2013-03-06, 21:47
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Hej på er flickor!

För ett tag sedan fick jag syn på en kille med en tröja med texten wisemen på. Hur ska jag tolka det? Varför skyltar man med en sån sak?
Varför skulle man inte? Du blir inte direkt fälld för våldsamt upplopp utan rättegång bara för att du har en tröja på dig.
Citera
2013-03-06, 21:52
Medlem
kratans avatar
Tycker det är mycket firma medlemmar man ser nu med tröjor och mössor med deras emblem på
Senast redigerad av kratan 2013-03-06 kl. 21:58. Anledning: stavfel
Citera
2013-03-07, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Tycker det är mycket firma medlemmar man ser nu med tröjor och mössor med deras emblem på
Ja, Firman Boys har ju nästan bara sina egna kläder på sig? Vad hända med cääääsual scenen? Fram med burberry hatten och adidas skorna förhelvete. Men jag undrar fortfarnade varför dom inte har uppdaterat på SS då BO knullade en blandad gnaget liga inne i city? Hallå hallå hallå?

Ps. Ska det vara så jävla svårt för svenska firmor att klä upp sig? Snackade med en snubbe från Newcastle och han sa såhär: ''Man your boys are so fucking bad dressed, are you fuckin mugs?''.
Jag är Bajare och det svider att säga att DFG klär upp sig bäst, även fast dom är sämst i Stockholm så ser man att det är en firma som kommer.
Citera
2013-03-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genocyber
Ja, Firman Boys har ju nästan bara sina egna kläder på sig? Vad hända med cääääsual scenen? Fram med burberry hatten och adidas skorna förhelvete. Men jag undrar fortfarnade varför dom inte har uppdaterat på SS då BO knullade en blandad gnaget liga inne i city? Hallå hallå hallå?

Ps. Ska det vara så jävla svårt för svenska firmor att klä upp sig? Snackade med en snubbe från Newcastle och han sa såhär: ''Man your boys are so fucking bad dressed, are you fuckin mugs?''.
Jag är Bajare och det svider att säga att DFG klär upp sig bäst, även fast dom är sämst i Stockholm så ser man att det är en firma som kommer.

Dom skriver nästan aldrig om förluster. Och det där med kläderna, jag tycker att man kan ha sina firma kläder under fighter ist för under matcher. Jag menar, vem fan vill dra åt sig uppmärksamhet från snuten genom att ha en tröjja med ett enormt fb märke på ryggen? Jag hadde väl haft en sådan på mig när jag var 14 eller nått, men att springa omkring med den när jag är över 20 är lite barnsligt.
Citera
2013-03-07, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Dom skriver nästan aldrig om förluster. Och det där med kläderna, jag tycker att man kan ha sina firma kläder under fighter ist för under matcher. Jag menar, vem fan vill dra åt sig uppmärksamhet från snuten genom att ha en tröjja med ett enormt fb märke på ryggen? Jag hadde väl haft en sådan på mig när jag var 14 eller nått, men att springa omkring med den när jag är över 20 är lite barnsligt.

Så nu säger du att du är med i FB alltså?
Citera
2013-03-07, 17:02
Medlem
Citat:

Vad fan ska snuten göra? Det är ju inte under matchen du har möte direkt.
Citera
2013-03-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Så nu säger du att du är med i FB alltså?

aldrig skrivigt det. jag skrev bara att jag hadde aldrig haft en sådan tröjja på mig.
Citera
2013-03-07, 17:53
Medlem
startlings avatar
Citat:
aldrig skrivigt det. jag skrev bara att jag hadde aldrig haft en sådan tröjja på mig.
Poliserna ser vilka dem är ändå, supporterpoliserna iaf känner igen många.
Citera
2013-03-07, 18:00
Bannlyst
Skitsamma om snuten känner igen dom eller inte. Varför dressar firmor i Sverige så jävla fult jämfört med England, Holland eller Frankrike. Och nu säger jag inte att alla grabbar i firmor dressar fult men väldigt MÅNGA gör det.
Citera
2013-03-07, 18:48
Medlem
Citat:
Skitsamma om snuten känner igen dom eller inte. Varför dressar firmor i Sverige så jävla fult jämfört med England, Holland eller Frankrike. Och nu säger jag inte att alla grabbar i firmor dressar fult men väldigt MÅNGA gör det.
Håller med dig till viss del angående att många inte klär sig särskilt stiligt, speciellt då det är en del av casualkulturen. Å andra sidan så ligger fokus hos många att stå upp för sitt lag och ge motståndarsupportrar en smäll på käften istället för att försöka kompensera att man fötts med en penis mindre än genomsnittet genom att glida runt med Stone Island jackan o Burberry kepsen och leka ball.
Citera
2013-03-07, 19:00
Medlem
kratans avatar
Vilka är bäst i Stockholm nu för tiden? Om man skulle göra en lista 1:a 2:a 3:a osv hur skulle det se ut då? samma sak på yngre
Citera
2013-03-07, 19:29
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:

Holland? Frankrike? är du på riktigt? Du har uppenbarligen noll koll!
Jag har aldrig sett så dåligt klädda människor någon annan stans i världen som jag gjort i Holland. Och då menar jag inte bara "grabbar" utan ALLA! Och jag förstår faktiskt inte ens vad ni babblar om. Vi har sjukt MÅNGA dressers i Sverige, framför allt i Stockholm!

Och som jag såg något om tidigare i tråden så är "utan offer, ingen seger" från baby firman... dvs den första yngsta firman i Sverige! så sitt ner i båten igen era jävla muppar.

RIP Lill-B!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in