2015-12-30, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Kambodja, stämmer bra....fanns ju vitt i 70-80%. Dock casha man ju scam-priser. Lokala gav väl typ $10/g...själv slanta man $150/g. Men orka ej tjafsa....idioten kom in på restaurangen jag satt och åt på liksom...lagom smidigt. Haft en vän som suttit 2 år i Kambodja...och han va bra ung när det hände.....ENBART pga apoteks-varor....allt hängde på kvitto som ej fanns. Visst...det skickades till Sverige....morfin,valium osv....men bara pga kvitto....och jag skulle ner och biza ihop med honom 4v. innan han torska.....

Aja....drog iaf okänd mängd i näsan/näsorna.....va redan helt borta....så kunde ej njuta utav det. Hade varit ute och druckit hårt....käkat 6-800mg DHC, 1-150mg morfin (oralt), sen någon karta valium, och någon kart Xanor.....samt rökt grönt på det...Så satt bokstavligen ute på krogar med HELT stängda ögon....va liksom inte ens nodd så man vakna till ibland....satt helt jävla stängd. Så drog man hem runt kl. 06, och drog okänd mängd 70-80% vitt pure H. i båda näsorna......vaknande sittandes i fotöljen med typ 1/3 pringles-rör i käften......

Sjuka är, gjorde samma skit kvällen efter......känns som fett nära real OD så här i efterhand, år sen dock. Men gjort mkt såna dumma combos.....verkar som jag inte slocknar av sjuka mängder.....då va min tolerans ändå typ bara 4-600mg tram/dag + någon karta pix.....drack jag, så hälften av det typ.

Så ganska hårt påslag....synd man ej kunde känna av det fina vita...då man slocka inom någon minut båda kvällarna.

Aja....ne jag fattar 0,6g IV över gatan är 2 much....trolla lite....sorry.

Antar du va i PP?

- 5.

Jag har aldrig varit mycket av bensogubben förrän jag lade av med det dagliga opiatbruket. Jag gillar och har alltid gillat den rena känslan av opiater, och när det gäller H så är ju rushen orgasmisk för hjärnan. Det är mest den jag är addicted to, moffandet är skönt förstås. Men det är rushen som är makalös, och slår allt på denna jord.
Tyvärr. Så man får leva med minnet av det. Jag får dra djupa andetag när jag tänker på det. Man glömmer inte, och längtan går inte över. Jag har dock mitt narkotikabruk under kontroll nu. PP, Laos; btw skicka ska man göra från Kína (Canton förslagsvis) eller HK och då stämplat t.ex. från en antikaffär som 'exclusive art' eller elektronik från en elektronikaffär
Citera
2015-12-30, 07:17
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Jag har aldrig varit mycket av bensogubben förrän jag lade av med det dagliga opiatbruket. Jag gillar och har alltid gillat den rena känslan av opiater, och när det gäller H så är ju rushen orgasmisk för hjärnan. Det är mest den jag är addicted to, moffandet är skönt förstås. Men det är rushen som är makalös, och slår allt på denna jord.
Tyvärr. Så man får leva med minnet av det. Jag får dra djupa andetag när jag tänker på det. Man glömmer inte, och längtan går inte över. Jag har dock mitt narkotikabruk under kontroll nu. PP, Laos; btw skicka ska man göra från Kína (Canton förslagsvis) eller HK och då stämplat t.ex. från en antikaffär som 'exclusive art' eller elektronik från en elektronikaffär

+1 på det som jag markerat....va ju när man försökte kicka opiaterna som benzon trilla in på allvar.....körde ju innan, i mindre mängder då och då. Men vid kick utav sub....åkte till Bangkok....med dagligt bruk utav 4mg/dag tror jag då....så tog med mig 1st Sub bara....finns ju tram över disk...men kan ej använda tram efter ett grand mal Seizure....får bara panik på skiten, så lite som 100mg.

Innan så va ärligt tram bättre än kodein,morfin,oxy,H.......så jvligt surt....då kunde köra tram dagligen i 6mån....och kicka utan större problem.....typ bara röka under värsta veckan...eller köra benz....inte så man blev sängliggande som på tyngre saker.....va mer psykiskt. Pga mer effekt på seretonin än mu-receptorerna.

Ne, tram va lösningen på ALLT. Inte bara ligga nodda....då man blev pigg, alert.....fixade vad man än behövde....satt ca 6tim. Sen kom nodden och man fastna i soffan/sängen och kliade sig så gott......hade gett allt jag har för den effekten igen......hade kört 4 life....med små uppehåll för tolerans.

