2009-04-02, 20:59
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Så nu när denna karusell är igång, så är alla dessa tjejer som dom haft sex med helt förtvivlade.
Och alla har blivit våldtagna?
Jag betvivlar inte att dom har varit sviniga osv..
Men går man tillbaka då flera gånger?
Eller har alla dessa tjejer bara träffat dessa herrar en gång?

Nej så är det inte många olika tjejer vissa har sålt frivilligt andra inte nån gång har det varit en avsugning i en bil med en tjej nån annan tjej har blivit utnyttjad av ett gäng gubbar, går du tillbaks en sida så har jag redan skrivit det
Citera
2009-04-02, 21:03
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag är ganska övertygad att några av dessa utnyttjade och våldtagna stackars flickor kommer att be om pengar av andra män som sedan får utnyttja och våldta dom. Är det verkligen bara jag som blivit erbjuden att utnyttja och våldta unga tjejer på nätet här? Kan tillägga att dom tjejerna spelar jävligt bra och verkar inte alls bry sig särskilt mycket om att få lite kuk i sig för en slant!
Nu är det kanske en brud på 100 som gör så men ändå.. Vill man inte knulla för pengar försätter man helt enkelt inte sig i den situationen! Hur skulle media reagerat om en kille blivit knullad av en bög och det kom fram att killen själv hade erbjudit arslet för pengar?
Fan vad synd det är om alla brudar.

Ja det är bara du och hur många av dessa brudar är i 15års åldern som vill ha våldsex mot stålars med dig hela tiden?

Går du på en sån sak utan att kolla upp tjejen får du skylla dig själv kan jag tycka. Om hon skulle anmäla dig menar jag.
Citera
2009-04-02, 21:09
Medlem
E.Taylors avatar
Citat:
Klockrent!
Tackar!
Någon som vet vilken skola Rikard Erikson jobbade/jobbar på?
Skolans brev till berörda föräldrar:
http://img7.imageshack.us/img7/4330/skola.jpg
Citera
2009-04-02, 21:10
Medlem
Citat:
Så nu när denna karusell är igång, så är alla dessa tjejer som dom haft sex med helt förtvivlade.
Och alla har blivit våldtagna?
Jag betvivlar inte att dom har varit sviniga osv..
Men går man tillbaka då flera gånger?
Eller har alla dessa tjejer bara träffat dessa herrar en gång?
Alla är inte våldtagna.
Resten av tjejerna har väl gjort det för pengar men det är olagligt med koppleri och sexköp.
Citera
2009-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Nej så är det inte många olika tjejer vissa har sålt frivilligt andra inte nån gång har det varit en avsugning i en bil med en tjej nån annan tjej har blivit utnyttjad av ett gäng gubbar, går du tillbaks en sida så har jag redan skrivit det
Jo det vet jag, jag har läst ditt tidigare inlägg.
Svårt att få skrift ironisk....
Det jag ville ha sagt var följande...
Att dom nu har kommit på att dom faktiskt inte ville...
Att dom ju har blivit utnyttjade..
Det ifrågasätter jag, har dessa tjejer som nu anmält gubbarna gjort detta fler än en gång?
Vet man det?
Jag tror nog att majoriteten av dessa flickor visste vad dom gav sig in på.. Lätta snabba pengar..
Sen blev det en polissak och då blev det genast jätte synd om dom.
Kollade på efterlyst igår där han, snuten sa att det tog ett tag för vissa att faktiskt förstå att dom blivit uttnytjade Nähe.. kanske för att dom var med på det hela

