2012-10-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Vanlig biverkning utav opiater/opioder.

Ja, det har alltid varit detta som slitit på mig när man kört på hårt, alla nätter med 1-3 timmars sömn, sen en jävla massa cyklande och springandes hela dagarna för att fixa pengar, fan vad ont jag hade i mina ben varje morgon, vilket gjorde morgonfixen än skönare då den tog bort allt på en gång. Nu kör jag inte lika ofta men heroin är inte samma sak när man tar det bara ibland, sitter inte lika fint på något sätt sen har så klart suboxonen förstört en del, men inte som den brukade att den blockerar heroinet utan nu när jag tagit det så länge så känns det som hjärnan har ändrats så att heroinet inte känns likadant, suboxonen säger ni då men i flera år räckte det med att hålla uppe en dag så fick jag den gamla vanliga kicken men nu har något ändrats, spelar ingen roll hur länge man håller uppe, känns lite bittert om man förstört effekten av heroin för alltid, men det är fortfarande skönt nog för att jag ska vilja ta det.
Citera
2012-10-30, 18:22
Medlem
Denoms avatar
Funderar på att köpa en mängd heroin av högsta möjliga kvalitet från en viss otillgänglig källa mest då jag är för jävla nyfiken. Har testat de flesta tänkbara droger redan och vill se om det faktiskt är värt pengarna eller om mina förhoppningar är allt för höga.

Jag kommer därför köpa en viss mängd tillräcklig för att ha testa ut det tillräckligt under en helg och använda upp allt. IV är mitt tillvägagångssätt.

Hur mycket räcker för en helg men inte så mycket mer för mig om jag har låg opiattolerans?
Citera
2012-10-30, 21:20
Medlem
Klangspiels avatar
@tjacklife, mjo väl medveten om det.

@en-kopp-kaffe,
mestadels att jag tycker livet är ett planlöst lidande och orkade inte stå ut längre utan någon slags av "befrielse" från den långtråkiga ledan.

"I have endured so long
That I have forgotten everything;
Fear and suffering
Have flown to the skies.
And morbid thirst
Darkens my veins."
- för att citera rimbaud om hur jag känner.

@denom,
om du har låg opiat-tolerans, så kommer en kabbe räcka gott och väl för en helg.
Senast redigerad av Klangspiel 2012-10-30 kl. 21:47.
Citera
2012-10-30, 23:30
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Det var någon som för ett tag sedan skrev om att heroin slog på bra i röven, är det vitt eller brunt som pratas om då?

Vad tycker ni andra? Hörde angående vitt att det inte alls slog på bra
Citera
2012-10-30, 23:34
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
mestadels att jag tycker livet är ett planlöst lidande och orkade inte stå ut längre utan någon slags av "befrielse" från den långtråkiga ledan.

"I have endured so long
That I have forgotten everything;
Fear and suffering
Have flown to the skies.
And morbid thirst
Darkens my veins."
- för att citera rimbaud om hur jag känner.

Tråkigt att höra. Hoppas du kan ta dig ut ur herointräsket och må bra ändå.
Ta det lugnt och kämpa på!
Citera
2012-11-05, 01:08
Medlem
Ovcharkas avatar
Brunt och vitt... Brunt är för snortning och vitt är för IV? Är det så? Typ? Skulle man kunna IV:a brunt?
Citera
2012-11-05, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Brunt och vitt... Brunt är för snortning och vitt är för IV? Är det så? Typ? Skulle man kunna IV:a brunt?

Jaja, men oftast lämpar det sig bäst för att röka.
Citera
2012-11-05, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klangspiel
6 månader och 20 dagar...
där sprack det... back on the junk.

fuck, vad jag har saknat detta.
men vet att helvetet är att vänta.

sjukt hur hjärnan resonerar, "jag tar alla konsekvenser, bara jag får lite ro för en stund".

när hände detta?

tillämpa damage control...

hur mycket tar du per dag förresten?

du kan ju köpa sub svart
Senast redigerad av Movix 2012-11-05 kl. 01:42.
Citera
2012-11-05, 07:27
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Brunt röker du, vitt snårtar/IVar du. Det går att skjuta brunt med syra.
Citera
2012-11-05, 10:58
Medlem
Klangspiels avatar
det hände strax innan jag skrev det där inlägget, typ.
tar ungefär 1 kabbe per dag just nu..
jao, har tänkt börja med subben, men ville känna av H:et igen innan jag börjar med det.
så ska försöka tända av snart, innan ATn blir alltför jävlig.
Citera
2012-11-05, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klangspiel
det hände strax innan jag skrev det där inlägget, typ.
tar ungefär 1 kabbe per dag just nu..
jao, har tänkt börja med subben, men ville känna av H:et igen innan jag börjar med det.
så ska försöka tända av snart, innan ATn blir alltför jävlig.

Köp på dig lite sub, och ev. lite benso och amfetamin, och gå vidare därifrån. Den långsiktiga lösningen hur du konkreta detaljerna ska mejslas ut lämna det åt sidan för stunden. Det viktiga är att du tänker kortsiktigt nu så du har medel att bryta en serie av återfall. För annars är det klippt. Det vet du, och allt är förgäves, verkligen.
Citera
2012-11-05, 21:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Skjuta vitt, snorta brunt och injicera båda. OK, F.ö. vore heroin nas men jag har absolut inga cravings. Men så dämpar jag ju med benso, benso-analoger, alkohol, ketamin och så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in