2018-07-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Blir att kombinera det med Lorazepam nästa gång då, har du något råd angående hur stor dos av Lorazepam man ska börja med?

Och jag är alltid försiktig

Så liten dos som möjligt 0.5mg till 1mg om du inte har ätit och tagit H samtidigt

Öka därefter försiktigt vid behov
Citera
2018-07-15, 00:46
Medlem
CheesecakeLovers avatar
När kan jag ta heroin om jag fredag morgon mellan 09-11 tog 16mg Subutex
under tungan. Åt 8st Stesolid 10mg runt 15?
Citera
2018-07-15, 15:40
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
När kan jag ta heroin om jag fredag morgon mellan 09-11 tog 16mg Subutex
under tungan. Åt 8st Stesolid 10mg runt 15?

Hur länge har du gått på sub då (krävs en jävla tolerans för att dra i sig 16 mg på ett par timmar)?
De e ju inte farligt att ta H efter sub, bara bortkastat, men hur länge du borde vänta beror ju på hur mycket och hur länge du använt sub. Men en bra fingervisning kan vara ca 36 h efter senaste intag alternativt när abstinensen börjar komma.
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2018-07-15 kl. 15:48.
Citera
2018-07-15, 15:45
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Först vill jag nämna att just den här blandningen är den största döds orsaken bland oss heroin användare så detta bör göras med största försiktighet...

Jag gillade att använda Lorazepam och Heroin då jag fick en sån sinnessjuk boost i välmående på horset då.

Alldeles för många dör av mixen Å var försiktig och ha alltid någon Om inte brukar med

Märkligt att så många dör när det enligt Drugs.com inte verkar vara en särskilt farlig combo?
https://www.drugs.com/drug-interactions/ativan-with-heroin-1488-899-2759-0.html
Citera
2018-07-16, 19:44
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Hur länge har du gått på sub då (krävs en jävla tolerans för att dra i sig 16 mg på ett par timmar)?
De e ju inte farligt att ta H efter sub, bara bortkastat, men hur länge du borde vänta beror ju på hur mycket och hur länge du använt sub. Men en bra fingervisning kan vara ca 36 h efter senaste intag alternativt när abstinensen börjar komma.

Tog bara tre dagar. 16mg sista dagen. Nu har det gått fyra dagar men tog 6mg igår och hitta en boll hemma.
Citera
2018-07-17, 01:14
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Tog bara tre dagar. 16mg sista dagen. Nu har det gått fyra dagar men tog 6mg igår och hitta en boll hemma.

Oj låter väldigt mycket. Men om du tog 6 till igår borde du ju vänta några dagar.
Citera
2018-07-19, 14:19
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Oj låter väldigt mycket. Men om du tog 6 till igår borde du ju vänta några dagar.

Väntat 3,5dag nu och dragit ca 0.15 i näsan vid tre tillfällen på ca 1,5h. Fått sämre effekt än vanligt men känner ändå av. Tror inte det var lika bra varor som sist. Dragit en näsa gul Speed och tog en rövpanna Speed nyss med. Har resten av bollen kvar (var ca0,4g från början) så blir näsa sen
Citera
2018-07-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Aldrig testat rent vitt heroin, är nog inte många som har.. Däremot har jag kommit över diaphin 200mg 2 gånger, vilket används i Schweiz bl.a, i deras heroin-program.. En sådan motsvarade säkert 1g genomsnittligt heroin eller nåt, 50mg var iaf tillräckligt för att jag skulle må bra och då nasalt.
Jävlar vilken lyx! Här själv varit borta från varorna i drygt ett år, men blev ändå intresserad när du skrev det där. Får man fråga vart du köpte det (på gatan i nåt land där det skrivs ut) eller på darknet? Om du vill berätta vad det kostade så gör gärna det!

Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Har ni någon favorit benzo för att få heroinruset att kännas skönare?

Har testat mig lite fram med klonazepam och och xanor och har fått som mest välbehag med en rätt stor dos heroin till att börja med kombinerat med 2mg ikto och 3-4mg xanor.

Har ni tips på andra kombinationer värt att testa elr någon annan slags benzo att blanda med?
Jag gillade bens som slog snabbt och hårt, antingen alpra eller flunisar. Diazepam och liknande dög väl, men inget jag valde före de korttidsverkande
Senast redigerad av LiteKetaTack 2018-07-19 kl. 16:43.
Citera
2018-07-19, 19:42
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Jävlar vilken lyx! Här själv varit borta från varorna i drygt ett år, men blev ändå intresserad när du skrev det där. Får man fråga vart du köpte det (på gatan i nåt land där det skrivs ut) eller på darknet? Om du vill berätta vad det kostade så gör gärna det!

