2019-03-22, 02:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Någon mer som gillar Harry med bra brunt röka? Tycker dom är som gjorda för varandra. Oftast snortar jag först och låter de gå en kvart, så tänder jag min indianpipa ute på balkongen. Mecket har jag verkligen gnidit in i tobaken så de ska bli så smakfullt som möjligt.
Skumt nog gillar jag inte att röka cannabis i sig, oftast för att ruset kan bli lite obehagligt typ lättare nervositet och paranojja, men med heroin är det som bortblåst. Första blossen i pipan och en härlig orgasmisk energi breder ut sig i huvudet ner längst ryggraden. Ska va nåt riktigt tungt indisk charas eller riktigt bra klibbig maroc och nåt fin fint harry! Asså dom e som gjorda för varandra, vilket underbart härligt rus, saknas bara att man sitter framför kaminen under vintern och noddar bort hehe!

Jorå.

Tyckte det funkade rätt fint iblandat i spliffen eller i bongen med gräs. Säkert slösaktigt som tusan men slår ändå på bättre än nasalt.
Citera
2019-03-22, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jorå.

Tyckte det funkade rätt fint iblandat i spliffen eller i bongen med gräs. Säkert slösaktigt som tusan men slår ändå på bättre än nasalt.

Till sommaren ska jag inhandla en del opium, då ska jag blanda de i pipan tillsammans med rökat och även ha harry på sidan lr strö i lite Gott kommer de bli minst sagt! Mumsa på folk!
Citera
2019-03-22, 23:06
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jorå.

Det är väldigt slösaktigt. Det mesta av heroinet ångar bort. Är man inte väldigt van och skicklig på att jaga drake är det mest effektivt att snorta varorna om man nu inte kör IV.

Jag tycker det slår på bra även nasalt.
Citera
2019-04-02, 02:23
Medlem
Hur kokar man upp sina filter så resterna åker ur dem?

edit: Jag testade att göra på mitt egna sätt och det fungerade utmärkt tycker jag
Jag lade bara ned de använda filtren i två olika omgångar i vatten&askorbinsyra och värmde på det ordentligt. Sen pressade jag ut den sista vätskan och avslutade med att ta ett nytt filter och filtrera på vanligt vis in i kanylen!

Det enda jag tänkte på när jag gjorde detta var att det ju är väldigt svårt att veta mängden man får i sig och till och med svårt att uppskatta vilken mängd man får i sig.
Jag gjorde 8 använda filter, därför fick jag koka dem i två olika omgångar för att de skulle få plats i skeden.
Senast redigerad av Coola-Killen 2019-04-02 kl. 03:17. Anledning: Ny information om ämnet
Citera
2019-04-02, 22:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Hur kokar man upp sina filter så resterna åker ur dem?

edit: Jag testade att göra på mitt egna sätt och det fungerade utmärkt tycker jag
Jag lade bara ned de använda filtren i två olika omgångar i vatten&askorbinsyra och värmde på det ordentligt. Sen pressade jag ut den sista vätskan och avslutade med att ta ett nytt filter och filtrera på vanligt vis in i kanylen!

Det enda jag tänkte på när jag gjorde detta var att det ju är väldigt svårt att veta mängden man får i sig och till och med svårt att uppskatta vilken mängd man får i sig.
Jag gjorde 8 använda filter, därför fick jag koka dem i två olika omgångar för att de skulle få plats i skeden.
Så gör jag oxå. Fast mitt sätt.
När jag har kokat upp min dos, så sprutar jag ner ett filter så de blir helt blött, så gör jag under hela dagen, så de blir ju ett antal filter. Sen dagen efter, eller nåndag jag är pank o jag börjar bli dålig så gör jag en lösning av filtrerna genom att lägga alla i ca 2ml vatten, eldar o duttar o trycker på filter-tussarna så allt åker ut. Sen suger jag upp lösningen som vabligt bara genom filtrerna. Klart
Citera
2019-04-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Så gör jag oxå. Fast mitt sätt.
När jag har kokat upp min dos, så sprutar jag ner ett filter så de blir helt blött, så gör jag under hela dagen, så de blir ju ett antal filter. Sen dagen efter, eller nåndag jag är pank o jag börjar bli dålig så gör jag en lösning av filtrerna genom att lägga alla i ca 2ml vatten, eldar o duttar o trycker på filter-tussarna så allt åker ut. Sen suger jag upp lösningen som vabligt bara genom filtrerna. Klart

Det där känner sig nog många heroinister igen, saknar inte den tiden.
Citera
2019-04-12, 18:10
Bannlyst
Svälja en hel heroinboll på 0,6 gram

har fått tag på thaismack.
är det säkert att göra detta? svälja hela bollen?
kommer kroppen klara sig?
jag vill ju inte dö.

jag har tidigare inte testat heroin. jag vill inte snorta eller spruta
därför vill jag svälja den men undrar nu om det kommer leda till min död då?
för då ska jag inte göra det ju.
Citera
2019-04-12, 18:16
Medlem
Turist i tidens avatar
Om du är rädd för att dö, avstå.
Citera
2019-04-12, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utopiskutomjording
jag vill ju inte dö.

Ingen aning vad du har för tolerans eller hur rent det är. Jag har aldrig testat Heroin oralt, varför vill du inte ta det nasalt? Att du, precis som jag, vill undvika sprutor förstår jag. Men varför ta det oralt?
Citera
2019-04-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utopiskutomjording
jag vill ju inte dö.

Hur har det gått? Du gjorde väl inte det sen hoppas jag
Citera
2019-04-25, 19:54
Medlem
Jaggermeisters avatar
Heroin i sthlm!
Provade en sort av en ganska så stor o känd kran i sthlm. Jätte ljust i färgen, typ nästan grått/ljusbrunt, men blir brunt vid kontakt med vatten. Luktar svagt heroin. Gjorde mig extremt förvirrad, grovt illamående o hög puls o BP.. kändes nästan som en dålig/snekick på mdma, lol...

Någon annan som provat detta?? Var tvungen o påkalla ambulans o grejer.. inget hände, men fyfan vilken obehaglig rush det var.. var förvirrad i flera timmar efteråt..
Citera
2019-05-01, 21:17
Medlem
Jaggermeisters avatar
3mg alprazolam (3st ksalol) och en boll (200mg) heroin, det är väl den perfekta kombon?

Igår så vakna jag ~4h i skräddarställning på sängen efter jag tog mig en firre, haha. Tråkigt när man däckar sådär, sover bort hela ruset ju..

Obs!!! Jag är ingådd på heroin! Dagligen i snart 5 år!! Detta rekommenderas inte till någon novis alls!! Du lär med mest sannolikhet dö..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in