Citat:
Ursprungligen postat av Ganjafussball
Jeremy Roenick: Typiskt Svensk som inte är insatt i scenen att tro att de är odödliga ute i Europa. WM gjorde bort, hmm, var det också PSV? I Göteborg. Finns tom film på det, holländarna vägrar gå ut från puben och de som gör det får på huvudet. Så jag tror visst FB kan visat framfötterna nere i Holland. Grejen är att Holland är lite lite som England men lite elakare. De är inte vana vid att folk tokvevar - de är mer för att slänga saker och använda tillhyggen.
Jag tror iaf att FB har representerat Sverige på ett utmärkt vis nere i Holland!
Det var Feyenoord som var i Gbg.
Kan även nämna att Ajax på hemmaplan bara skrek och kastade glas och smällare, de ville inte boxas.
Jag skulle tro att europeiska ligor, eller rättare sagt ligor ifrån civiliserade länder, är ganska jämbörliga, det handlar trots allt bara om vanliga människor.