Jag gillade bens som slog snabbt och hårt, antingen alpra eller flunisar. Diazepam och liknande dög väl, men inget jag valde före de korttidsverkande

Xanor och Heroin är nice ja. Men var försiktiga!! Bästa däremot efter Halcion (Triazolam, som dessvärre inte längre finns som läkemedel i Sverige) är Temesta (Lorazepam) följt av Iktorivil (Klonazepam) på andra plats (3:e om man räknar Halcion som absolut nr 1)
Vitt heroin däremot verkar försvunnit i Sverige. Även i Sthlm är det Väldigt sällsynt nu för tiden. Däremot har jag köpt brunt heroin i bollar som varit sjukt jävla bra. Överdoserade två ggr på olika grejer från olika kranar när jag bara snorta lite första gången och tog mer andra. Tror det handlar om situationen i Mellanöstern kontra Asien (där det vita heroinet oftast kommer ifrån). Sen ökad brottslighet i Balkan området med ökad smuggling därifrån samt vågen av unga från Nordafrika och Afghanistan som får med sig brunt heroin. Är oroligt i öst med Ryssland som expanderar och växer ekonomiskt och därav också dom organiserade organisationerna som styr handel av droger m.m..Ta bara benzo marknaden som exempel med dom "blåa" Ksalol som DOMINERAR uteslutet.
Citera
2018-07-19, 22:28
Medlem
Citat:
Xanor och Heroin är nice ja. Men var försiktiga!! Bästa däremot efter Halcion (Triazolam, som dessvärre inte längre finns som läkemedel i Sverige) är Temesta (Lorazepam) följt av Iktorivil (Klonazepam) på andra plats (3:e om man räknar Halcion som absolut nr 1)
Vitt heroin däremot verkar försvunnit i Sverige. Även i Sthlm är det Väldigt sällsynt nu för tiden. Däremot har jag köpt brunt heroin i bollar som varit sjukt jävla bra. Överdoserade två ggr på olika grejer från olika kranar när jag bara snorta lite första gången och tog mer andra. Tror det handlar om situationen i Mellanöstern kontra Asien (där det vita heroinet oftast kommer ifrån). Sen ökad brottslighet i Balkan området med ökad smuggling därifrån samt vågen av unga från Nordafrika och Afghanistan som får med sig brunt heroin. Är oroligt i öst med Ryssland som expanderar och växer ekonomiskt och därav också dom organiserade organisationerna som styr handel av droger m.m..Ta bara benzo marknaden som exempel med dom "blåa" Ksalol som DOMINERAR uteslutet.
Rankar du Halcion, Lora och iktro före alprazolam i kombo med H?

Finns det inte vitt i Köpenhamn, och således i Malmö, längre? Tyckte inte det var svårt att stöta på där nere, men det var ett par år sen... Franke i Pusher har ju vitt, man kanske ska fråga Milo
Citera
2018-07-19, 22:53
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Rankar du Halcion, Lora och iktro före alprazolam i kombo med H?

Finns det inte vitt i Köpenhamn, och således i Malmö, längre? Tyckte inte det var svårt att stöta på där nere, men det var ett par år sen... Franke i Pusher har ju vitt, man kanske ska fråga Milo

Vet bara marknaden i Sthlm och Gbg. Halcion är absoluta favoriten med heroin sen Lorazepam om du frågar mig. Xanor är för uttjatat för min del och finns mest bara dom blåa till bra pris. Svenska kostar minst 15 styck.
Citera
2018-07-20, 04:40
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Är det farligt att snorta ca 0,25g brunt mediokert heroin efter att ha tagit en mängd Speed tidigare. Snorta sista för ca 30min sen och känner mig trött men tagit en Imovane med. Har lite klåda med men ingen heroin effekt som vanligt. Fick det på mindre dos innan jag snorta Speedet. Kan det blockera effekten rätt mycket så här runt 8h efter sista dosen? Tror tom det var mer än 12h sen sista Speed dosen. Har en ytterst lite lina heroin kvar men snorta en rejäl nyss men var torr i näsan som det fäste inte så bra som önskat. Hade rökt det men är hos en anhörig på besök och har rummet bredvid hens sovrum så bara när jag snorta linorna lär hörts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in