Citat:
Ursprungligen postat av Ben Hur?
Malmös första organiserade gäng är från runt 1982-83. Problemet var (tidigare?) att det var flera från varandra fristående MFF ligor som alla körde sin egen grej. Enda gången alla enades var när Black army eller Änglarna kom på besök. När det smällde till för tio år sedan hamnade MFF i bakvatten eftersom de andra stora klubbarna kunde trumma ihop större nummer. Nu påstår du och dina kohorter att MFF kan få ihop 200 man? Det måste jag nog se innan jag tror det.
Bajenvrak. Hur gammal är du? Din mogna satsbyggnad antyder att du och jag säkert har träffats antingen på Nynäsvägen (gatan?) eller i Pildammarna.

Stämmer som du skriver, gamla goda kravaller utanför stadion som är sveriges svåraste arena att hålla koll på (enligt polisen). Malmö 200 man nja, men uppemot 120-150 (med gamla goda Blue dogs och SBC grabbar) men detta sker ju framför allt när helsingborg är på besök.
Jag har mytat igenom en massa i denna tråd bara pågrund av mina sena nätter och det är jag ledsen över haha.
Det som är skönt nu är väl att nu kan alla ligister runt om i Sverige se fram emot en resa till Malmö och jag tycker att ni borde vara glada över det