Undar om något pajja i skallen pga Grand Mal....och sedan bara panik på det (pga noradrenalin påslag).
Knappast levern som metaboliserar det annorlunda.....minns nu jag läst om fler som råkat ut för samma.
Aja.....jävla läkemedel....syntetisk skit som pajjat skallen.....

Hade man hållt sig till röka,Opium...smått med alkohol....så hade man vart kry som en.....fisk i vattnet. Såvida inte dagligt bruk då. Men inget synteteiskt skit.
Citera
2015-12-31, 16:49
Medlem
Ovcharkas avatar
-
Senast redigerad av Ovcharka 2015-12-31 kl. 17:17.
Citera
2016-01-12, 21:17
Medlem
Claviuss avatar
Hejsanhoppsan!
Som det ser ut nu har jag kommit en mindre mängd H. Vad är en bra nybörjardos egentligen? I FAQ står det ca 20 mg. Har en liten opitolerans då jag brukar oxy med jämna mellanrum (ca 1 gång i veckan när jag har det dvs), men inget extremt. Brukar nöja mig med 40mg oxy i snoken! Nasalt är det som gäller även för H:t.

Gracias! (ingen moralpredikan, tack!)
Citera
2016-01-13, 12:22
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Hejsanhoppsan!
Som det ser ut nu har jag kommit en mindre mängd H. Vad är en bra nybörjardos egentligen? I FAQ står det ca 20 mg. Har en liten opitolerans då jag brukar oxy med jämna mellanrum (ca 1 gång i veckan när jag har det dvs), men inget extremt. Brukar nöja mig med 40mg oxy i snoken! Nasalt är det som gäller även för H:t.

Dum fråga men är det inte pisssvårt att ögonmåtta 20 mg från t.ex 1 gram? Verkar ju vara busenkelt att överdosera om man kollar tabellen.
Citera
2016-01-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Dum fråga men är det inte pisssvårt att ögonmåtta 20 mg från t.ex 1 gram? Verkar ju vara busenkelt att överdosera om man kollar tabellen.

Snortar man är det rätt lugnt, lätt att ta lite i taget, vänta 20 min och upprepa tills det känns lagom. IV har jag inte prövat, men det blir jobbigare att ta flera gånger antar jag. Åtminstone när venerna blivit sämre.

Är rökning ett alternativ slipper man vänta 20 min mellan doserna, det är inte alls svårt bara man får det att rinna på folien.
Senast redigerad av Wookiedoodle 2016-01-13 kl. 13:26.
Citera
2016-01-13, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Hejsanhoppsan!

20mg känner du inget på om du tar 40mg oxy.... no way
Minst 50mg skulle jag säga i ditt fall.
Citera
2016-01-13, 14:52
Medlem
elmerengues avatar
Köpte idag hem mitt första gram heroin. Blir första gången. Kommer prova imorgon eller på fredag. Kört oxy nångång förut men franförallt sub jag fastnat för. Varit ren i tre veckor nu men sist jag körde sub behövde jag minst en halv åtta och benso, cannabis, lyrica och tramadol för art nodda lite. Blir ju dock inte samma rena opiatrus som de första gångerna på sub så därför tänkte jag testa lite H innan jag lägger ner mitt blandmissbrukande med frivilliga pissprover.

Kvaliten ligger på standard plus. Är TheGrils batch på Flugsvamp ifall ni undrar. Antar att prova sig fram är bäst och tänker både snorta och försöka lära mig jaga drake. Att jag slösar lite gör inte så mycket då jag har ett helt gram och tänkte inte köra alltför länge.... Vill inte köra IV men nyfiken på en kick så därav rökning. Vad för doser bör jag börja med? Min tidigare tolerans för sub kanske spelar mindre roll i dagslöget? Kanske provar snorta mellan 20-50mg runt 17-18 på kvällen? Sen mot natten när det halverats tänkte jag prova röka det efter jag kollat på instruktioner. Hur mycket ska man lägga på foliet när det gått ca 6h och ruset börjar dala? Har inga andra droger hemma att blanda med och inget kvar i kroppen heller.

Många frågor men försökte beskriva min bakgrund lite så ni enklare kan sätta in er i min situation. Blandmissbrukat i många år nu så tänkte avsluta karriären med heroin.. Smart va? Den nyfikna delen av hjärnhalvan har tyvärr dominerat över mitt förnuft de senaste nyktra veckorna och nu finns det ingen återvändo. Suget efter att bara ta en opiat utan att behöva boosta med andra droger blev för stort då första gångerna på sub sitter kvar på näthinnan.
Citera
2016-01-13, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Köpte idag hem mitt första gram heroin. Blir första gången. Kommer prova imorgon eller på fredag. Kört oxy nångång förut men franförallt sub jag fastnat för. Varit ren i tre veckor nu men sist jag körde sub behövde jag minst en halv åtta och benso, cannabis, lyrica och tramadol för art nodda lite. Blir ju dock inte samma rena opiatrus som de första gångerna på sub så därför tänkte jag testa lite H innan jag lägger ner mitt blandmissbrukande med frivilliga pissprover.

