2019-10-17, 19:33
Medlem
Riskerar jag överdos med dödlig utgång? (Heroin) snabba svar uppskattas!

Har läst runt lite i olika trådar ang överdos när man röker brunt heroin och det verkar vara väldigt olika åsikter kring det.
Iallafall så har jag sedan igår rökt ca 0,5g av en extremt stark batch jonk jag fått ifrån flugan. Hade dambesök inatt så har inte sovit så mycket heller.
Utöver jonket har jag tagit 300mg lyrica som jag har ordinerat. Inga andra droger utöver heroinet och lyrican.
Under dagen har jag legat och halvsovit konstant, svårt att hålla ögonen öppna emmellanåt etc. Dock känner jag inte att jag har tung andning eller liknande utan andas normalt(vad jag kan märka och upplever)
Finns det risk att jag får en dödlig överdos om jag fortsätter röka nu under kvällen eller beror min oförmåga att hålla mig vaken på dålig sömn i kombination med jonket? Det är VÄLDIGT starkt heroin förövrigt, mellan 60-80% renhet.
Citera
2019-10-17, 19:40
Bannlyst
Mellan 60-80%...

Men ja det är lugnt.
Citera
2019-10-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiNazi99
Mellan 60-80%...

Men ja det är lugnt.

Ja, enligt annonsen iallafall, har ett testkit som visade "very high heroin content" men om det är så rent som 60 till 80% kan jag inte svara på men starkt som satan är det iallafall haha. Helt klart det starkaste jag rökt.
Men tack för snabbt svar!
Citera
2019-10-17, 19:47
Bannlyst
Du dör då.
Citera
2019-10-17, 19:50
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Riskerar jag överdos med dödlig utgång? (Heroin) snabba svar uppskattas!" infogad från drogakuten (inget akut tillstånd efter drogintag)./mod
Citera
2019-10-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiNazi99
Mellan 60-80%...

Men ja det är lugnt.

Mitt testkit visade "very high heroin content" och enligt annonsen skulle det vara mellan 60-80 % renhet, men det kan jag inte svara på. Starkt som satan är det iallafall haha. Det starkaste jag rökt utan tvekan.
Men tack för snabbt svar!
Citera
2019-10-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykosSebbe
Du dör då.

Det är såpass alltså?
Isåfall så röker jag inte mer ikväll.
Om du är seriös vill säga.
Citera
2019-10-23, 14:20
Medlem
Är det normalt att man gillar Oxycontin bättre än Heroin(nasalt)? Vad är det i Oxy som gör att jag föredrar det framför Morfin osv?

Dragit i mig 70 mg H nasalt enligt listan i första inlägget i tråden. Jag har hög tolerans då jag varit torsk på Oxy. Och visst känner jag mig moffad men jag saknar det där "mentala" ruset jag får på Oxy. Samma sak när jag provat Dolcontin, tycker dem är helt värdelösa. Det ska vara bra heroin jag fått, inte hört någon sagt att det är dåligt. Men dem flesta kör ju IV. Ska prova att lägga mig ner och se om det sätter igång lite bättre. Ibland kan ruset komma när man liksom slappnar av och ligger ner och tittar på tv eller nåt på opiater för mig.

Jag skulle vilja prova att röka heroinet istället, är det stor skillnad jämfört med nasalt? Men fan, vet inte hur man administrerar det på rätt sätt. Önskar jag kände någon som kunde visa men jag är helt under jord så att säga. Någon som har en guide så man iaf kan försöka lära sig hur man röker på folie på rätt sätt? Gärna video.

IV känner jag mig inte riktigt redo för än.
Citera
2019-10-25, 20:13
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Är det normalt att man gillar Oxycontin bättre än Heroin(nasalt)? Vad är det i Oxy som gör att jag föredrar det framför Morfin osv?

Dragit i mig 70 mg H nasalt enligt listan i första inlägget i tråden. Jag har hög tolerans då jag varit torsk på Oxy. Och visst känner jag mig moffad men jag saknar det där "mentala" ruset jag får på Oxy. Samma sak när jag provat Dolcontin, tycker dem är helt värdelösa. Det ska vara bra heroin jag fått, inte hört någon sagt att det är dåligt. Men dem flesta kör ju IV. Ska prova att lägga mig ner och se om det sätter igång lite bättre. Ibland kan ruset komma när man liksom slappnar av och ligger ner och tittar på tv eller nåt på opiater för mig.

