2010-07-15, 16:47
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclasmff
Finns det ett magiskt ord man ska säga för att bli av med dig?
HAHAHA namnet "niclasmff" + den profilbilden är så jävla skrattretande!
Citera
2010-07-15, 17:48
Medlem
Zinkensdamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Vad är det där för skitsnack? Majoriteten av de som gillar fotboll skulle se en vinst att samäga en arena med sina rivaler.

"Vi är inte skapta för att dela arena"... herregud, låt mig gissa du har hela rummet tapetserat med bilder av bajenspelare, du har döpt din unge till Eguren och varenda kväll somnar du till Kentas "Just idag är det bra..."

Det är inte ens lönt att diskutera med dig då du bara höver ut dig massa dynga helt utan logik.
Citera
2010-07-15, 18:29
Medlem
Scuttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Ska bli en trevlig tur till Stockholm på lördag, och då med hela Malmö med sig.

SE UPP AIKare, ni kommer få kuk!

Vad läskigt. Blir att dra efter första halvlek(om man ens vågar gå, det är ju mff vi pratar om) så man slipper få stryk...
Citera
2010-07-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Ska bli en trevlig tur till Stockholm på lördag, och då med hela Malmö med sig.

SE UPP AIKare, ni kommer få kuk!

Alla Gnaget darrar
Citera
2010-07-15, 19:54
Medlem
Wikipedias avatar
..
Senast redigerad av Wikipedia 2010-07-15 kl. 19:55. Anledning: tillförde inget
Citera
2010-07-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinkensdamm
Det är inte ens lönt att diskutera med dig då du bara höver ut dig massa dynga helt utan logik.

Detta från en grabb som använder våldtäkt i varannan mening.

"våldta våran borg"

Väx upp... hur gammal är du? 16? Majoriteten av de som håller på Hammarby skiter i om Djurgården lirar där. Den majoriteten skulle öka rejält om de fick reda på varför Djurgården ville att spela där.
Citera
2010-07-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prutus
haha du måste alltid lägga dig i och tro sig ha rätt i varenda tråd man ser dig i. Humor på hög nivå grabben

Med tanke på att du har skrivit 4 inlägg så måste du ha kollat själv vilka trådar jag skriver i. Då kan man ställa sig frågan, varför i hela friden skulle jag skriva i någon tråd jag inte kunde tillföra något eller hade en åsikt om något? Det som är grejen med flashback. Du ditt dumma spån fattar ju inte detta utan tar kollar upp vilka trådar jag har skrivit i och sen blir du grymt förvånad över att jag har åsikter.

Ta upp vem som helst som skrivit över 100 inlägg och som är över 30 år och du kommer få se exakt samma sak.

Spring nu ut på gatorna med dina nya SI kläder du lyckats jobba ihop under sommarjobbet... vad gjorde du? Samla skräp?
Citera
2010-07-15, 21:52
Medlem
Zinkensdamms avatar
Citat:
Detta från en grabb som använder våldtäkt i varannan mening.

"våldta våran borg"

Väx upp... hur gammal är du? 16? Majoriteten av de som håller på Hammarby skiter i om Djurgården lirar där. Den majoriteten skulle öka rejält om de fick reda på varför Djurgården ville att spela där.

Jag har använd ordet våldta två gånger var av den ena var när jag citerade dig... Du kanske ska sluta hitta på lite sakar du själv känner för och börja kolla vad som faktiskt skrivs istället.

Att majoriteten Bajare och djurgårdare skiter i att vi skulle spela på samma arena är lögn, jag känner ingen Hammarbyare eller gårdare som skulle vara positiv till det. Var du fått de ifrån undrar jag.

Tror du att du är någon slags expert i hur fotbollssupportrar tycker och tänker? Du verkar ju veta precis allt du...

Pajas!
Citera
2010-07-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinkensdamm
Jag har använd ordet våldta två gånger var av den ena var när jag citerade dig... Du kanske ska sluta hitta på lite sakar du själv känner för och börja kolla vad som faktiskt skrivs istället.

Att majoriteten Bajare och djurgårdare skiter i att vi skulle spela på samma arena är lögn, jag känner ingen Hammarbyare eller gårdare som skulle vara positiv till det. Var du fått de ifrån undrar jag.

Tror du att du är någon slags expert i hur fotbollssupportrar tycker och tänker? Du verkar ju veta precis allt du...

Pajas!

Om du ger folk två val.

1: Ni hyr in er på en arena.
2: Ni äger en arena till 50% med ett annat lag från staden.

Förslag 2 innebär att man kan tjäna pengar på annat än fotboll.

Vad väljer ni?

