Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Faktiskt. PSV vågade inte ens komma ut från puben..
Ojoj! Vad rädda dom blev då några fjortisar och några efterblivna skriker hora på svenska till Holländare i Holland
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Hur känns det att inte veta ett skit om nånting?

Förlåt!
Kom på att det finns ju soptunnor i Holland också
Men du gillar ju att hänga här och vara tuff. Och dessutom insatt. Kan inte du berätta lite om vad som händer i Holland?
För det vore ju trevligt om lite sanning kommer ut till oss idioter. För värnar du nu så mycket om din firma så vore lite sanningar vara på plats. Tänker du inget på ryktet?