2023-05-06, 18:25
Medlem
ElakeAlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Kanyl, pump, stasband, varor, vatten, (askorbinsyra om du har brunt H), sked, tändare.

Lägg ditt H blandat med vatten och syra i ex en sked. Elda under och rör runt med nålen tills allt har löst sig. Dra upp i pumpen.

Stasa upp armen. För in nålen i venen (riktad uppåt). Få svar (automatiskt svar när blod kommer in i pumpen.) Skjut i dig. Ta bort stasbandet.

Ganska ytligt beskrivet men du hajar nog.

Tack som fan!
Det behövs inte "silas" eller nåt alltså, innan man kör i sig? Har sett folk greja med bomull men det kanske e me andra droger?
En annan fråga, morfintabletter, funkar det? Samma procedur? Allt gott!
Citera
2023-05-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakeAlex
Tack som fan!
Det behövs inte "silas" eller nåt alltså, innan man kör i sig? Har sett folk greja med bomull men det kanske e me andra droger?
En annan fråga, morfintabletter, funkar det? Samma procedur? Allt gott!

Jo glömde nämna att det för säkerhets skull är bäst att dra lösningen genom ett filter. Samma process med tabletter. Se till att krossa noga och är dom filmdragerade får du suga bort lagret först, för det vill du inte ha i armen.
Citera
2023-05-07, 09:02
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Jo glömde nämna att det för säkerhets skull är bäst att dra lösningen genom ett filter. Samma process med tabletter. Se till att krossa noga och är dom filmdragerade får du suga bort lagret först, för det vill du inte ha i armen.

Inte vill man ha in munbakterier i armen heller, så det är bättre att skölja av den eller torka av med blött papper eller liknande. Munbakterier är bland det mest nasty som finns i våra kroppar i kombination med intravenösa injektioner, det kan bli riktigt, riktigt illa.
Citera
2023-05-09, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Inte vill man ha in munbakterier i armen heller, så det är bättre att skölja av den eller torka av med blött papper eller liknande. Munbakterier är bland det mest nasty som finns i våra kroppar i kombination med intravenösa injektioner, det kan bli riktigt, riktigt illa.

Jo det har du givetvis helt rätt I. Ursäkta min klumpiga formulering. Givetvis ska man inte bokstavligen suga på tabletten. Tror skölja/torka av med blött papper torde vara det optimala, alternativt se till att vara riktigt ren om händerna. Se även till att du krossat tabletterna riktigt noga så du inte har nån klump som kan sätta igen venen. Sen bara filtrera genom ert ciggfilter/bomull el. dyl. Riktat till ElakeAlex då.
Citera
2023-05-18, 23:13
Medlem
Ni heroinister, om ni fick en drog som ni hade obegränsad tillgång till. Som inte är opioid, skulle ni kunna hålla er borta från det?
Citera
2023-05-19, 13:54
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Ni heroinister, om ni fick en drog som ni hade obegränsad tillgång till. Som inte är opioid, skulle ni kunna hålla er borta från det?
Om man skulle hålla sig borta från heroinet då menar du?
Mitt svar är enkelt: nej tyvärr. Såpass länge har jag varit med och lärt känna mitt beroende att jag vet att jag kan inte hålla mig ifrån det. Förr eller senare återvänder jag till heroinet eller andra opioider. Står nu på metadon för att kunna vara en bra pappa och sambo utan att opioiderna ska behöva vara ett problem. För utan metadonet så har det tidigare förstört allt för mig och skulle ta familjen ifrån mig tillslut om jag inte hade metadonet.
Citera
2023-06-11, 07:30
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Om man skulle hålla sig borta från heroinet då menar du?
Mitt svar är enkelt: nej tyvärr. Såpass länge har jag varit med och lärt känna mitt beroende att jag vet att jag kan inte hålla mig ifrån det. Förr eller senare återvänder jag till heroinet eller andra opioider. Står nu på metadon för att kunna vara en bra pappa och sambo utan att opioiderna ska behöva vara ett problem. För utan metadonet så har det tidigare förstört allt för mig och skulle ta familjen ifrån mig tillslut om jag inte hade metadonet.
Det är grymt gjort av dig!Som du vet så vill jag sluta helt, jag står i kö till substitionsbehandling eller jag vet om jag gör det längre, jag har inte hört något från dom sen Mars och då skulle jag kontakta socialen men gjorde inte det för vill inte ha med dom och göra och dom kan ta mitt körkort och då atår jag utan jobb. Ja då går det ju nog jävligt bra för mig!

Ja i alla fall min fråga, jag kör en att jag skall sluta nu, har gjort det några gånger men börjat efter bara några dagar igen, men nu jävlar! Jag har en sub kvar som jag tänkte ta för att slå bort opiaterna som sitter i mig, så får jag lite opioder istället och i min värld är det bättre, eftersom de är inte ofta jag tar Sub. Men orkar inte åka på en akut avtänding eller hindrar lyrican som jag äter i mängder nu för och inte känna av avtändningen.
Jag köpte 2 g i torsdags och jag tog väl 1.5den kvällen och fredagen tog jag resten och igår och idag så har jag tagit något enstaka litet bloss,på plåtar man hittat som det var lite smuts på. Så tror ni det är lugnt och ta eb sub nu?
Citera
2023-06-12, 07:29
Medlem
Låg o nodda/ halvsov hela natten, och ser ut som skit nu, slummrar lite i talet, alldeles mörk runt ögonen och pupillerna är knappt synlig, kan ja slänga i mig lite tjack nu innan jobbet så jag fungerar lite bättre under dagen, eller är de dumt?
Tog sista dosen H runt 2-3 tiden inatt
Citera
2023-06-13, 22:52
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Fråga till er som slutat med heroin! Funkar dicken ok för er? Har slutat med H för snart en månad sedan och lider av tidig utlösning, var inte så innan H och absolut inte under tiden jag tog H.

Går det över eller måste man börja med horset igen...
Citera
2023-06-13, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Fråga till er som slutat med heroin! Funkar dicken ok för er? Har slutat med H för snart en månad sedan och lider av tidig utlösning, var inte så innan H och absolut inte under tiden jag tog H.

Går det över eller måste man börja med horset igen...

Bara börja runka lite så man tömmer. Ganska så bara.
Citera
2023-06-27, 16:36
Medlem
Har ett gram gult heroin som jag beställt som tydligen inte ska rökas , har provat röka det men märker att det snabbt bränns upp och glider ingenting. Det är sjukt potent och den funkar bra att snorta men tycker om att röka h , vad finns det man kan blanda det med för att det ska glida runt på foliet som med vanligt brunt heroin?
Citera
2023-06-29, 23:30
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1776qxen
Har ett gram gult heroin som jag beställt som tydligen inte ska rökas , har provat röka det men märker att det snabbt bränns upp och glider ingenting. Det är sjukt potent och den funkar bra att snorta men tycker om att röka h , vad finns det man kan blanda det med för att det ska glida runt på foliet som med vanligt brunt heroin?
Du gör såklart bäst fan du vill med ditt H men måste bara fråga dig ifall du ofta tenderar att göra tvärtemot av vad instruktionerna säger?

Köp hälften gult och hälften brunt nästa gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in