Var och varannan insatt vet hur väl ett lag som Köpenhamn har lyckats genom att äga sin egna arena. Stockholmsklubbarna ser hur många andra lag ser till att äga sina arrangemang. Du däremot är för korkad att se fördelen med detta, för du har ju helt annan DNA än folk som håller på AIK eller DIF. Seriöst tror jag att du har helt annan DNA än alla andra, det saknas lite grejer hos dig, däremot så inser även den normale Hammarbyaren fördelen med att äga och intäkter.

Att spela ihop bara för att tror jag inte på men samtidigt tror jag inte heller att detta skulle öka våldet som tunga "grabbar" som du står för. Du är visserligen mer intresserad av att slåss än fotboll men för oss andra spelar det ingen större roll.

Sen vill du att jag ska tro på dina undersökningar som är gjord bland en massa 16 åringar som kallar sig "orphans", väx upp för i helvete.

Oavsett vad du säger, du kommer alltid att vara "våldta vår malm!" i mina ögon.

Att kalla mig för pajas gör inget, jag bara undrar vad du blir som ska skydda din "borg från att våldtas" då blir. Något att fundera över.
Citera
2010-07-15, 22:50
Medlem
Citat:
Med tanke på att du har skrivit 4 inlägg så måste du ha kollat själv vilka trådar jag skriver i. Då kan man ställa sig frågan, varför i hela friden skulle jag skriva i någon tråd jag inte kunde tillföra något eller hade en åsikt om något? Det som är grejen med flashback. Du ditt dumma spån fattar ju inte detta utan tar kollar upp vilka trådar jag har skrivit i och sen blir du grymt förvånad över att jag har åsikter.

Ta upp vem som helst som skrivit över 100 inlägg och som är över 30 år och du kommer få se exakt samma sak.

Spring nu ut på gatorna med dina nya SI kläder du lyckats jobba ihop under sommarjobbet... vad gjorde du? Samla skräp?

haha är inte en huligan och sommarjobba behöver jag inte med tanke på att jag är närmare 30 än 20 och har jobb sen länge, sitter bara och skrattar lite hur du ska ha rätt i allt och alla andra har fel hela tiden. Men om du är så engagerad i dina tankar så visst kör på!

Att du sänker nivån med att jag skulle vara en liten 16årig sommarjobbare får stå för dig
Citera
2010-07-15, 22:56
Medlem
Zinkensdamms avatar
Citat:
Om du ger folk två val.

1: Ni hyr in er på en arena.
2: Ni äger en arena till 50% med ett annat lag från staden.

Förslag 2 innebär att man kan tjäna pengar på annat än fotboll.

Vad väljer ni?

Var och varannan insatt vet hur väl ett lag som Köpenhamn har lyckats genom att äga sin egna arena. Stockholmsklubbarna ser hur många andra lag ser till att äga sina arrangemang. Du däremot är för korkad att se fördelen med detta, för du har ju helt annan DNA än folk som håller på AIK eller DIF. Seriöst tror jag att du har helt annan DNA än alla andra, det saknas lite grejer hos dig, däremot så inser även den normale Hammarbyaren fördelen med att äga och intäkter.

Att spela ihop bara för att tror jag inte på men samtidigt tror jag inte heller att detta skulle öka våldet som tunga "grabbar" som du står för. Du är visserligen mer intresserad av att slåss än fotboll men för oss andra spelar det ingen större roll.

Sen vill du att jag ska tro på dina undersökningar som är gjord bland en massa 16 åringar som kallar sig "orphans", väx upp för i helvete.

Oavsett vad du säger, du kommer alltid att vara "våldta vår malm!" i mina ögon.

Att kalla mig för pajas gör inget, jag bara undrar vad du blir som ska skydda din "borg från att våldtas" då blir. Något att fundera över.

Det här blir sista gången jag svarar dig då du inte är insatt utan bara tror att du är någon expert på hur fotbollssupportrar tycker och tänker.

Nu är det ju inte aktuellt längre att dela arena med dif då dom ska bygga sin egna på östermalm. Självklart vill man äga sin egen arena men det var ju inte heller aktuellt som jag förstog det när det var snack om att dela arena med dif. Nu får vi ju en arena själva men som vi tyvärr kommer att få hyra. Jag hade hellre sett att man bygger en arena vid Zinken som vi själva äger men så kommer det givetvis inte bli.

Du har fortfarande inte svarat hur du har fått fram dina uppgifter på hur majoriteten Bajare och gårdare tycker om att dela på arena. Gått runt på SöS och stadion och frågat folk under matcher eller?

Din hjärnkapacitet kan väl knappast vara så hög då du inte tycker det är normalt att vilja försvara något man håller kärt? Du tänker inte på mycket annat en dig själv va?

Aja, du är en uppblåst fitta som tror sig veta precis allt och förtjänar ingen uppmärksamhet mer.
Citera
2010-07-15, 23:39
Medlem
Oj vad hände zigenargården? Leta en ny arena nu, för på söder är ni inte välkomna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in