Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
tja om du läst vad jag skrev för ett par sidor sedan så hade du inte behövt fråga, men du kanske inte är så skarp på läsa och skriva kanske?
Jag kanske är en f.d tåpboj från levski? vad vet du din förbannade jubelåsna??
Nej du tror att dem kommer vinna fältslag för att dem lever i misär.
Förlåt men är du helt jävla efterbliven?
FB+YB har slagits ihop som en liga en jävla massa ggr, vissa av dem i 20 års tid.
Levski har inga GRABBAR i det avseendet. Så självklart kommer Svenskarna/råttorna ha en sanslöst stor chans att ta hem det.
Och om vi säger så här: TUS/Lauta ratar CSKA som rätt kassa, och Levski som icke existerande.
Därmed inte sagt att Sofia är en jävligt jobbig stad för alla aik:are på matchdag. Men att tro att Levski ska dra ihop nån form av organiserat huligangäng är att kraftigt överskatta dem, hur balla och hårda de än är i din fantasi...