Citat:
Ursprungligen postat av
TearsOfTaragon
På hur sätt blir detta tydligt menar du?
Jag tycker det är sjukt onödigt i en träningsmatch .lär ju bara riskera spel inför toma läktare och liknande ,jävligt korkat med andra ord ,att tyskarna ens orkade åka dit med så mycket fans för att se en betydelse lös match är ett under ,lär ju inte va gratis , måste ju va bättre lägga dom pengarna på en supporter resa under säsongen.men är klart var väl mest bråkstakar.