Jag skulle vilja prova att röka heroinet istället, är det stor skillnad jämfört med nasalt? Men fan, vet inte hur man administrerar det på rätt sätt. Önskar jag kände någon som kunde visa men jag är helt under jord så att säga. Någon som har en guide så man iaf kan försöka lära sig hur man röker på folie på rätt sätt? Gärna video.

IV känner jag mig inte riktigt redo för än.

Röka heroinet anser jag bäst.
Både för effekten (kicken) och mindre chans för överdos mot att snorta t.ex.
Är lättare att ta överdos när du snortar.
Störst risk är givetvis IV.
Att röka sägs vara det säkraste sättet har jag hört från vården bland annat. För du får i dig dosen direkt och effekten kommer direkt med. Snortar du tar det en stund och det är svårare att dosera. Du kan t.ex dra en lina och sen efter 15min känna dig inte helt nöjd och så dra en till och då när den kickar på ovanpå den första finns risk för OD. Min senaste överdos var för att jag snortade istället för att röka.
Citera
2019-10-25, 20:22
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Har läst runt lite i olika trådar ang överdos när man röker brunt heroin och det verkar vara väldigt olika åsikter kring det.
Iallafall så har jag sedan igår rökt ca 0,5g av en extremt stark batch jonk jag fått ifrån flugan. Hade dambesök inatt så har inte sovit så mycket heller.
Utöver jonket har jag tagit 300mg lyrica som jag har ordinerat. Inga andra droger utöver heroinet och lyrican.
Under dagen har jag legat och halvsovit konstant, svårt att hålla ögonen öppna emmellanåt etc. Dock känner jag inte att jag har tung andning eller liknande utan andas normalt(vad jag kan märka och upplever)
Finns det risk att jag får en dödlig överdos om jag fortsätter röka nu under kvällen eller beror min oförmåga att hålla mig vaken på dålig sömn i kombination med jonket? Det är VÄLDIGT starkt heroin förövrigt, mellan 60-80% renhet.

STOR och överhängande risk för överdosering vid den Otroligt höga dosen om det dessutom är så rent!
60-80% är Otroligt "rent"!!
Alltså helt sjukt ovanligt!
Säker på detta? Vet att säljare "överdriver" när dom säljer.
För vanligt Bra brunt heroin ligger runt 20-25%, ibland upp emot 35%.
Vilket är Bra varor!
Så rent som du skriver om och i den mängden hade knockat dig helt! Och risken för överdos hade varit starkt överhängande!
Hur kom du fram till dom siffrorna?
Vet att det finns bra kvalité på Flugis, inte testat själv men såg 6-7 olika sorter där några såldes som "top notch", "aaa", "högsta kvalité" etc.
Citera
2019-10-25, 21:57
Medlem
Tjenare, sitter här med ett överskott av heroin (det upplever man inte direkt varje dag haha!) och ett sjujäkla sug efter vallar. Har en polare som var sugen på varor och i sin tur hade benso.

Tänkte därför prova göra ett par egna "bollar" innan den som ville ha horset kommer över. Vad använder ni för plast om ni har provat göra egna bollar? Hur många lager kör ni?

Min kran gör nog stans seriösaste bollar! Har aldrig sett proffsigare emballage och skulle man tvingas svälja dem någon gång så finns det inte en chans i helvetet att de skulle spricka upp!
Citera
2019-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Röka heroinet anser jag bäst.
Både för effekten (kicken) och mindre chans för överdos mot att snorta t.ex.
Är lättare att ta överdos när du snortar.
Störst risk är givetvis IV.
Att röka sägs vara det säkraste sättet har jag hört från vården bland annat. För du får i dig dosen direkt och effekten kommer direkt med. Snortar du tar det en stund och det är svårare att dosera. Du kan t.ex dra en lina och sen efter 15min känna dig inte helt nöjd och så dra en till och då när den kickar på ovanpå den första finns risk för OD. Min senaste överdos var för att jag snortade istället för att röka.
Något tips på hur man röker? Tycker det verkar invecklat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in