2011-03-21, 01:36
Medlem
Civilsnutens avatar
Luleå har ingen firma.
Citera
2011-03-21, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Civilsnuten
Luleå har ingen firma.

Jag har deras topboy på msn.
Citera
2011-03-21, 01:59
Medlem
Papinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infomannenorebro

snälla stick här ifrån, detta handlar inte om hur många topboys du har på din vädelösa msn gubben.
Citera
2011-03-21, 02:11
Medlem
EndGames avatar
Va fan, klart Luleå har en toppboy, Han är ommöjligt osynligare än snitchy.
Citera
2011-03-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Men vad fan är det du yrar om egentligen? Varför skulle DFG lägga sig i att Luleås hockeylag har för avsikt att krossa Djurgårdens hockeylag? Det var det jävla dummaste jag har hört på länge.

Att deras supportrar hetsar mot djurgårdens är en fullt tillräcklig anledning för DFG att rycka in.
Du är uppenbarligen upplyst av något du borde hållit dig ifrån.

Du har heller inte följt historian kring DIF:s hockeylag och vad DFG åstadkommit. Bland annat deras svar mot lhcs supportrar som hetsade under 2 säsonger tills de åkte på smisk.
Senast redigerad av maci 2011-03-21 kl. 02:21.
Citera
2011-03-21, 11:19
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infomannenorebro
Luleås topboy? Vad då, är det en kille som sitter på toppen av en grankvist och snurrar eller?
Seriöst lägg av.
Citera
2011-03-21, 11:34
Medlem
En del tror faktiskt att Luleå kommer försöka hävda sig. Sedan om det blir via en seriös satsning som hockeyligister tvivlar jag på. Ryktet säger iaf att de vill visa sig, så jag tycker att man ska ge motstånd. Hoppas nästan liiiite liiite att vi får LHF bears i eventuell final.

AIK
Citera
2011-03-21, 14:59
Bannlyst
Stenhårda AIK har fått däng av MFF och GAIS.

Citera
2011-03-21, 19:34
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Du kan ju för fan INGENTIG!!!! Läs på lite bättre innan du komenter saker du inte har en aning om!

DFG har många bra, tunga, och trevligagrabbar! har mycket svårt att tänka mig att du skulle va en utav dem med tanke på vilken koll du har........

Var vänlig och rätta mig då.

Klart jag är en trevlig grabb men tung vet jag inte. Brukar inte tro att jag är så mycket bättre än alla andra. Så det låter jag andra uttala sig om.....

Är du polare med M**** B***k kanske?
Citera
2011-03-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Var vänlig och rätta mig då.

Klart jag är en trevlig grabb men tung vet jag inte. Brukar inte tro att jag är så mycket bättre än alla andra. Så det låter jag andra uttala sig om.....

Är du polare med M**** B***k kanske?

Okej vi får tydligen ta det Igen!!!!

Nej det gick inte bättre för oss på långa vägar! Men skillnaden är att vi ska tydligen vara skit enligt dig! DFG ska visst vara så jävla bra enligt dig! Hur i helvete kan ni då åka på under minuten???

Den enda gången ni tagit WM på under en minut så har NI haft dubbla nummer! Nej de gångerna vi kört mot WM med låga nr har vi åkt rätt fort med undantag för Karlskoga 5-7 min! Men åter igen. Hur har du mage att kalla oss skit, då ni inte får ihop tillräckligt med folk och sen åker på rå pisk på under en minut?????

Absolut har vi haft det! Men inte så illa att det bildas utbrytar grupper som springer runt med egna upptryckta tröjor etc…

Vilket möte mot gnaget syftar du på då?? Olerys liljeholmen eller? Du kan ju inte mena allvar på stå att det var ett ”möte” mellan ligorna??

Åter igen berätta gärna om då DU har varit med och köra över KGB !! Jag är mycket nyfiken.....
Citera
2011-03-21, 22:32
Bannlyst
Gnaget, dif, hammarby, samt göteborgslagen är bra. Punkt slut. Den mer aktuella frågan är Skåne-lagen. Hif vet alla haft problem med fängelsedomar, det är dock endast ett 5-8 tal st. Malmö har alltid varit bra när det väl kört, dock tillsammans med hela malmös mma-ligor. inför kommande säsong vill jag, samt hela ligistsverige, se malmö och hbg köra. om inte mot varandra, organisera er för helvete och skapa lite bättre rubriker än in lördags.
Citera
2011-03-21, 23:48
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Okej vi får tydligen ta det Igen!!!!

Nej det gick inte bättre för oss på långa vägar! Men skillnaden är att vi ska tydligen vara skit enligt dig! DFG ska visst vara så jävla bra enligt dig! Hur i helvete kan ni då åka på under minuten???

Den enda gången ni tagit WM på under en minut så har NI haft dubbla nummer! Nej de gångerna vi kört mot WM med låga nr har vi åkt rätt fort med undantag för Karlskoga 5-7 min! Men åter igen. Hur har du mage att kalla oss skit, då ni inte får ihop tillräckligt med folk och sen åker på rå pisk på under en minut?????

Absolut har vi haft det! Men inte så illa att det bildas utbrytar grupper som springer runt med egna upptryckta tröjor etc…

Vilket möte mot gnaget syftar du på då?? Olerys liljeholmen eller? Du kan ju inte mena allvar på stå att det var ett ”möte” mellan ligorna??

Åter igen berätta gärna om då DU har varit med och köra över KGB !! Jag är mycket nyfiken.....

Jag sa nog aldrig att DFG var så bra. Det räckte med att klanka ner på er.

I Arboga var det nog gnaget som hittade allt extra folk. Annars hade vi haft tillräckligt med folk.

Olearys liljeholmen var ungefär samma som det gnaget gjórde: "sprang runt och jagade oss och piskade oss"

Räcker detta videoklipp för dig? http://www.youtube.com/watch?v=ZKf_ebp6aUU

Förövrigt gillar jag hur era 20 "kgb" körde 10-15 "dfg" vid gullmars i december nån gång. Var du där då??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in