2019-06-08, 18:29
Medlem
Tack för svar
Citera
2019-06-08, 18:57
Medlem
Hur länge kan ett halvt g räcka för någon som ej har tolerans på opiater? Testat det mesta men jonk endast en gång. Så ett halvt g låter lite men det är nog inte alls lite, snackar vi en hel dag? Vill ligga i soffan och lira, röka till behag för att sedan endast blossa när jag håller på att bli oskön igen. Tack!!
Citera
2019-06-10, 21:13
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Hur länge kan ett halvt g räcka för någon som ej har tolerans på opiater? Testat det mesta men jonk endast en gång. Så ett halvt g låter lite men det är nog inte alls lite, snackar vi en hel dag? Vill ligga i soffan och lira, röka till behag för att sedan endast blossa när jag håller på att bli oskön igen. Tack!!

Utan tolerans?? Länge, några dagar i alla fall.
Citera
2019-06-11, 10:01
Avslutad
Någon som har prövat röka PV med jonk i samma? Kan inte vara nyttigt för hjärtat nånstans men det är lite lockande faktiskt.

Funderar på att pröva det nån gång i framtiden.
Citera
2019-06-14, 09:09
Medlem
Någon mer än jag som får 'konstig ' syn när jag tagit aningen för mycket?
Om jag ska läsa något måste jag stänga ena ögat för att kunna se bokstäverna överhuvudtaget.
Känns som om man är skelögd typ.
Detta händer även när jag är väldigt full.

Mvh
Citera
2019-06-14, 11:36
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Någon mer än jag som får 'konstig ' syn när jag tagit aningen för mycket?
Om jag ska läsa något måste jag stänga ena ögat för att kunna se bokstäverna överhuvudtaget.
Känns som om man är skelögd typ.
Detta händer även när jag är väldigt full.

Mvh

En väldigt vanlig bieffekt på alla opiater när man kommer upp i höga doser. Själv kan jag inte se ett skit om jag råkar ta för mycket, blir helt omöjligt att fokusera och jag ger upp och noddar bort några timmar.
Citera
2019-06-14, 17:38
Medlem
boredomss avatar
Vad tror ni om lite xanor + lite amfetamin för att motverka en mild at? Vill bara sluta må så dåligt och få lite saker gjort.
Citera
2019-06-14, 18:06
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Vad tror ni om lite xanor + lite amfetamin för att motverka en mild at? Vill bara sluta må så dåligt och få lite saker gjort.

Skulle skippa tjacket och bara köra xanor
Citera
2019-06-14, 18:15
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Skulle skippa tjacket och bara köra xanor

Jag har saker att göra det är det.. Har testat att bara köra benzo mot opiat at och det är ju grymt om man vill sova.
Citera
2019-06-15, 00:18
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Rekommenderas starkt att du kör på det. En moderat dos amfetamin och bara tillräckligt med xanor för att inte bli stissig eller mongo. Utan amfetamin så fungerar benso rätt kasst vid at. Mest tom och sorg, kan nästan förvärra att enbart köra på med benso.
Men med lite amfetamin så får du dopaminpåslaget du behöver.
Citera
2019-06-15, 00:53
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Helt sjukt vad toleransen skenar. Kan dra i mig flera gram nasalt per dygn utan att ens få uttalad mios.
Partner fick lite avskrap efter lite snortningar, som jag vägde till 35mg,ovan vid opi & hon fick kraftig mios och somnade efter några timmars noddande. Själv tar jag större linor en vad någonsin tagit av något annat.
150mg per näsborre och påfyllning varannan - vartredje timme för att hålla lagom nivå under kvällen.
En veckas regelbundet bruk den här vändan. Endast nasalt. 1-1,5mg sub höll jag och blev berusad av även fast jag tog det dagligen under nästan två år.
Vågar inte ens kolla hur mycket jag har kvar men har konsumerat minst 1,5g per dygn sista tre dagarna.
Snart helt slut på det roliga och kommer avgiftas. Stenkoll på pupiller, puls, andningsfrekvens osv innan jag fyllt på, vet hur det kan sluta om man underskattar drogen.

edit. Bra att det tar slut snabbt ändå. Blir en avgiftning med subutex eller metadon under en vecka.
Kort tid jag brukat men lär kännas när så höga doser lämnar kroppen.
Kan i nuläget gå 24h mellan en dos innan jag börjar bli abstinent.
Under en tvåveckorsperiod för några år sedan så gick jag från 40mg oxy till närmare 500mg per dygn.
Blev en ganska mild smäll efteråt märkligt nog.
Men detta tar nog priset. Gick till en Gräns sen är det som att H helt sluta ge effekt. Kan ju ha kloggat snoken min med.
Senast redigerad av Etizopapaya 2019-06-15 kl. 00:59.
Citera
2019-06-15, 08:03
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Rekommenderas starkt att du kör på det. En moderat dos amfetamin och bara tillräckligt med xanor för att inte bli stissig eller mongo. Utan amfetamin så fungerar benso rätt kasst vid at. Mest tom och sorg, kan nästan förvärra att enbart köra på med benso.
Men med lite amfetamin så får du dopaminpåslaget du behöver.

Update: funkade SJUKT bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in