2010-08-22, 16:19
  #8929
Medlem
Kra89s avatar
Jävla snack om balkan det va då. De lever juh mest på att de är totalt jävla körda där nere å går på allt å alla som har motståndarlagens tröjor,finns ingenting som heter julgran där utan allt ska dödas. Men som sagt tror inte att det är nåt mer speciellt med dem utan att de gillar att slå folk på käften med vapen,tror ärligt talat att om 100st firman glider ner till Bulgarien och får tag i gatstenar plankor etc etc. så är chansen stor att de skulle ge zigenarna på käften ordentligt. Om alla jävla zigenare från balkan va så tuffa som X-tasy påstår så hade gnagarna fått något sorts motstånd men det verkade juh inte finnas något intresse att ta fighten överhuvud taget.

Men åker man över till dem där smutsländerna så får man nog smaka vilket land man än kommer ifrån,de är juh inte bättre än djur där borta.
Citera
2010-08-22, 16:23
  #8930
Medlem
albostyles avatar
Byt hobby om ni ska bråka över att ena ligan var fler, samtidigt som ni djurgårdare inte behöver sitta och försvara er, gjort är gjort skitsamma.
Citera
2010-08-22, 16:33
  #8931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Va visst folk från WM med!!
Från en ännu bättre källa.
kan skriva deras namn här utan problem och kopiera de dom skivit på facebook.
hur fega och äckliga dfg va osv.

och jag fattar inte detta grin jämt???
Det är aldrig ett "regel" rätt box. Alla firmor har alltid nån med sig som inte borde vara där.
alla har alltid nån mera med sig nån gång än vad det har vart sagt..

AIK, DIF, GBG - ALLA ÄR FUSKARE. Kan ni säga att ni åkt till ALLA box med rätt ålder och rätt mängd?
Nej det kan ni inte.

Jag har inte med nån firma och göra. Men jag känner folk i alla dom tre största firmorna. Och får höra historier. Folk åker med masker för att skydda sin ålder inte för att skydda sin identitet för polisen.
Känner grabbar i WM som har vart med med GYD osv.

Så snälla sluta gnäll om ålder och antal. Ni vet att den "regeln" ALLTID missbrukas. och alltid kommer att göras.

din jävla idiot, GYD och YCG tillhör fortfarande WM
Citera
2010-08-22, 18:45
  #8932
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Men lilla plutten, du kan inte räkna in Edsbergs huliganförening som nått mått på hur vissa grabbar ser ut.

Men håller med dig, kommer det 300 huliganer mot bulgarernas 3000 huliganer så blir det en snabb och orättvis fight med tanke på ojämna antalet.

Och nej, 100 "riktiga" fb-grabbar kommer inte slaktas sönder av 100 levski-huliganer.

men e du blåst eller??

1...JAG anser och JAG tror att 100 vs 100 kommer INTE vinnas av fb.
2...Tror du levski kommer kontakta fb och fråga hur många kommer ni? och vi kör vapenfritt btw så välkommna ner grabbar?

Dom kommer våldta dom, råna dom, stampa sönder dom etc etc

å du...det där med Edsbergs huliganförening, de va rätt tråkigt
Citera
2010-08-22, 19:29
  #8933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LessThanZero
Ungefär som i Kinna det var "dubbelt" så många från gbg, samt att det förekom en heldel övervåld, det vart inte så mycket gnäll från DIFs sida, mer än att gbg ska någongång få betala med samma jävla mynt. Det var 5-10 st "överåriga med i DIF igår, så sluta gnäll ni från baksidan. Ni åkte, big time, det är så det fungerar ibland segrar man iblan förlorar man, men sluta nu för fan och gnäll. Ni från gbg vinner oftas era drabbningar pga att ni har fått i hop en mycket större liga förr dagen, igår var det er tur att vara undertaliga, 15 sekunder pallade ni då.......

Skillnaden i Kinna var att Gbg inte gjorde en fuling utan det var helt enkelt djurgårdare som inte hittade dit.
15 sekunder!? Var du ens där?
I ca 45 sekunder var den en rättså jämn fight med skadade ifrån båda hållen.
Det var sagt 60-60, gbg kom med 55.
Ingen stenkastning har förekommit ifrån våran sida nån gång, inte heller vandalisering av bilar.

Våga ta er utanför sthlm city nån gång, eller är ni rädda att tappa ett 40 tal bara genom att åka bil en timme?
Citera
2010-08-22, 19:30
  #8934
Medlem
UltimateHybrids avatar
Jag ogillar att skriva i den här tråden då den är duktigt pajas men allvarligt...
Har NÅGON av er nån som helst jävla koll på den bulgariska scenen?

Dem ligger i samma utveckling som Sverige i början av 90 talet.
Det finns typ 1 firma i hela jävla landet. (Lokomotiv Plovdivs Lauta Army/the usual suspects). Resten är kategori B supportrar från öststaterna.

