Citat:
Ursprungligen postat av
emmuut
Ja, jag lever nog i förnekelse
Fysisk absintens på mig visar sig genom grov insomnia, myrkryp när jag försöker sova, ibland svettnigar och noll energi. Så ja, absintens får jag väl men många har det 100 gånger värre än mig.
Allt förutom sömnen och energin kan jag hantera.
Innan jag gick av horse coldturkey så körde jag på 450-600mg Pregabalin (Lyrica) parallellt med 2-4mg Xanor/dag. Annars cannabis och imovane för sömnen. Jag tror starkt på att horse AT måste medicineras bort (även om jag tog mig ur det CT nu sist). Jag har varit clean i snart ett år från häst. Det känns friskt! Och ja, som andra skriver är Kratom något som är värt o prova, gärna ihop med benso och eller cannabis. Heroinet kommer att döda dig, det har du mitt ord på, även om inte habbar är särskilt bra så kan du peta i dig några om dagen i ca 10 dagar för att få bort det värsta, sen trappa ned. Ät inte mer än i en månad då du kommer få ett H-vete att sluta med det också.
PRO TIP: Ut på promenad och ta ut dig fysiskt, duscha iskallt, basta och chocka din kropp med grönsaker och frukt/bär Jag vet att det i princip är omöjligt när man ligger där och vrider o vänder på sig med gasig, o diaré-förstoppning, men med nån benso o lite lyr så stabiliseras du nå fruktansvärt.