2012-10-27, 18:30
  #17953
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Kontakt togs, de avböjde, ett 40-tal ned resta grabbar hälsade då på puben personligen för att bjuda ut dem, men fick ingen respons. Lite stök vart det men de fanns klara direktiv av att INTE storma puben eller begå diverse skadegörelse då AIK har extra koll på sig från UEFA-delegater på plats vilket kunde leda till uteslutning från framtida europaspel, matcher på neutral plats och spel inför tomma läktare.. Anmärkningsvärt att AIK kommer att få böter i 4 spelade Europa-matcher redan..

Nice det lat ju faktiskt bra.
Citera
2012-10-27, 20:22
  #17954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Ring din historielärare!

Jag tror att det är du som bör ringa din historielärare. För inte fan var Adolf Hitler av judiskt blod. Dumme fan. Då kanske du tror på att Hitler hade fetish att bli pissad i huvudet och att han hade tre pungkulor?

Allt är skitsnack!
Citera
2012-10-27, 20:26
  #17955
Medlem
"Tycker att vi sätter ner foten rätt bra. PSV höll sig jävligt passiva trots att dom enligt deras styrande hade 300 ligister som ville köra mot oss. Före match springer 30 av PSV och låser in sig på en krog när dom blir konfronterade av ett fåtal FB, dom kastar allt dom har och låser dörren!?
Uppstyrt box 20 vs 20 yngre, PSV kommer med dubbla nummer men får springa, en AIK till sjukhus.
Efter match en jävla massa småfighter där PSV drar kniv samt kör med plankor, vilket straffade sig.

Såvitt jag vet så såg ingen röken av några 300 PSV och med tanke på engagemanget på deras läktare känns det tveksamt att 300 grabbar va på banan.

När vi anlände till Eindhoven med 30 man och satte oss öppet utan snut i flera timmar hände ingenting, vart fanns initiativet?

Enligt dom som greps så kunde man se matchen genom pansarglas i cellen via en storbildsskärm, även där har Svenska snuten en del att lära. Svensk Text tv saknades dock...

Sällan har jag sett så många röka Gås.

Det här var en resa i klass med Århus, Barca 97 och Arsenal, hade dock förväntat mig klart tuffare motstånd både på men främst utanför planen. Må vi få minst en Europaresa av denna dignitet varje år.

Hellre HIV än PSV!"


Låter helt ok att man kan se matchen från cellen...
Citera
2012-10-28, 03:01
  #17956
Medlem
Ganjafussballs avatar
Jeremy Roenick: Typiskt Svensk som inte är insatt i scenen att tro att de är odödliga ute i Europa. WM gjorde bort, hmm, var det också PSV? I Göteborg. Finns tom film på det, holländarna vägrar gå ut från puben och de som gör det får på huvudet. Så jag tror visst FB kan visat framfötterna nere i Holland. Grejen är att Holland är lite lite som England men lite elakare. De är inte vana vid att folk tokvevar - de är mer för att slänga saker och använda tillhyggen.
Jag tror iaf att FB har representerat Sverige på ett utmärkt vis nere i Holland!
Citera
2012-10-28, 07:32
  #17957
Medlem
opticalillusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjafussball
Jeremy Roenick: Typiskt Svensk som inte är insatt i scenen att tro att de är odödliga ute i Europa. WM gjorde bort, hmm, var det också PSV? I Göteborg. Finns tom film på det, holländarna vägrar gå ut från puben och de som gör det får på huvudet. Så jag tror visst FB kan visat framfötterna nere i Holland. Grejen är att Holland är lite lite som England men lite elakare. De är inte vana vid att folk tokvevar - de är mer för att slänga saker och använda tillhyggen.
Jag tror iaf att FB har representerat Sverige på ett utmärkt vis nere i Holland!
Det var Feyenoord som var i Gbg.
Kan även nämna att Ajax på hemmaplan bara skrek och kastade glas och smällare, de ville inte boxas.
Jag skulle tro att europeiska ligor, eller rättare sagt ligor ifrån civiliserade länder, är ganska jämbörliga, det handlar trots allt bara om vanliga människor.
Citera
2012-10-28, 13:22
  #17958
Medlem
a-didass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Haha. Har Ellos & Peking ens grabbar? Så vitt jag hört, så är dom ett stort skämt båda 2 och finns bara på nätet. Mvh
Inte deras grabbar, deras ultras
Citera
2012-10-28, 15:52
  #17959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Du tar verkligen down syndrome till en helt annan nivå. FÖRSÖK att hålla dina mongoliserade fingrar i styr, mongo.

Tur att du är frisk och mogen men ändå är värre än en människa med down syndrom. Idiot är du och inget annat.
Och en "grabb" kommer du då aldrig bli!
Citera
2012-10-28, 20:51
  #17960
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Tur att du är frisk och mogen men ändå är värre än en människa med down syndrom. Idiot är du och inget annat.
Och en "grabb" kommer du då aldrig bli!


Och det är du då eller?
Citera
2012-10-28, 22:36
  #17961
Medlem
Schlaktarnns avatar
Någon som vet hur många supportrar de kommer från PSV och Napoli? Tänkte om de är värt att åka ner
Citera
2012-10-29, 20:12
  #17962
Medlem
Stämmer det att FB har "reunion" i matchen mot MFF?
Citera
2012-10-29, 22:32
  #17963
Medlem
a-didas
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
Haha. Har Ellos & Peking ens grabbar? Så vitt jag hört, så är dom ett stort skämt båda 2 och finns bara på nätet. Mvh
Inte deras grabbar, deras ultras

De va grabbar!
Citera
2012-10-30, 16:27
  #17964
Medlem
19 blåvitt-huliganer.....

.......http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15695234.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in