2010-10-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har inte hängt ut någon oskyldig. Alla gossar som jag länkar till, är ligister verksamma inom den svenska huliganscenen. Wannabes som vill efterlikna sina bleka brittiska vänner.

Att ni nu skriker er hesa i tråden om att oskyldiga hängts ut är bara patetisk, alla är oskyldiga enligt er, ett taktiskt drag för att få bort länkarna, men tyvärr så är ni genomskådade.

Självklart så ska ingen oskyldig bli utpekad för att vara huligan, jag har gått igenom informationen innan jag publicerade den här på Flashback. Det är inte första gången som jag hänger ut kriminella individer och inte sista gången heller, men jag har ALLTID varit noggrann med att inte hänga ut oskyldiga. Alla info som kommer till min kännedom bearbetas innan publicering. Hur det går till avslöjar jag inte här

Ni kan fortsätta att gapa om förtal, rapportera inläggen, skicka PM till mod, men ni är genomskådade. Läs noga nu- Ingen oskyldig har hängts ut som aktiv inom WM.

En sak till- Lycka till med att försöka spåra min IP-adress. Som jag skrivit tidigare, jag ligger alltid steget före, allt för att skydda min egen person.

Jag kommer att dra mig tillbaka och låta er återgå till era diskussioner.

Er vän / Leif.Jennekvist

Det gör ju det hela så mycket mer sorgligt, att du faktiskt lägger ner tid på att publicera några facebook länkar som ingen egentligen kommer bry sig om om någon vecka.
Citera
2010-10-29, 18:48
Medlem
Leif, du lägger ju inte upp några bevis alls om dessa personer, du lägger enbart namn och en personlig åsikt om dem. Hur kommer det sig att du inte har några bild bevis eller någon form av bevis? Sluta med gissningarna , gynnar ju inte direkt dem som blir falskt anklagade.
Citera
2010-10-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Det ska bli intressant faktiskt. Hoppas dom rustar rätt bra och rensat lite i leden, efter något tveksamma insatser så har dom ju frostigt förhållande till vissa av de "större" klubbarna...Får hoppas att vi e kvar nästa säsong, och jag tror att AIK´s led ser minst lika starka ut nästa säsong.

Angående "Pekings led" har ju en hel del hänt sedan dess, några har gått ur tiden allt för unga, några klivit av eller rensats ur. Andra har kommit till.
Vi ser fram mot AS 2011.
Senast redigerad av Largeone 2010-10-29 kl. 20:20.
Citera
2010-10-29, 20:46
Medlem
Citat:
Jag har inte hängt ut någon oskyldig. Alla gossar som jag länkar till, är ligister verksamma inom den svenska huliganscenen. Wannabes som vill efterlikna sina bleka brittiska vänner.

Att ni nu skriker er hesa i tråden om att oskyldiga hängts ut är bara patetisk, alla är oskyldiga enligt er, ett taktiskt drag för att få bort länkarna, men tyvärr så är ni genomskådade.

Självklart så ska ingen oskyldig bli utpekad för att vara huligan, jag har gått igenom informationen innan jag publicerade den här på Flashback. Det är inte första gången som jag hänger ut kriminella individer och inte sista gången heller, men jag har ALLTID varit noggrann med att inte hänga ut oskyldiga. Alla info som kommer till min kännedom bearbetas innan publicering. Hur det går till avslöjar jag inte här

Ni kan fortsätta att gapa om förtal, rapportera inläggen, skicka PM till mod, men ni är genomskådade. Läs noga nu- Ingen oskyldig har hängts ut som aktiv inom WM.

En sak till- Lycka till med att försöka spåra min IP-adress. Som jag skrivit tidigare, jag ligger alltid steget före, allt för att skydda min egen person.

Jag kommer att dra mig tillbaka och låta er återgå till era diskussioner.

Er vän / Leif.Jennekvist

Mikael Honken Holmqvist - Motivera hur du tänkte när du hängde ut honom. Det är det absolut sjukaste namnet på listan. Han har aldrig varit på en IFK-match, han har aldrig varit på någon samling och han har ALDRIG utdelat något slag mot någon i hela sitt liv. Däremot så bor han i samma förort som några aktiva, samt har förekommit på gemensamma vänners fester.
Den här killen är inte så jävla happy och enligt vad som sagts till mig undersöker han nu en eventuell polisanmälan..
Citera
2010-10-29, 20:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YAJX
Mikael Honken Holmqvist - Motivera hur du tänkte när du hängde ut honom. Det är det absolut sjukaste namnet på listan. Han har aldrig varit på en IFK-match, han har aldrig varit på någon samling och han har ALDRIG utdelat något slag mot någon i hela sitt liv. Däremot så bor han i samma förort som några aktiva, samt har förekommit på gemensamma vänners fester.
Den här killen är inte så jävla happy och enligt vad som sagts till mig undersöker han nu en eventuell polisanmälan..

