Citat:
Ursprungligen postat av Zinkensdamm
Jag har använd ordet våldta två gånger var av den ena var när jag citerade dig... Du kanske ska sluta hitta på lite sakar du själv känner för och börja kolla vad som faktiskt skrivs istället.
Att majoriteten Bajare och djurgårdare skiter i att vi skulle spela på samma arena är lögn, jag känner ingen Hammarbyare eller gårdare som skulle vara positiv till det. Var du fått de ifrån undrar jag.
Tror du att du är någon slags expert i hur fotbollssupportrar tycker och tänker? Du verkar ju veta precis allt du...
Pajas!
Om du ger folk två val.
1: Ni hyr in er på en arena.
2: Ni äger en arena till 50% med ett annat lag från staden.
Förslag 2 innebär att man kan tjäna pengar på annat än fotboll.
Vad väljer ni?
Var och varannan insatt vet hur väl ett lag som Köpenhamn har lyckats genom att äga sin egna arena. Stockholmsklubbarna ser hur många andra lag ser till att äga sina arrangemang. Du däremot är för korkad att se fördelen med detta, för du har ju helt annan DNA än folk som håller på AIK eller DIF. Seriöst tror jag att du har helt annan DNA än alla andra, det saknas lite grejer hos dig, däremot så inser även den normale Hammarbyaren fördelen med att äga och intäkter.
Att spela ihop bara för att tror jag inte på men samtidigt tror jag inte heller att detta skulle öka våldet som tunga "grabbar" som du står för. Du är visserligen mer intresserad av att slåss än fotboll men för oss andra spelar det ingen större roll.
Sen vill du att jag ska tro på dina undersökningar som är gjord bland en massa 16 åringar som kallar sig "orphans", väx upp för i helvete.
Oavsett vad du säger, du kommer alltid att vara "våldta vår malm!" i mina ögon.
Att kalla mig för pajas gör inget, jag bara undrar vad du blir som ska skydda din "borg från att våldtas" då blir. Något att fundera över.