2019-12-09, 19:05
Medlem
weedman99s avatar
Någon som testat de svarta mjuka varorna som finns i mellansverige (etuna, sthlm)? Sjuka grejer jag står på 24mg sub men blev riktigt drabbad av en boll bara..
Citera
2019-12-09, 19:12
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Någon som testat de svarta mjuka varorna som finns i mellansverige (etuna, sthlm)? Sjuka grejer jag står på 24mg sub men blev riktigt drabbad av en boll bara..
Nej men blev nyfiken nu
Kan du utveckla? Menar du mjuk som porös sten lr mjuk och kletigt? Black tar?
Var det svårt att lösa upp?
Mvh
Citera
2019-12-09, 19:17
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Nej men blev nyfiken nu
Kan du utveckla? Menar du mjuk som porös sten lr mjuk och kletigt? Black tar?
Var det svårt att lösa upp?
Mvh

Ganska så kletig och rätt mjuk sten kaffe färgat. Ser ut som svart afghan röka fast lite hårdare. Slår som satan. Inte svårt att lösa upp var precis som vanliga konjakstenar typ. Lösningen var totalt kolsvart.
Senast redigerad av weedman99 2019-12-09 kl. 19:21.
Citera
2019-12-09, 19:57
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ganska så kletig och rätt mjuk sten kaffe färgat. Ser ut som svart afghan röka fast lite hårdare. Slår som satan. Inte svårt att lösa upp var precis som vanliga konjakstenar typ. Lösningen var totalt kolsvart.
Låter spännande. Tycker standarden på varor överlag är rätt låg nuförtiden. Dock så blir det ju billigare o billigare hela tiden.
Mvh
Citera
2019-12-09, 20:01
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Låter spännande. Tycker standarden på varor överlag är rätt låg nuförtiden. Dock så blir det ju billigare o billigare hela tiden.
Mvh

Standard konjaken (ljusa lätta att pulvirisera stenarna där lösningen blir väldigt mörk) är helt ok tycker jag. Ja förut när jag precis började kostade en kabbe 500, nu ligger dom på en hundring. Förstår inte hur jag hade råd förr handlar du i mellansverige eller? För standarden vid mig är faktiskt rätt bra.
Senast redigerad av weedman99 2019-12-09 kl. 20:04.
Citera
2019-12-09, 20:09
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Standard konjaken (ljusa lätta att pulvirisera stenarna där lösningen blir väldigt mörk) är helt ok tycker jag. Ja förut när jag precis började kostade en kabbe 500, nu ligger dom på en hundring. Förstår inte hur jag hade råd förr handlar du i mellansverige eller? För standarden vid mig är faktiskt rätt bra.
Ja, mellansverige. Men har handlat från allt mellan skåne och stockholm.
Hahaha jag gav oxå 500kr kabben (0,2)när det begav sig. Köpte man en gubbe för en tusing så hade man gjort en svinbra affär hahaha.

Är nog samma bruna vi kommer över.
Ibland är det krossat och redan bankat med syra. Hatar det.
Förmodligen så är det väl att man är van helt enkelt. Sakerna fäste på mer för 15år sen
Citera
2019-12-09, 20:14
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ja, mellansverige. Men har handlat från allt mellan skåne och stockholm.
Hahaha jag gav oxå 500kr kabben (0,2)när det begav sig. Köpte man en gubbe för en tusing så hade man gjort en svinbra affär hahaha.

Är nog samma bruna vi kommer över.
Ibland är det krossat och redan bankat med syra. Hatar det.
Förmodligen så är det väl att man är van helt enkelt. Sakerna fäste på mer för 15år sen

Ang syra har jag på tolv år nästan aldrig behövt använda det, bara göteborgarna å dom som har såna varor.. haha ja en gubbe för tusen var man överlycklig för då. Jo man blir ju bara frisk nuförtiden så de är klart att det känns som att det var bättre förr men man var ju rätt färsk då så det är faktiskt svårt att avgöra kvaliteten för tio år sedan och nu.
Citera
2019-12-14, 00:07
Medlem
pastregretss avatar
Räcker 0.25 gram heroin för en person som ej har tolerans?
Hur går förberberedningen till, man lägger lite jonk på folie, eldar under så det blir en liten gegga?
Citera
2019-12-14, 16:42
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Räcker 0.25 gram heroin för en person som ej har tolerans?
Hur går förberberedningen till, man lägger lite jonk på folie, eldar under så det blir en liten gegga?

Har nys om hur det går till nu, däremot en kabbe, räcker det för en person?
Citera
2019-12-14, 16:48
Medlem
pastregretss avatar
Luktar jonk mycket vid rökning? Om man inte röker konstant utan fyller eldar en gång och fyller lungorna, lägger undan foliet. Säg man är på ovanvåningen, luktar det lilla ner till undervåningen?
Citera
2019-12-14, 23:10
Medlem
Niggalangelos avatar
Citat:

Fick tag på hyfsat kletiga varor i sthlm två veckor sedan. Mörkt och lätt att lösa vart det.

Trots långt bruk bakom mig så blev jag helt chockad av den lilla mängd jag tog för säkerhetsskull.

Glad att jag litade på kranen och började med en liten fix!
Citera
2019-12-17, 21:50
Medlem
pastregretss avatar
Sköt för första gången någonsin, det var ju för fan inte alls märkvärdigt, vad är det folk fastnar så mycket för egentligen, själva ritualen eller vadå? Haha fy fan vad dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in