Citat:
Kambodja, stämmer bra....fanns ju vitt i 70-80%. Dock casha man ju scam-priser. Lokala gav väl typ $10/g...själv slanta man $150/g. Men orka ej tjafsa....idioten kom in på restaurangen jag satt och åt på liksom...lagom smidigt. Haft en vän som suttit 2 år i Kambodja...och han va bra ung när det hände.....ENBART pga apoteks-varor....allt hängde på kvitto som ej fanns. Visst...det skickades till Sverige....morfin,valium osv....men bara pga kvitto....och jag skulle ner och biza ihop med honom 4v. innan han torska.....
Aja....drog iaf okänd mängd i näsan/näsorna.....va redan helt borta....så kunde ej njuta utav det. Hade varit ute och druckit hårt....käkat 6-800mg DHC, 1-150mg morfin (oralt), sen någon karta valium, och någon kart Xanor.....samt rökt grönt på det...Så satt bokstavligen ute på krogar med HELT stängda ögon....va liksom inte ens nodd så man vakna till ibland....satt helt jävla stängd. Så drog man hem runt kl. 06, och drog okänd mängd 70-80% vitt pure H. i båda näsorna......vaknande sittandes i fotöljen med typ 1/3 pringles-rör i käften......
Sjuka är, gjorde samma skit kvällen efter......känns som fett nära real OD så här i efterhand, år sen dock. Men gjort mkt såna dumma combos.....verkar som jag inte slocknar av sjuka mängder.....då va min tolerans ändå typ bara 4-600mg tram/dag + någon karta pix.....drack jag, så hälften av det typ.
Så ganska hårt påslag....synd man ej kunde känna av det fina vita...då man slocka inom någon minut båda kvällarna.
Aja....ne jag fattar 0,6g IV över gatan är 2 much....trolla lite....sorry.
Antar du va i PP?
- 5.
Aja....drog iaf okänd mängd i näsan/näsorna.....va redan helt borta....så kunde ej njuta utav det. Hade varit ute och druckit hårt....käkat 6-800mg DHC, 1-150mg morfin (oralt), sen någon karta valium, och någon kart Xanor.....samt rökt grönt på det...Så satt bokstavligen ute på krogar med HELT stängda ögon....va liksom inte ens nodd så man vakna till ibland....satt helt jävla stängd. Så drog man hem runt kl. 06, och drog okänd mängd 70-80% vitt pure H. i båda näsorna......vaknande sittandes i fotöljen med typ 1/3 pringles-rör i käften......
Sjuka är, gjorde samma skit kvällen efter......känns som fett nära real OD så här i efterhand, år sen dock. Men gjort mkt såna dumma combos.....verkar som jag inte slocknar av sjuka mängder.....då va min tolerans ändå typ bara 4-600mg tram/dag + någon karta pix.....drack jag, så hälften av det typ.
Så ganska hårt påslag....synd man ej kunde känna av det fina vita...då man slocka inom någon minut båda kvällarna.
Aja....ne jag fattar 0,6g IV över gatan är 2 much....trolla lite....sorry.
Antar du va i PP?
- 5.
Jag har aldrig varit mycket av bensogubben förrän jag lade av med det dagliga opiatbruket. Jag gillar och har alltid gillat den rena känslan av opiater, och när det gäller H så är ju rushen orgasmisk för hjärnan. Det är mest den jag är addicted to, moffandet är skönt förstås. Men det är rushen som är makalös, och slår allt på denna jord.
Tyvärr. Så man får leva med minnet av det. Jag får dra djupa andetag när jag tänker på det. Man glömmer inte, och längtan går inte över. Jag har dock mitt narkotikabruk under kontroll nu. PP, Laos; btw skicka ska man göra från Kína (Canton förslagsvis) eller HK och då stämplat t.ex. från en antikaffär som 'exclusive art' eller elektronik från en elektronikaffär