2019-10-28, 14:18
Medlem
Jag är helt färsk på detta med att skjuta men är det verkligen nödvändigt att koka vattnet innan man ska skjuta det? Är det verkligen så mycket bakterier i kranvatten?
Samma sak gäller kokskeden behöver man verkligen koka den? Räcker det inte att diska den normalt och eventuellt skölja den med lite handsprit eller nått? Tack på förhand
Citera
2019-10-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Jag är helt färsk på detta med att skjuta men är det verkligen nödvändigt att koka vattnet innan man ska skjuta det? Är det verkligen så mycket bakterier i kranvatten?
Samma sak gäller kokskeden behöver man verkligen koka den? Räcker det inte att diska den normalt och eventuellt skölja den med lite handsprit eller nått? Tack på förhand
Det finns ju s.k kallvaror som löser sig i kallt vatten,

Men det brukar vara smack av hög kvalitet.
Och som jag har förstått så finns det i princip bara horse i dagens Sverige.
Citera
2019-10-28, 14:48
Medlem
xxFLAGGxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Det finns ju s.k kallvaror som löser sig i kallt vatten,

Men det brukar vara smack av hög kvalitet.
Och som jag har förstått så finns det i princip bara horse i dagens Sverige.

Han syftar på verktygen.

Har skjutit ”smutsigt” en hel del utan att drabbas av något, men varför riskera?
Citera
2019-10-29, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxFLAGGxx
Han syftar på verktygen.

Har skjutit ”smutsigt” en hel del utan att drabbas av något, men varför riskera?
Inte alltid man har tillgång till att koka en skedjävel 10 min när abstinensen kryper på, kan väll ändå inte vara någon fara att använda en sked som blivit diskad i en diskmaskin?
Känns som att det bruna heroinet man skjuter i sig är bra mycket smutsigare änn vattnet och skeden.
Mvh
Citera
2019-10-29, 10:50
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Inte alltid man har tillgång till att koka en skedjävel 10 min när abstinensen kryper på, kan väll ändå inte vara någon fara att använda en sked som blivit diskad i en diskmaskin?
Känns som att det bruna heroinet man skjuter i sig är bra mycket smutsigare änn vattnet och skeden.
Mvh
Man värmer på lösningen för att den ska lösa sig bättre/snabbare. Ska man skjuta på en offentlig toalett är väl sked o tändare rätt naturligt men hemma i sin lägenhet tycker jag det är 10x smidigare o bara lägga skeden på en spisplatta och sätta på högsta värmen. Då har man båda händerna fria till att röra runt i lösningen och samtidigt klia sig på näsan.

Tjack o andra sidan pratar man ofta andra kvantiteter. Där är det inte en 0,1a som som ska lösas o 1m utan kanske 1g i 5m. Då äre bara o skoppa ner allt i ett snappsglas o in i micron 8sec.

Man gör det för att knark löser sig bättre i varmt vatten. Bakterier o staffar o all möjlig skit får man i sig ändå. Förr eller senare får dom fäste på vävnader och i värsta fall hjärtklaffar o sånt.

Man värmer för att det ska lösa sig fortare.
Citera
2019-10-30, 03:11
Medlem
zebrabodys avatar
Förmodlogen finns de i tråden men den va lång.
Jag har kört på xanor, flun, lorazepam,stilnoct,imovane osv.
Plus jäkla massa dolc o oxy (oftast IV) där ja har byggt upp en rätt hög tolerans tyvärr... (har jag visserligen på allt)

Men nu min undran är om heroin.
I med att jag ändå har en hel drl tolerans mot morfinpreparat o benzo.
Gör det så det blir så m på heroin då?

Och vad är en "vanlig" dos.
Eller snarare vad kan ja behöva för ett rus i m tolerans på annat. Om ngn är riktigt kunnit och vet?
Och sen.... Vad är en dödlig dos heroin? Vill helst dö på kuppen!

Ps. Tjej, 158cm, 47kg.
Citera
2019-10-30, 11:19
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Plus jäkla massa dolc o oxy (oftast IV) där ja har byggt upp en rätt hög tolerans tyvärr... (har jag visserligen på allt)

Eller snarare vad kan ja behöva för ett rus i m tolerans på annat. Om ngn är riktigt kunnit och vet?

Ps. Tjej, 158cm, 47kg.
Du har en korstolerans med framförallt dolc.

En "vanlig" dos H varierar otroligt mkt.
Mycket svårare att dosera jämfört med apoteksprylar där tex 80mg alltid är 80mg.

Kvalitéten varierar väldigt mkt, men det vet du ju redan. Det enda jag kan säga är att börja väldigt väldigt lågt.
Jag tar aldrig mer än en kvarts kabbe (en halv 0,1a) om jag inte kört varorna tidigare.
Och alltid utan benz om jag skjuter. Det är alltid kombon man tar OD på.
Xanor har fan skördat fler offer än själva varorna.

Sen hoppas jag att du skrev fel och menar att du helst INTE vill dö på kuppen?? :/

Var rädd om dig.
Citera
2019-10-30, 13:37
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ps. Tjej, 158cm, 47kg.
Föresten jag väger typ dubbelt så mkt som dig så ha det i åtanke oxå.
Citera
2019-10-30, 14:54
Medlem
Hej kan jag ta heroin dagen efter lyrica? Tog igår 12:00 1g sen ca 300mg senast 20:00

Aldrig tagit heroin förut så kommer nog jaga draken om det går bra att ta idag
Senast redigerad av dormdasse 2019-10-30 kl. 15:15.
Citera
2019-10-30, 22:43
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:

Ps. Tjej, 158cm, 47kg.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Du har en korstolerans med framförallt dolc.

En "vanlig" dos H varierar otroligt mkt.
Mycket svårare att dosera jämfört med apoteksprylar där tex 80mg alltid är 80mg.

Kvalitéten varierar väldigt mkt, men det vet du ju redan. Det enda jag kan säga är att börja väldigt väldigt lågt.
Jag tar aldrig mer än en kvarts kabbe (en halv 0,1a) om jag inte kört varorna tidigare.
Och alltid utan benz om jag skjuter. Det är alltid kombon man tar OD på.
Xanor har fan skördat fler offer än själva varorna.

Sen hoppas jag att du skrev fel och menar att du helst INTE vill dö på kuppen?? :/

Var rädd om dig.

Och OBS!! Det skulle stä att ja INTE vill dö på kuppen
.
My bad. Sorry!
Citera
2019-10-31, 02:47
Medlem
Rent hypotetiskt sett nu, hur mycket skulle man behöva röka för att OD:a, och hur jäkla snabb skulle man inte behöva vara? Om man är ren i kroppen annars är det ens möjligt? Det lär väl vara en rätt så lång tröskel mellan att bara somna lite gött och att totalt stängas av.
Citera
2019-10-31, 20:34
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Lyckades med mitt första egna intravenösa intag nyss. Har inga vener i armarna så de ser ut som skit just nu. Men sedan läste jag att man kunde ta i händerna och valde den över tummen. Svar direkt. Vilken känsla!

Kan någon förklara varför man ska byta pump vid varje intag?
Skulle ju kosta skjortan... Antar att det har med infektioner att göra.

De små filtrera jag fick i min paket från flugsvamp. Vet någon vart man kan få tag i dessa?

Har inte tillgång till sterilisera vatten så brukar koka kranvatten.

Vad får man vid sprututbyte och är det värt att gå dit? Jag är säljare och klär mig i rock och har bra anseende utåt. Kommer de ta mig seriöst?

Tack!
Senast redigerad av GrilladHundvalp 2019-10-31 kl. 20:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in