2023-06-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser
Tänkte testa lite heroin. Har tagit det en gång, mer eller mindre utan effekt. Använder inte opioider regelbundet men har gjort det i några år för många år sedan.
Är det något jag bör tänka på, enligt er? Tänkte ta det nasalt.

Ja. Att tänka igenom ditt beslut noga. Kände du inget på första försöket så blev du troligen blåst. Som injektionsheroinist så kan allt över en 8dels kapsel räcka väl om det är bra. Idag är det fentanyl i nästan allt heroin. Jag pratar Stockholm. Euforin är inte där. Men det är starkt.
Men ca 50% av dom som provat gillar det och den andra halvan tycker inte alls om känslan. Sen blir man speedad det första dygnet på heroin.
Tillhör du dom som tycker om det. Då är chansen stor att du torskar på det och det blir ditt liv.
Det finns ingenting skönare och man behöver inget annat en en ny fix inom 12-24 timmar.

Så tänk 2 gånger innan du provar.
Citera
2023-07-06, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Fråga till er som slutat med heroin! Funkar dicken ok för er? Har slutat med H för snart en månad sedan och lider av tidig utlösning, var inte så innan H och absolut inte under tiden jag tog H.

Går det över eller måste man börja med horset igen...
Det går över. Var samma för mig. Tog nån månad
Citera
2023-07-18, 17:15
Medlem
StigHails avatar
Ni som kört på ett tag, slutade ni nodda? Jag noddar aldrig, jag bara tvärdäckar, det är inget mellanting utan jag är vaken som vanligt känner mig knappt inte ens påverkad och sen pang så har jag däckat.
Det är lite läskigt för jag har gjort det på så många konstiga ställen och i konstiga ställningar så armar och ben domnat av, somnat eller klämt en nerv.
Toalettstolen har jag gjort det många gånger på och sen när jag reser mig så är båda benen som spagetti och jag ramlar in väggen och ner på golvet, otroligt att jag inte slått ihjäl mig eller när man vaknar upp av att man har något varmt över ansiktet och när man tar bort det så visar det sig vara sin ena arm, sist jag fick det fick jag faktisk lite panik och började kallsvettas för jag fick inte tillbaka känseln i armen, den var som död i kanske 1 minut fast jag sprungit upp och försökt få igång den.

Jag har en liten fråga till, vilket är bäst om man bara en viss mängd H och ta en dag, att ta allt på en gång eller dela upp det och lägga på plåten flera gånger under dagen istället, jag skall sluta (Igen) så skall trappa ner, jag vet inte ens om det går och trappa ner på H fysiskt har jag för mig det inte går, men psykiskt känns det bättre än och bara klippa dom 2 gram jag tar nu om dagen.
Jag köpte 10 idag och skall ta mindre och mindre varje dag så vi säger på fredag så kanske jag bara skall ha 0.5 på en dag, är det bättre eller sämre och ta allt på morgonen eller skall jag dela upp det över dagen?
I morse hade jag bara ca 0.4 kvar så jag slängde i mig 70mg Oxycodone samtidigt, men på eftermiddagen började jag bli förkyld, oxy är värdelösa! Skulle egentligen haft dom till när jag lägger ner, men det blev inte som jag tänkt mig. Har lyrica, sub, benzo oc tjack så det här blir bra.
Citera
2023-07-18, 19:23
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Ni som kört på ett tag, slutade ni nodda? Jag noddar aldrig, jag bara tvärdäckar, det är inget mellanting utan jag är vaken som vanligt känner mig knappt inte ens påverkad och sen pang så har jag däckat.
Det är lite läskigt för jag har gjort det på så många konstiga ställen och i konstiga ställningar så armar och ben domnat av, somnat eller klämt en nerv.
Toalettstolen har jag gjort det många gånger på och sen när jag reser mig så är båda benen som spagetti och jag ramlar in väggen och ner på golvet, otroligt att jag inte slått ihjäl mig eller när man vaknar upp av att man har något varmt över ansiktet och när man tar bort det så visar det sig vara sin ena arm, sist jag fick det fick jag faktisk lite panik och började kallsvettas för jag fick inte tillbaka känseln i armen, den var som död i kanske 1 minut fast jag sprungit upp och försökt få igång den.

Jag har en liten fråga till, vilket är bäst om man bara en viss mängd H och ta en dag, att ta allt på en gång eller dela upp det och lägga på plåten flera gånger under dagen istället, jag skall sluta (Igen) så skall trappa ner, jag vet inte ens om det går och trappa ner på H fysiskt har jag för mig det inte går, men psykiskt känns det bättre än och bara klippa dom 2 gram jag tar nu om dagen.
Jag köpte 10 idag och skall ta mindre och mindre varje dag så vi säger på fredag så kanske jag bara skall ha 0.5 på en dag, är det bättre eller sämre och ta allt på morgonen eller skall jag dela upp det över dagen?
I morse hade jag bara ca 0.4 kvar så jag slängde i mig 70mg Oxycodone samtidigt, men på eftermiddagen började jag bli förkyld, oxy är värdelösa! Skulle egentligen haft dom till när jag lägger ner, men det blev inte som jag tänkt mig. Har lyrica, sub, benzo oc tjack så det här blir bra.

