Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmas
Jo visst är de dom som tränar och sliter osv. men om dom gör de för AIK, DIF, HIF, HIF2, GBG osv. gör desamma för dom. (Undantag finns självklart som med allt annat) Jag kommer stå bredvid plan inte bara 1 år framöver utan 5, 10, 15, 20 år osv. Så därav ser jag supportrarna mer som klubben en spelarna.
Jag förstår ditt tänk men nu är det för sent, d v s Bosman kom och gick och spelare, som inte hinner med att utbilda sig och tänka på sig och sin familjs framtid måste ju se över sin situation och ta beslut som de tycker är bra och inte rätta sig efter vad supportrar känner i hjärtat?
Citat:
Visst att spela i AIK är att ha stor press på sig de vet jag. Men de är inte så att stora elaka FB kommer klampa in hemma hos dig för att du kämpar på och gör de du ska göra. De är mer om du är en lat jävel som inte lägger ner 100% på de du ska göra som en viss press kan läggas på spelaren. Sjävklart vet man om att vissa saker i ens privatliv kan få en att tänka på annat de är inte mer än mänskligt. Men kan man inte ta extremt stor press har man slagit sig in på fel "yrke" för ska man lyckas ordentligt inom fotbollen så måste man ha psyke för att kunna ta press.
Jag fattar här också MEN det finns ju inga mätverktyg utan åsikterna om hur spelerna är lata, eller inte, grundas ju på ytterst känslosamma och subjektiva åsikter som INTE kan göras till sanningar som ger en rätt att agera?
(Herregud vilken högprosa det där blev, sorry.

)
Citat:
För visso men att klubbledningar har bevisat exakta motsattsen är inte nått nytt. I dessa fall har press från supportrar varit en viktigt faktor att få saker och ting på banan igen.
Ja, kanske men det vet man ju inte OCH det finns säkert lika många, om inte fler, lägen där det har varit av ondo i form av onödiga kostnader och negativ pulicitet för oavsett om ni vill det eller inte så har ni media emot er.
Citat:
Hehe de är inte så att jag inte kan njuta av att folk hatar AIK jag kan gå runt med ett smile på läpparna pga det. Jag är inte så rubbad att jag måste slå nån på käften bara för att han har sagt nått dumt om AIK.
OK, lite så...då är jag med.