Dock, finns det säkert ett antal som var med på en del av det som skedde, men att det sen gick överstyr och det ska rubriceras som våldtäkt.
Men en del av dom ser nog sin chans att tjäna ytterligare en hacka på detta
Citera
2009-04-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Taylor
Skolans brev till berörda föräldrar:
http://img7.imageshack.us/img7/4330/skola.jpg
Bra jobbat!
Hur lyckades du med detta?
Citera
2009-04-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag är ganska övertygad att några av dessa utnyttjade och våldtagna stackars flickor kommer att be om pengar av andra män som sedan får utnyttja och våldta dom. Är det verkligen bara jag som blivit erbjuden att utnyttja och våldta unga tjejer på nätet här? Kan tillägga att dom tjejerna spelar jävligt bra och verkar inte alls bry sig särskilt mycket om att få lite kuk i sig för en slant!
Nu är det kanske en brud på 100 som gör så men ändå.. Vill man inte knulla för pengar försätter man helt enkelt inte sig i den situationen! Hur skulle media reagerat om en kille blivit knullad av en bög och det kom fram att killen själv hade erbjudit arslet för pengar?
Fan vad synd det är om alla brudar.
Låter mer synd om dig , faktiskt.
Stoppar du även snoppen i en mixer om man ber dig snällt och spelar jävligt bra?
Sitt inte och böla sen ifall du blir anmäld.
Citera
2009-04-02, 21:21
Medlem
E.Taylors avatar
Citat:
Bra jobbat!
Hur lyckades du med detta?
Se tidigare inlägg
Citera
2009-04-02, 21:22
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Jo det vet jag, jag har läst ditt tidigare inlägg.
Svårt att få skrift ironisk....
Det jag ville ha sagt var följande...
Att dom nu har kommit på att dom faktiskt inte ville...
Att dom ju har blivit utnyttjade..
Det ifrågasätter jag, har dessa tjejer som nu anmält gubbarna gjort detta fler än en gång?
Vet man det?
Jag tror nog att majoriteten av dessa flickor visste vad dom gav sig in på.. Lätta snabba pengar..
Sen blev det en polissak och då blev det genast jätte synd om dom.
Kollade på efterlyst igår där han, snuten sa att det tog ett tag för vissa att faktiskt förstå att dom blivit uttnytjade Nähe.. kanske för att dom var med på det hela

Dock, finns det säkert ett antal som var med på en del av det som skedde, men att det sen gick överstyr och det ska rubriceras som våldtäkt.
Men en del av dom ser nog sin chans att tjäna ytterligare en hacka på detta

Du får inte glömma att endel av dom var 14-15år dessutom filmades fotades det ofta, kanske blev dom hotade att det skulle läggas ut på nätet om dom gick till polisen eller inte fortsatte att träffa gubbarna.

Det hela började med en våldtäktsanmälan i höstas sen under förundersökningen har polisen hittat en massa olika tjejer och gubbar inblandade, polisen har sökt efter dessa och fått tag på endel av dom, tackar dom sen nej till alla dessa stålars så är dom ju korkade, med det är ju inte troligt att dom från början hade dem avsikten att tjäna en massa stålar från början då hade dom ju anmält det själva tidigare. Offer som kommer fram nu kan däremot vara lyckosökare när skadeståndet blivit känt.
Citera
2009-04-02, 21:28
Medlem
Citat:
Du får inte glömma att endel av dom var 14-15år dessutom filmades fotades det ofta, kanske blev dom hotade att det skulle läggas ut på nätet om dom gick till polisen eller inte fortsatte att träffa gubbarna.

Det hela började med en våldtäktsanmälan i höstas sen under förundersökningen har polisen hittat en massa olika tjejer och gubbar inblandade, polisen har sökt efter dessa och fått tag på endel av dom, tackar dom sen nej till alla dessa stålars så är dom ju korkade, med det är ju inte troligt att dom från början hade dem avsikten att tjäna en massa stålar från början då hade dom ju anmält det själva tidigare. Offer som kommer fram nu kan däremot vara lyckosökare när skadeståndet blivit känt.
Jag tror nog att detta är en härlig kompott av både "riktiga" offer och lycksökerskor..
Citera
2009-04-02, 21:36
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Jag tror nog att detta är en härlig kompott av både "riktiga" offer och lycksökerskor..

Ok jag tror nog att dom målsägare som varit med från början har rent mjöl i påsen, dessutom finns det tydligen mycke bevis. Vad jag vet s¨är det bara Ek som nekar allt, dom andra har erkänt ialf delar av anklagelserna.
Citera
2009-04-02, 22:24
Medlem
Citat:

Det stämmer inte att en del av dem var 14-15 år. En tjej var 15 år när hon fick kontakt med Jobenius. Det är hon som benämns I i åtalet och det är också hon som har anmält våldtäkten som ägde rum i mars 2008. Då var hon alltså 17 år och hade sålt sex till de här "gubbarna" i 2 år. Utöver det finns det två andra tjejer som har varit 17 år. Sex av tjejerna har varit över 18 år hela tiden.

Summa summarum, tre tjejer under 18 år och sex tjejer över 18 år. Den eller de trettonåringar som det pratas om figurer bara i bloggvärlden. Dom finns inte med i polisutredningen och det har inte skrivits om dom i någon artikel i massmedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in