2010-12-14, 12:41
  #10729
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakalo
Har för mig dom kallade sig för gnaget baby force.

Tycker BO ska ha kredd, dom borde ha ganska bra rutin vid detta laget.

I BO fanns det väl rutinerade grabbar som sen gick upp till kgb , men några från bajen anföll oss helt omedvetet efter matchen mot timrå 4/12
Citera
2010-12-14, 12:55
  #10730
Medlem
Vilka är ni om man får fråga?
Citera
2010-12-14, 13:06
  #10731
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leoni564
Vilka är ni om man får fråga?

Gick med folk från dy
Citera
2010-12-14, 13:16
  #10732
Medlem
ok, hörde att det var ni som hetsade och då fick ni smaka eller hur gick det till?
Citera
2010-12-14, 14:19
  #10733
Medlem
Papinoss avatar
.....
Citera
2010-12-14, 14:36
  #10734
Bannlyst
va?
__________________
Senast redigerad av jallajallahataalla 2010-12-14 kl. 14:38. Anledning: fel.
Citera
2010-12-14, 14:40
  #10735
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xakalo
Har för mig dom kallade sig för gnaget baby force.

Tycker BO ska ha kredd, dom borde ha ganska bra rutin vid detta laget.


Gnaget baby force?
Citera
2010-12-14, 15:37
  #10736
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=Z4V5ssHBNtI

Ja kvaliten på videon är urusel
Citera
2010-12-14, 16:07
  #10737
Medlem
Yodawgimbads avatar
Dags för BO att ta sig an lite bättre motstånd?
Så man får se vad dem går för , deras motstånd hittills har ju inte varit något att hänga i granen direkt.
Citera
2010-12-14, 16:37
  #10738
Medlem
Kul att BO orkar engagera så många av Flachbaks expert Hulliganer!

Kan ni inte lägga fram lite förslag hur vi ska kunna rensa ut allt löst folk från BO?
och hur många är det som ska bort?
De har alltid varit med och kört med KGB och BY! men det räcker inte?
BO kör mot allt motsånd som finns i deras ålder, men det räcker tydligen inte det heller?
Om vi rennsar ut alla BOs KomunistAFAkickersArabBlattar och bara tar in svenskaradhus pojkar i Stone Island ifrån Bromma, Blir dom mindre Luffare då?

Snälla om ni har kunskapen om hur en riktig fotbolls firma fungerar, Hjälp oss då rädda BO maila gärna på helpbo@hotmail.com
Citera
2010-12-14, 18:29
  #10739
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackTjack
http://www.youtube.com/watch?v=Z4V5ssHBNtI

Ja kvaliten på videon är urusel
Taaaa'rom!!

Tuffa killen med fräsig videokamera..
Citera
2010-12-14, 20:06
  #10740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Kul att BO orkar engagera så många av Flachbaks expert Hulliganer!

Kan ni inte lägga fram lite förslag hur vi ska kunna rensa ut allt löst folk från BO?
och hur många är det som ska bort?
De har alltid varit med och kört med KGB och BY! men det räcker inte?
BO kör mot allt motsånd som finns i deras ålder, men det räcker tydligen inte det heller?
Om vi rennsar ut alla BOs KomunistAFAkickersArabBlattar och bara tar in svenskaradhus pojkar i Stone Island ifrån Bromma, Blir dom mindre Luffare då?

Snälla om ni har kunskapen om hur en riktig fotbolls firma fungerar, Hjälp oss då rädda BO maila gärna på helpbo@hotmail.com

Haha klockrent inlägg, fattar inte hur folk orkar bry sig när dom inte vet ett piss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in