Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Var vänlig och rätta mig då.
Klart jag är en trevlig grabb men tung vet jag inte. Brukar inte tro att jag är så mycket bättre än alla andra. Så det låter jag andra uttala sig om.....
Är du polare med M**** B***k kanske?

Okej vi får tydligen ta det Igen!!!!
Nej det gick inte bättre för oss på långa vägar! Men skillnaden är att vi ska tydligen vara skit enligt dig! DFG ska visst vara så jävla bra enligt dig! Hur i helvete kan ni då åka på under minuten???
Den enda gången ni tagit WM på under en minut så har NI haft dubbla nummer! Nej de gångerna vi kört mot WM med låga nr har vi åkt rätt fort med undantag för Karlskoga 5-7 min! Men åter igen. Hur har du mage att kalla oss skit, då ni inte får ihop tillräckligt med folk och sen åker på rå pisk på under en minut?????
Absolut har vi haft det! Men inte så illa att det bildas utbrytar grupper som springer runt med egna upptryckta tröjor etc…
Vilket möte mot gnaget syftar du på då?? Olerys liljeholmen eller? Du kan ju inte mena allvar på stå att det var ett ”möte” mellan ligorna??
Åter igen berätta gärna om då DU har varit med och köra över KGB !! Jag är mycket nyfiken.....