2012-12-27, 11:15
  #18553
Medlem
Snacka på gatan istället säger du, och sen håller du själv på och jiddrar som den jävla muppjäveln du är. Tänd en holk och håll käft, jävla vrak.
Citera
2012-12-27, 13:05
  #18554
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastEast
DFG LIVRÄDDA! Sluta snacka på flashback och snacka på gatan istället. Du skämmer ut era grabbar som faktiskt är tunga när du som är DY skriver massa som du inte ens vet någonting om! DFG är ett skämt för alla grabbar i Stockholm. Fett äkta DFG är ett uttryck som både gnaget och Bajen använder och gör narr av eran ligistorganisation.
.


Märks att du har stenkoll på läget! Är det några i Stockholm som anses som ett stort jävla skämt, är det snarare DIN jävla mongo liga! Det fanns ETT gäng i bajen som var riktigt bra en gång i tiden.. tumba! Var du med då? Hur många gånger har DU varit med och kört över DFG undrar jag?

ps. snacka på gatan! hahaha
Citera
2012-12-27, 19:57
  #18555
Medlem
Ni som representerar DFG, berätta gärna för mig varför ni inte steppade ut igår från ert hak på St Eriksplan. Ca 50 Bajen blandade åldrar stod och knackade på rutan utanför och några gick in för att snacka med er. Ni kanske precis hade beställt in några kalla och ville dricka upp först?
Citera
2012-12-27, 22:10
  #18556
Medlem
knarkapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastEast
Du är DY märks på långa vägar! Och jag VET att du är DY.

Du har aldrig varit med ett box mot en Bajen-liga och vunnit, du har alltid lagt benen på ryggen! Stureplan när snuten bryter upp så splittras ni upp och gömmer er, medans Bajen letar efter er osynliga liga. Ni har inte vunnit ett box varken äldre eller yngre box längre än vad du vart med.

DFG LIVRÄDDA! Sluta snacka på flashback och snacka på gatan istället. Du skämmer ut era grabbar som faktiskt är tunga när du som är DY skriver massa som du inte ens vet någonting om! DFG är ett skämt för alla grabbar i Stockholm. Fett äkta DFG är ett uttryck som både gnaget och Bajen använder och gör narr av eran ligistorganisation.

curvaN du får gärna PMa mig eller om du inte har nåt att dölja så skriv det i tråden, oavsett kommer jag publicera det i tråden.




FETT JÄVLA ÄKTA DFG




.


Haha roligaste jag läst! lagt bena på ryggen och sprungit mot bajen? kastar ägg och knallskott mot barnfamiljer mäktiga bajen! har varit jämt i boxen dom första 10 sekunderna sen har oftast bajen sprungit!
hänt 2 ggr att dy sprungit under min tid! så sitt inte att hitta på här nu för fan!

för övrigt har tydligen vik västerås vart i farten!
http://www.youtube.com/watch?v=xJA8QS3LNeg
Citera
2012-12-27, 22:34
  #18557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkapa
Haha roligaste jag läst! lagt bena på ryggen och sprungit mot bajen? kastar ägg och knallskott mot barnfamiljer mäktiga bajen! har varit jämt i boxen dom första 10 sekunderna sen har oftast bajen sprungit!
hänt 2 ggr att dy sprungit under min tid! så sitt inte att hitta på här nu för fan!

för övrigt har tydligen vik västerås vart i farten!
http://www.youtube.com/watch?v=xJA8QS3LNeg

Ta över imorgon om du ska dit! Jag vill höra att det var ett jäkla röj!
Citera
2012-12-27, 22:42
  #18558
Medlem
knarkapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Ta över imorgon om du ska dit! Jag vill höra att det var ett jäkla röj!


du kommer höra om röj jag ska dock inte dit imorgon!
Citera
2012-12-28, 00:08
  #18559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkapa
du kommer höra om röj jag ska dock inte dit imorgon!


Bra! Kommer bli stökigt då GSU(?) ska lösa problemen med DIF supportrar i hemmaklacken...
Citera
2012-12-28, 00:24
  #18560
Medlem
Biancocelestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Bra! Kommer bli stökigt då GSU(?) ska lösa problemen med DIF supportrar i hemmaklacken...

Haha, tror knappast att småfeta GSU kommer "lösa" särskilt mycket. I så fall lär de åka på duktigt med stryk.
Citera
2012-12-28, 00:36
  #18561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biancoceleste
Haha, tror knappast att småfeta GSU kommer "lösa" särskilt mycket. I så fall lär de åka på duktigt med stryk.

Har aldrig hört om denna gruppering... De kommer väl få däng om de försöker något, kommer ca 1000 Djurgårdare och VIKs supportar är väl på ett totalt 50.... och antar att ca 10 av dessa är GSU...
Citera
2012-12-28, 01:50
  #18562
Medlem
GSU = gulsvart ultras .... dom är inte en firma

Ang. bajen som knackade på hos dfg.. hur många dfg var uppskattningsvis på plats?
Citera
2012-12-28, 12:43
  #18563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Bra! Kommer bli stökigt då GSU(?) ska lösa problemen med DIF supportrar i hemmaklacken...
GSU är ju ett gäng flaggmålande livrädda när det gäller småbarn så vad dom ska göra annat än bajsa på sig när DIF anländer? haha dagens humor. Att snacka om dessa ickegrupperingar härinne bevisar på vilken nivå som råder!
Citera
2012-12-28, 13:01
  #18564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
Ang. bajen som knackade på hos dfg.. hur många dfg var uppskattningsvis på plats?

Uppskattningsvis ca 40.
__________________
Senast redigerad av Salzburger 2012-12-28 kl. 13:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in