Jag önskar honom lycka till
Citera
2010-10-29, 20:58
Medlem
Citat:

Nej, jag har fått en lektion i proxy, IP-skydd mm o jag vet inte allt, av svartskjortan. Så där tror jag nog att du klarar dig.
Men frågan kvarstår, hur tänkte du när du hängde ut honom? På vilka grunder? Försök nu föra en civiliserad konversation med mig..

P.S. Det är okej att erkänna att man gjort fel o be om ursäkt..
Senast redigerad av YAJX 2010-10-29 kl. 21:00.
Citera
2010-10-29, 21:01
Medlem
Citat:

Där ser vi vilken äcklig gris vi har att göra med.. Han har missat lite i sitt polis jobb.. Tagit med flera som aldrig varit aktiva och en som aldrig ens gått på en match, slänger ut sig att en är nazist vilket är åt helvete fel. Ändå sitter han och spelar dryg och tror att han är osårbar... Det är för sådana som dig som gör att alltför många hatar grisen.

Ta nu din gamla vita batong och kör upp i ditt blekta rövhål och tänk på karin götblad......
Citera
2010-10-29, 21:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YAJX
Nej, jag har fått en lektion i proxy, IP-skydd mm o jag vet inte allt, av svartskjortan. Så där tror jag nog att du klarar dig.
Men frågan kvarstår, hur tänkte du när du hängde ut honom? På vilka grunder? Försök nu föra en civiliserad konversation med mig..

P.S. Det är okej att erkänna att man gjort fel o be om ursäkt..

Jag försöker alltid att föra en civiliserad konversation med mina motdebattörer.

Låt mig få återkomma i den här fråga, har jag gjort fel, kommer jag erkänna det direkt.
Alla kan begå misstag, och jag behöver tid på mig att undersöka saken närmare.
Du har ett svar senast i morgon eftermiddag.

Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Där ser vi vilken äcklig gris vi har att göra med.. Han har missat lite i sitt polis jobb.. Tagit med flera som aldrig varit aktiva och en som aldrig ens gått på en match, slänger ut sig att en är nazist vilket är åt helvete fel. Ändå sitter han och spelar dryg och tror att han är osårbar... Det är för sådana som dig som gör att alltför många hatar grisen.

Ta nu din gamla vita batong och kör upp i ditt blekta rövhål och tänk på karin götblad......

Invandrare som läst svenska genom SFI hanterar det svenska språket bättre än vad du gör.

Er vän / Leif.Jennekvist
Citera
2010-10-29, 21:52
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Jag försöker alltid att föra en civiliserad konversation med mina motdebattörer.

Låt mig få återkomma i den här fråga, har jag gjort fel, kommer jag erkänna det direkt.
Alla kan begå misstag, och jag behöver tid på mig att undersöka saken närmare.
Du har ett svar senast i morgon eftermiddag.

Bra, det skadar aldrig att erkänna sina misstag, även om "skadan" redan är skedd. Det vore synd om du skulle förlora din trovärdighet på ett sådant här klavertramp. Förhoppningsvis lär du dig av detta och blir bättre på att förvalta ditt förtroende kapital i framtiden. För fakta är att det finns personer på din lista som inte är grabbar, likväl som det finns grabbar på listan.

Jag kanske har fel men jag tror din kartläggning bygger en hel del på Facebook och därav felen. Då dessa felaktiga "outningar" är personer som har vänner som är grabbar. Har jag fel?
Citera
2010-10-29, 22:30
Medlem
HerrLustgass avatar
Citat:
Invandrare som läst svenska genom SFI hanterar det svenska språket bättre än vad du gör.

Er vän / Leif.Jennekvist

Brukar inte du Leif kalla dig nationell (kanske har fel, läser inte här så ofta)? Flera av de du hängt ut är (eller har i alla fall varit) väldigt framträdande inom den scenen i GBG.
Citera
2010-10-29, 23:38
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Bra, det skadar aldrig att erkänna sina misstag, även om "skadan" redan är skedd. Det vore synd om du skulle förlora din trovärdighet på ett sådant här klavertramp.

....

Jag kanske har fel men jag tror din kartläggning bygger en hel del på Facebook och därav felen. Då dessa felaktiga "outningar" är personer som har vänner som är grabbar. Har jag fel?
Precis, vilket förtroende? Snubben kollar på Facebook och försöker ge sig ut för att vara "snut" och låtsas veta mycket mer än vad han gör.
Jaja, alla spelar Allan på sitt sätt.

Hursomhelst, jag känner till en av de "uthängda" och han är inte WM och med några minuters riktigt grävande hade han vetat det.
Citera
2010-10-29, 23:59
Medlem
Helt allvarligt nån som verkligen tror han är snut ?
Han är troligen en hobby spanare eller kanske en ordningsvakt som försöker att hålla koll på vilka det är som han möter i dörrar och runt matcherna, men snut, glöm det.
Dom flesta snutar scnnar kanske av Flashback, men inte faan ger dom sig in i diskussionerna.

Eftersom jag vet lite runt supporterpolisen i Sthlm så kan jag helt klart säga att skulle han tillhöra en supporterpolis nere i gbg då är vetifaan va han finns här och diskutterar för ens

Han gillar väl att kartlägga folk så enkelt är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in