Citat:
Ursprungligen postat av xakalo
Har för mig dom kallade sig för gnaget baby force.
Tycker BO ska ha kredd, dom borde ha ganska bra rutin vid detta laget.
I BO fanns det väl rutinerade grabbar som sen gick upp till kgb , men några från bajen anföll oss helt omedvetet efter matchen mot timrå 4/12