2012-10-26, 21:32
  #17941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-didas
Fel forum men varför har ens Ellos och Peking ett friendship?

Haha. Har Ellos & Peking ens grabbar? Så vitt jag hört, så är dom ett stort skämt båda 2 och finns bara på nätet. Mvh
Citera
2012-10-27, 00:04
  #17942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
enligt en polare nere i holland så körde aik över psv grabbarna i natt.

Skit snack
Citera
2012-10-27, 00:07
  #17943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Skit snack

Faktiskt. PSV vågade inte ens komma ut från puben..
Citera
2012-10-27, 00:10
  #17944
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Faktiskt. PSV vågade inte ens komma ut från puben..

Utveckla...
Citera
2012-10-27, 00:10
  #17945
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Skit snack
Hur känns det att inte veta ett skit om nånting?
Citera
2012-10-27, 00:25
  #17946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Utveckla...

Kontakt togs, de avböjde, ett 40-tal ned resta grabbar hälsade då på puben personligen för att bjuda ut dem, men fick ingen respons. Lite stök vart det men de fanns klara direktiv av att INTE storma puben eller begå diverse skadegörelse då AIK har extra koll på sig från UEFA-delegater på plats vilket kunde leda till uteslutning från framtida europaspel, matcher på neutral plats och spel inför tomma läktare.. Anmärkningsvärt att AIK kommer att få böter i 4 spelade Europa-matcher redan..
Citera
2012-10-27, 00:42
  #17947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Faktiskt. PSV vågade inte ens komma ut från puben..

Ojoj! Vad rädda dom blev då några fjortisar och några efterblivna skriker hora på svenska till Holländare i Holland


Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Hur känns det att inte veta ett skit om nånting?


Förlåt!
Kom på att det finns ju soptunnor i Holland också

Men du gillar ju att hänga här och vara tuff. Och dessutom insatt. Kan inte du berätta lite om vad som händer i Holland?
För det vore ju trevligt om lite sanning kommer ut till oss idioter. För värnar du nu så mycket om din firma så vore lite sanningar vara på plats. Tänker du inget på ryktet?
Citera
2012-10-27, 00:52
  #17948
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Förlåt!
Kom på att det finns ju soptunnor i Holland också

Men du gillar ju att hänga här och vara tuff. Och dessutom insatt. Kan inte du berätta lite om vad som händer i Holland?
För det vore ju trevligt om lite sanning kommer ut till oss idioter. För värnar du nu så mycket om din firma så vore lite sanningar vara på plats. Tänker du inget på ryktet?
Du känner inte att dina skämt börjar gå på tomgång numera? Kan jag få din autograf innan du byter nick och låtsas vara mer insatt nästa gång, Jeremy?
__________________
Senast redigerad av Easy-Lee 2012-10-27 kl. 00:57.
Citera
2012-10-27, 01:03
  #17949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Du känner inte att dina skämt börjar gå på tomgång numera? Kan jag få din autograf innan du byter nick och låtsas vara mer insatt nästa gång, Jeremy?

Du som är så jävla insatt. Förklara gärna! Eller är du bara ett troll som runkar till det som man skriver på sagoscenen?

Jag sitter här och skämtar medan du är såååå allvarlig. Men i slutändan har vi inget att komma med.
Det säger ju mer om dig än mig.
Citera
2012-10-27, 04:20
  #17950
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ojoj! Vad rädda dom blev då några fjortisar och några efterblivna skriker hora på svenska till Holländare i Holland





Förlåt!
Kom på att det finns ju soptunnor i Holland också

Men du gillar ju att hänga här och vara tuff. Och dessutom insatt. Kan inte du berätta lite om vad som händer i Holland?
För det vore ju trevligt om lite sanning kommer ut till oss idioter. För värnar du nu så mycket om din firma så vore lite sanningar vara på plats. Tänker du inget på ryktet?

Du tar verkligen down syndrome till en helt annan nivå. FÖRSÖK att hålla dina mongoliserade fingrar i styr, mongo.
Citera
2012-10-27, 08:36
  #17951
Medlem
Bengan79s avatar
Jävla tjafs om smågrabbar som vill veva lite.. Fan låt dom få lite kickar om de vill o sköt er själva

AIK in i döden!
Citera
2012-10-27, 16:31
  #17952
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Du som är så jävla insatt. Förklara gärna! Eller är du bara ett troll som runkar till det som man skriver på sagoscenen?

Jag sitter här och skämtar medan du är såååå allvarlig. Men i slutändan har vi inget att komma med.
Det säger ju mer om dig än mig.
Underbart! Mer! Mer!

Obs! Glöm inte "soptunneskämtet", din spjuver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in