2009-04-02, 19:14
Medlem
Namnen på dessa vore ju på sin plats.
Någon som vet?
En scoutledare dessutom och en lärare
Citera
2009-04-02, 19:15
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
beträffande Ek och Kregert och kanske är det dom två som hon är fundersam över. Svårt att veta när hon är så kryptisk.

Kregert kan jag gå med på, EK däremot är ju på video... aja varför spekulera när man inte vet nåt.
Citera
2009-04-02, 20:02
Medlem
Esteban-IIs avatar
Någon som har koll på vem av de misstänkta som ska ha släppts?

Citat:
Ursprungligen postat av TheMule
Du skulle ju själv göra det så varför spela gentleman?
Fan också, du har avslöjat mig. Var det nödvändigt? Jag ville ju bara imponera lite på er Flashback-nördar. [/sarcasm]

Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Det räcker väl att man bevisar att hon var under 15 så blir det våldtäkt. Jag misstänker att dom som är misstänkta för våldtäkt har varit med tjejen som var 14, eller eventuellt 13 som det ryktas om med.
Jag har fått intrycket att tjejen som "Efterlyst-mannen" är misstänkt för att ha våldtagit var 17 år vid tillfället. Kan dock inte verifiera det från något av det virrvarr av artiklar som skrivits. Är inte våldtäkt mot barn under 15 år en egen brottsrubricering?
Citera
2009-04-02, 20:03
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Namnen på dessa vore ju på sin plats.
Någon som vet?
En scoutledare dessutom och en lärare
Politisk inkorrekt har sammanställt en lista.

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/03/31/kopplerimalet-listan-pa-garningsmannen/
Citera
2009-04-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Politisk inkorrekt har sammanställt en lista.

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/03/31/kopplerimalet-listan-pa-garningsmannen/
Klockrent!
Tackar!
Någon som vet vilken skola Rikard Erikson jobbade/jobbar på?
Citera
2009-04-02, 20:28
Medlem
slugs-Ps avatar
Tydligen har polisen haft bekymmer med falska vittnen som är ute efter stålar, troigen pga bloggar och forum som detta där bilder och skadestånd läckt ut.
Jävligt synd när det slår snett samtidigt vill man ju gärna debbatera och diskutera fallet.

Nån undrade vem som släppts, det är vad jag förstår Åhs
Citera
2009-04-02, 20:30
Medlem
Citat:
Tydligen har polisen haft bekymmer med falska vittnen som är ute efter stålar, troigen pga bloggar och forum som detta där bilder och skadestånd läckt ut.
Jävligt synd när det slår snett samtidigt vill man ju gärna debbatera och diskutera fallet.

Må så vara, Känns inte som om han kan förstöra något på fri fot, och han erkände väl sexköpet av minderårig ganska med en gång väl?
Citera
2009-04-02, 20:40
Medlem
Citat:

Skulle ge rätt mycket för att vara en fluga på hans vägg när han ska förklara för sina ungar
Citera
2009-04-02, 20:46
Medlem
E.Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Klockrent!
Tackar!
Någon som vet vilken skola Rikard Erikson jobbade/jobbar på?
Denna:
http://www.baeckahagen.stockholm.se/kontakt/laerare.htm
Citera
2009-04-02, 20:47
Medlem
Nu äntligen är utredarna inkopplad med tjejen som jag känner. Man kan lätt tro att denna härva är ensam i sitt slag, men tydligen förekommer det nätverk här och där.
Äntligen ”klickar” det hos henne beträffande polisen.
”jag trodde inte det skulle kännas bra efter berättat för polisen”
Men det är väldigt bra och prata med polis de mäktar med lyssna lägger inga värderingar.
Man ska verkligen anmäla och inte vara rädd.
Citera
2009-04-02, 20:52
Medlem
Så nu när denna karusell är igång, så är alla dessa tjejer som dom haft sex med helt förtvivlade.
Och alla har blivit våldtagna?
Jag betvivlar inte att dom har varit sviniga osv..
Men går man tillbaka då flera gånger?
Eller har alla dessa tjejer bara träffat dessa herrar en gång?
Citera
2009-04-02, 20:56
Medlem
hängballens avatar
Jag är ganska övertygad att några av dessa utnyttjade och våldtagna stackars flickor kommer att be om pengar av andra män som sedan får utnyttja och våldta dom. Är det verkligen bara jag som blivit erbjuden att utnyttja och våldta unga tjejer på nätet här? Kan tillägga att dom tjejerna spelar jävligt bra och verkar inte alls bry sig särskilt mycket om att få lite kuk i sig för en slant!
Nu är det kanske en brud på 100 som gör så men ändå.. Vill man inte knulla för pengar försätter man helt enkelt inte sig i den situationen! Hur skulle media reagerat om en kille blivit knullad av en bög och det kom fram att killen själv hade erbjudit arslet för pengar?
Fan vad synd det är om alla brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in