Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ofan, visste att det kan förekomma i Ecstasy, men inte i horse. Fattar inte hur man vågar panga i sig något som till kanske 80% är av okänt innehåll, som dessutom kan vara DXM. Men visst, är man jonkare så är man, och då skiter man väl i regel i detta så länge man får sin fix antar jag.
Nämen, det är ju inga farliga grejer. Det är myter. Det är ofta läkemedel vid de ovan.
Grejen är ju att det varierar i styrka, och ibland går det ut saker till slutkunderna direkt, helt beroende på simpla ytte omständigheter. Du har inte tid att banka ut det, grejerna, ställe, och kort om tid. Så vissa kranar säljer direkt det de har köpt och det är då det är farligt, de säger naturligtvis att det är starkt och tar ut det på priset. Men det blir ändå ODs ibland då. Det är mycket ovisshet och osäkerhet om renheten på krannivå och nivån däröver. Man testar sig fram.
Skjuter jag en 0.1a så kan jag säga hur starkt det är. Det är lätt. För jag har en referenskänsla inom mig som inte toleransökningen ger sig på.