Firmakulturen är non fucking existing. Dem kommer inte dra ihop någon liga. Dem kommer slå på alla som har en ajk tröja på sig. De flesta är nazister och ultras.

Och du din pajas som "tror" att firman skulle få stryk 100 vs 100 mot bulgarerna? Vad FAN grundar du det på?
Citera
2010-08-22, 19:44
  #8935
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Jag ogillar att skriva i den här tråden då den är duktigt pajas men allvarligt...
Har NÅGON av er nån som helst jävla koll på den bulgariska scenen?

Dem ligger i samma utveckling som Sverige i början av 90 talet.
Det finns typ 1 firma i hela jävla landet. (Lokomotiv Plovdivs Lauta Army/the usual suspects). Resten är kategori B supportrar från öststaterna.

Firmakulturen är non fucking existing. Dem kommer inte dra ihop någon liga. Dem kommer slå på alla som har en ajk tröja på sig. De flesta är nazister och ultras.

Och du din pajas som "tror" att firman skulle få stryk 100 vs 100 mot bulgarerna? Vad FAN grundar du det på?

tja om du läst vad jag skrev för ett par sidor sedan så hade du inte behövt fråga, men du kanske inte är så skarp på läsa och skriva kanske?

Jag kanske är en f.d tåpboj från levski? vad vet du din förbannade jubelåsna??
Citera
2010-08-22, 19:53
  #8936
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
tja om du läst vad jag skrev för ett par sidor sedan så hade du inte behövt fråga, men du kanske inte är så skarp på läsa och skriva kanske?

Jag kanske är en f.d tåpboj från levski? vad vet du din förbannade jubelåsna??


Nej du tror att dem kommer vinna fältslag för att dem lever i misär.
Förlåt men är du helt jävla efterbliven?

FB+YB har slagits ihop som en liga en jävla massa ggr, vissa av dem i 20 års tid.
Levski har inga GRABBAR i det avseendet. Så självklart kommer Svenskarna/råttorna ha en sanslöst stor chans att ta hem det.

Och om vi säger så här: TUS/Lauta ratar CSKA som rätt kassa, och Levski som icke existerande.
Därmed inte sagt att Sofia är en jävligt jobbig stad för alla aik:are på matchdag. Men att tro att Levski ska dra ihop nån form av organiserat huligangäng är att kraftigt överskatta dem, hur balla och hårda de än är i din fantasi...
Citera
2010-08-22, 20:17
  #8937
Medlem
McGregors avatar
Något kurr i Solna idag? Om det ens vart en uppgörelse mellan de tre?
Citera
2010-08-22, 20:41
  #8938
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
men e du blåst eller??

1...JAG anser och JAG tror att 100 vs 100 kommer INTE vinnas av fb.
2...Tror du levski kommer kontakta fb och fråga hur många kommer ni? och vi kör vapenfritt btw så välkommna ner grabbar?

Dom kommer våldta dom, råna dom, stampa sönder dom etc etc

å du...det där med Edsbergs huliganförening, de va rätt tråkigt

Men shit. Logga ut, knyt en stor sten runt benen och hoppa i ån...

Du skrev inte att du TROR att en fight 100 mot 100 kommer att vinnas av bulgarerna. Du skrev att 100 bulgarer skulle "slakta sönder" fb. Och vi som inte trodde det var blåsta i huvudet. Dra av skägget på tomten så kommer du se att det är pappa där bakom.
Citera
2010-08-22, 20:58
  #8939
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Skillnaden i Kinna var att Gbg inte gjorde en fuling utan det var helt enkelt djurgårdare som inte hittade dit.
15 sekunder!? Var du ens där?
I ca 45 sekunder var den en rättså jämn fight med skadade ifrån båda hållen.
Det var sagt 60-60, gbg kom med 55.
Ingen stenkastning har förekommit ifrån våran sida nån gång, inte heller vandalisering av bilar.

Våga ta er utanför sthlm city nån gång, eller är ni rädda att tappa ett 40 tal bara genom att åka bil en timme?
Antar att du var där, det var väll knappast jämnt i 45 sekunder dif rörde sig framåt hela tiden. Kan inte vart mer än 20 sek innan de första började fly.

Vad gäller vandalisering, visst bankades det lite på bilarna när ni låste in er i dom men det var väll knappast någon som förstördes?
Citera
2010-08-22, 21:09
  #8940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Något kurr i Solna idag? Om det ens vart en uppgörelse mellan de tre?

Löstes igår, idag var det mera en markering av att fiskrenare är inte välkommna här
Var inga direkta problem att samlas på east innan matchen, Lövdahl ( ni som vet vem han e ) och co hade koll å det mesta innan fight och dom fattade snart att det inte skulle blir så jäkla kul som förra året....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in