För fan stigge h, spola horset och ta smällen med en sub under tungan de första dagarna.
Citera
2023-07-18, 20:59
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
För fan stigge h, spola horset och ta smällen med en sub under tungan de första dagarna.
Jo jag vet, börjar bli pinsamt nu. Även om jag skrattar åt mig själv och mitt liv, så på något sett så känns det som jag inte bryr mig tillräckligt ändå, förstår inte varför!! men det börjar det bli mer och mer pinsamt och se mig själv i spegeln.

Men jag har inga problem och sluta, det är bara svårt och inte börja igen

Jag har dom sista veckorna skrivit ner bra och dåliga saker med jonket och än så länge har ja kommit på ca 25 dåliga och 1 bra... Och det är smaken som jag älskar, men kan väl tycka att jag borde hitta något annat som smakar bättre för typ 30 000 i månaden.
Tur jag har humorn kvar för jag skrattar bara åt mitt elände...

Jaja för att inte bli för OT, finns det någon tobak eller såna där vapes eller såna där vattenpipor som iranier ligger och puffar på med Heroin/opium smak?
Citera
2023-07-23, 02:19
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Jo jag vet, börjar bli pinsamt nu. Även om jag skrattar åt mig själv och mitt liv, så på något sett så känns det som jag inte bryr mig tillräckligt ändå, förstår inte varför!! men det börjar det bli mer och mer pinsamt och se mig själv i spegeln.

Men jag har inga problem och sluta, det är bara svårt och inte börja igen

Jag har dom sista veckorna skrivit ner bra och dåliga saker med jonket och än så länge har ja kommit på ca 25 dåliga och 1 bra... Och det är smaken som jag älskar, men kan väl tycka att jag borde hitta något annat som smakar bättre för typ 30 000 i månaden.
Tur jag har humorn kvar för jag skrattar bara åt mitt elände...

Jaja för att inte bli för OT, finns det någon tobak eller såna där vapes eller såna där vattenpipor som iranier ligger och puffar på med Heroin/opium smak?
Jag tror du behöver hitta nya preferenser till vad som smakar bra. Tror att smaken av jonk är en referens i hjärnan till något positivt. Därför handlar det snarare om att du gillar drogen för att smaken triggar igång positiva känslor hos dig
Citera
2023-07-25, 07:33
Medlem
Har lyckats sluta med heroin både av hjälp av vården med subutex och att tända av själv hemma. Jag föredrog den sistnämnda. Det var mer intensivt men du läker efter 4 dygn typ efter ett kortare missbruk.

Heroin är extremt svår att hantera kontrollerbart. Så bäst att undvika den. Jag blev miindre sugen på att fortsätta när personen som var försäljare gick ner på kvalitén.
Citera
2023-07-25, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74
Fyfan, har precis kickat ett heroinberoende som pågått i 1 år ca. At’n var bland det våldsammaste och fruktansvärda jag varit med om.

Fick lov att lägga in mig efter 2 dygn hemma för att urfasas med bupernorfin under 3 dygn, stod på 2mg när jag skrevs ut och tog två återfall och sedan dess varit ren.
Satan va jag lider med dig! Heroin missbruk i ett år! Fyfan..

Man måste ha super stark självdisciplin om man ens ska röra heroin. Finns vissa som kan hantera det och ta på helger bara. Men det är svårt att hålla. Bäst är att släppa taget om heroinet för gott. Du kmr må bäst av det.
Citera
2023-07-30, 06:51
Medlem
fick ett h som är waxigt o jobbigt att krossa o smula för snort. tips?
Citera
2023-07-30, 18:19
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
fick ett h som är waxigt o jobbigt att krossa o smula för snort. tips?

Låter ju inte direkt som bästa kvalitén. Rök det istället!
Citera
2023-07-31, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6.A.M.
Låter ju inte direkt som bästa kvalitén. Rök det istället!
Kastade det. Om jag tar H så föredrar ja att sniffa. Röka känns waste. Älskar att avnjuta H ibland men det lätt att man blir hooked och får gå igenom en avtändning.
Försöker att kunna bruka i måtta, failar jag gång på gång får man släppa taget
Senast redigerad av FreshReset 2023-07-31 kl. 06:12.
Citera
2023-07-31, 13:30
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
Kastade det. Om jag tar H så föredrar ja att sniffa. Röka känns waste. Älskar att avnjuta H ibland men det lätt att man blir hooked och får gå igenom en avtändning.
Försöker att kunna bruka i måtta, failar jag gång på gång får man släppa taget

Är det inte försent att sluta när man upptäcker att man inte kan kontrollera drogen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in