2014-01-26, 16:06
  #23953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Japp! Vi var exakt 63 pers från Hammarby där. Inte alla KGB dock.


Tröttnat på bajen nu eller? Ni är ju tydligen mer kåta att ha rivalitet med Dif en att gå på ert lags matcher.
Citera
2014-01-26, 16:13
  #23954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Tröttnat på bajen nu eller? Ni är ju tydligen mer kåta att ha rivalitet med Dif en att gå på ert lags matcher.
Man han driver ju.

"en att gå på ert lags matcher"... ?
Citera
2014-01-26, 17:16
  #23955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Man han driver ju.

"en att gå på ert lags matcher"... ?

OK. Ja isf så skulle det ju betyda att ni går på matchen enbart för att det är Dif som spelar, och för att jävlas. Men nu gjorde ni ju inte det så skit samma.
Citera
2014-01-26, 17:32
  #23956
Medlem
Haha en träningsmatch? alltså allvarligt människor ,det blir ju ganska tydligt ni inte är där för att se fotboll utan bara för att slåss och leva jävel.
Citera
2014-01-26, 17:51
  #23957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Haha en träningsmatch? alltså allvarligt människor ,det blir ju ganska tydligt ni inte är där för att se fotboll utan bara för att slåss och leva jävel.

På hur sätt blir detta tydligt menar du?
Citera
2014-01-26, 17:58
  #23958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TearsOfTaragon
På hur sätt blir detta tydligt menar du?

Jag tycker det är sjukt onödigt i en träningsmatch .lär ju bara riskera spel inför toma läktare och liknande ,jävligt korkat med andra ord ,att tyskarna ens orkade åka dit med så mycket fans för att se en betydelse lös match är ett under ,lär ju inte va gratis , måste ju va bättre lägga dom pengarna på en supporter resa under säsongen.men är klart var väl mest bråkstakar.
Citera
2014-01-26, 19:16
  #23959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jag tycker det är sjukt onödigt i en träningsmatch .lär ju bara riskera spel inför toma läktare och liknande ,jävligt korkat med andra ord ,att tyskarna ens orkade åka dit med så mycket fans för att se en betydelse lös match är ett under ,lär ju inte va gratis , måste ju va bättre lägga dom pengarna på en supporter resa under säsongen.men är klart var väl mest bråkstakar.
Du brinner inte för något menar du??
Citera
2014-01-26, 22:56
  #23960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
För att du gärna kan berätta vart du fått dessa uppgifter ifrån. Som för övrigt är fel...
Fel? Flera har ju erkänt och sagt att dom var där. Uttala dig inte om saker du inte har en aning om.
Citera
2014-01-26, 23:13
  #23961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Du brinner inte för något menar du??

Det gör jag absolut , jag är själv mångårig supporter ,men jag slåss inte för det , men ja jag gör allt för laget utom just slåss ,
Citera
2014-01-26, 23:24
  #23962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Fel? Flera har ju erkänt och sagt att dom var där. Uttala dig inte om saker du inte har en aning om.
Säg vilka som har erkänt då.
Citera
2014-01-27, 00:43
  #23963
Medlem
Vem som än var i de båda klackarna så var det ändå en ganska underhållande kväll. Både på plan och utanför arenan!

Tjafsa om något relevant istället.
Citera
2014-01-27, 05:26
  #23964
Medlem
Smällde det efter matchen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in