Citat:
Ursprungligen postat av
MsMelankoli
Har läst runt lite i olika trådar ang överdos när man röker brunt heroin och det verkar vara väldigt olika åsikter kring det.
Iallafall så har jag sedan igår rökt ca 0,5g av en extremt stark batch jonk jag fått ifrån flugan. Hade dambesök inatt så har inte sovit så mycket heller.
Utöver jonket har jag tagit 300mg lyrica som jag har ordinerat. Inga andra droger utöver heroinet och lyrican.
Under dagen har jag legat och halvsovit konstant, svårt att hålla ögonen öppna emmellanåt etc. Dock känner jag inte att jag har tung andning eller liknande utan andas normalt(vad jag kan märka och upplever)
Finns det risk att jag får en dödlig överdos om jag fortsätter röka nu under kvällen eller beror min oförmåga att hålla mig vaken på dålig sömn i kombination med jonket? Det är VÄLDIGT starkt heroin förövrigt, mellan 60-80% renhet.
STOR och överhängande risk för överdosering vid den Otroligt höga dosen om det dessutom är så rent!
60-80% är Otroligt "rent"!!
Alltså helt sjukt ovanligt!
Säker på detta? Vet att säljare "överdriver" när dom säljer.
För vanligt Bra brunt heroin ligger runt 20-25%, ibland upp emot 35%.
Vilket är Bra varor!
Så rent som du skriver om och i den mängden hade knockat dig helt! Och risken för överdos hade varit starkt överhängande!
Hur kom du fram till dom siffrorna?
Vet att det finns bra kvalité på Flugis, inte testat själv men såg 6-7 olika sorter där några såldes som "top notch", "aaa", "högsta kvalité" etc.