Kvaliten ligger på standard plus. Är TheGrils batch på Flugsvamp ifall ni undrar. Antar att prova sig fram är bäst och tänker både snorta och försöka lära mig jaga drake. Att jag slösar lite gör inte så mycket då jag har ett helt gram och tänkte inte köra alltför länge.... Vill inte köra IV men nyfiken på en kick så därav rökning. Vad för doser bör jag börja med? Min tidigare tolerans för sub kanske spelar mindre roll i dagslöget? Kanske provar snorta mellan 20-50mg runt 17-18 på kvällen? Sen mot natten när det halverats tänkte jag prova röka det efter jag kollat på instruktioner. Hur mycket ska man lägga på foliet när det gått ca 6h och ruset börjar dala? Har inga andra droger hemma att blanda med och inget kvar i kroppen heller.

Många frågor men försökte beskriva min bakgrund lite så ni enklare kan sätta in er i min situation. Blandmissbrukat i många år nu så tänkte avsluta karriären med heroin.. Smart va? Den nyfikna delen av hjärnhalvan har tyvärr dominerat över mitt förnuft de senaste nyktra veckorna och nu finns det ingen återvändo. Suget efter att bara ta en opiat utan att behöva boosta med andra droger blev för stort då första gångerna på sub sitter kvar på näthinnan.

En knivspets(till att börja med) på foliet ungefär, fördelen med att röka är att du kan ta en paus med eldandet medan du drar in röken, känna efter och elda mer vid behov. Smart att snorta först för att testa potensen. Thegirl slutade sälja H va?

Känner igen det där om första subrusen, det var den första opioiden jag noddade på.
Senast redigerad av Wookiedoodle 2016-01-13 kl. 15:21.
Citera
2016-01-13, 16:09
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
En knivspets(till att börja med) på foliet ungefär, fördelen med att röka är att du kan ta en paus med eldandet medan du drar in röken, känna efter och elda mer vid behov. Smart att snorta först för att testa potensen. Thegirl slutade sälja H va?

Känner igen det där om första subrusen, det var den första opioiden jag noddade på.
Okej, verkar krävas en viss teknik verkar det som men får träna upp den. TheGirl har börjat sälja H nu igen, ska visst vara samma batch som innan jul. Ja de första subutex och tramrusen sitter kvar i skallen. Man behövde inte blanda med något annat och man bara mådde. Tyvärr kommer ju toleransen fort. Har en 0.01 våg hemma men inte världens kvalitet tyvärr. Främst gjord för att väga fasta substanser och inte pulver. Men får prova att väga påsen, ta ur kanske 100mg och kontrollväga påsen och innehåll efteråt och se hur mycket man tagit, sen kan man ju ögonmåtta och dela upp 100mg högen i linor. En knivspets kan inte vara mycket, 10-20mg? Fast kanske inte behövs mer när man röker.
Citera
2016-01-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Okej, verkar krävas en viss teknik verkar det som men får träna upp den. TheGirl har börjat sälja H nu igen, ska visst vara samma batch som innan jul. Ja de första subutex och tramrusen sitter kvar i skallen. Man behövde inte blanda med något annat och man bara mådde. Tyvärr kommer ju toleransen fort. Har en 0.01 våg hemma men inte världens kvalitet tyvärr. Främst gjord för att väga fasta substanser och inte pulver. Men får prova att väga påsen, ta ur kanske 100mg och kontrollväga påsen och innehåll efteråt och se hur mycket man tagit, sen kan man ju ögonmåtta och dela upp 100mg högen i linor. En knivspets kan inte vara mycket, 10-20mg? Fast kanske inte behövs mer när man röker.

Det behövs nog mer, men i början är det bra att inte ha så mycket på foliet åt gången, lätt hänt att man bränner de första högarna. Elda inte för nära och närma dig långsamt med lågan, annars bränns allt på en gång och man hinner inte suga i sig.
Citera
2016-01-14, 13:41
Medlem
Sker det någon personlighetsförändring eller ändring i tankebanorna när man är hög på heroin? Ex. som på alkohol eller E.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in