2012-12-05, 23:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
15% i hela europa....
Inga 30%. Det kan du glömma.

Okej i stand corrected.
Citera
2012-12-05, 23:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Köpte du från SR då eller? dom jag vet som kört mycket horse har gått över till oxycontin för att då vet dom precis vad dom får, visst oxy är äckligt dyrt på NP tex, 4 kr / mg men högsta jag betalat är 2kr/mg för enstaka piller så det är ju inga direkt höga priser, tror inte det är värre att iv:a än svenskt horse heller då man inte ens vet vad det innehåller?

Jupp, nej sant, hellre oxy eller sub faktiskt, kommer inte röra horse igen i alla fall.
Citera
2012-12-05, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej i stand corrected.

Dåligt h är runt 10%.
Citera
2012-12-05, 23:15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Dåligt h är runt 10%.

Katastrof egentligen.
Citera
2012-12-06, 00:07
Medlem
populopiduss avatar
Vad är egentligen horse i regel bankat med? Förstår att det varierar, men är det någon som har koll på hur det är generellt? Koffazon? Dextrosol? Farinsocker?
Citera
2012-12-06, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vad är egentligen horse i regel bankat med? Förstår att det varierar, men är det någon som har koll på hur det är generellt? Koffazon? Dextrosol? Farinsocker?

ja, det e det som sägs: paracetamol, sockervarianter, koffein, kreatin och lidokain och sen en specialare dextromethmo... - vilken verkligen gör susen.
Citera
2012-12-06, 01:26
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
ja, det e det som sägs: paracetamol, sockervarianter, koffein, kreatin och lidokain och sen en specialare dextromethmo... - vilken verkligen gör susen.

Du menar på allvar dextromethorphan, alltså DXM? Det är ju en potent (dissociativ) hallucinogen drog.
Citera
2012-12-06, 01:47
Bannlyst
Citat:
Du menar på allvar dextromethorphan, alltså DXM? Det är ju en potent (dissociativ) hallucinogen drog.

öhhh, ja...
Citera
2012-12-06, 02:02
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Mitt var nog bankat med paracetamol för mina levervärden blev kassa snabbt efter några veckor bara.

Brukar jonk vara mer bankat än smack?
Citera
2012-12-06, 02:03
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
öhhh, ja...

Ofan, visste att det kan förekomma i Ecstasy, men inte i horse. Fattar inte hur man vågar panga i sig något som till kanske 80% är av okänt innehåll, som dessutom kan vara DXM. Men visst, är man jonkare så är man, och då skiter man väl i regel i detta så länge man får sin fix antar jag.
Citera
2012-12-06, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ofan, visste att det kan förekomma i Ecstasy, men inte i horse. Fattar inte hur man vågar panga i sig något som till kanske 80% är av okänt innehåll, som dessutom kan vara DXM. Men visst, är man jonkare så är man, och då skiter man väl i regel i detta så länge man får sin fix antar jag.

Nämen, det är ju inga farliga grejer. Det är myter. Det är ofta läkemedel vid de ovan.
Grejen är ju att det varierar i styrka, och ibland går det ut saker till slutkunderna direkt, helt beroende på simpla ytte omständigheter. Du har inte tid att banka ut det, grejerna, ställe, och kort om tid. Så vissa kranar säljer direkt det de har köpt och det är då det är farligt, de säger naturligtvis att det är starkt och tar ut det på priset. Men det blir ändå ODs ibland då. Det är mycket ovisshet och osäkerhet om renheten på krannivå och nivån däröver. Man testar sig fram.
Skjuter jag en 0.1a så kan jag säga hur starkt det är. Det är lätt. För jag har en referenskänsla inom mig som inte toleransökningen ger sig på.
Citera
2012-12-06, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mitt var nog bankat med paracetamol för mina levervärden blev kassa snabbt efter några veckor bara.

Brukar jonk vara mer bankat än smack?

Ja, så är det så klart. Men det varierar...
Paracetamol höjer ju heroinkoncentration i blodplasman med 30-40%. Så du kan räkna med att det mesta är paracetamol. Lustigt att du kollar levervärdena. Det är en sån där sk jag aldrig gör. Jag käkar ju maxdos nu t.ex. av paracetamol bara för att kicka heroinberoendet genom att använda idag t o m lilla 10+5mg oxy tabletter, men då har jag en radda hjälpmedel till. Drogfri räknar jag med att bli på måndag, och det menas att vara fri från opiater.
Senast redigerad av Movix 2012-12-06 kl. 03:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in