2018-01-13, 19:00
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamR
Inleder med att moralkärring-a (?) och säger: Att prova Heroin (eller andra väldigt tunga Opiater) IV är verkligen ingen bra idé! Det ger ett sådant starkt Dopaminpåslag att det är EXTREMT få som inte förr eller senare kommer att börja jaga efter detta igen och igen - Och då går livet verkligen åt helvete för den stora majoriteten...

Men till frågan:

Jättesvårt att säga! sett en snubbe (Tjacktorsk IV 15+ år) ODa på så lite som bara en tredjedels boll, bara för att komma tillbaka dagen efter direkt från sjukhuset och ODa på lite smulor (+ någon fasttorkad droppe kvar i in använda kopp)! men han var ovanligt känslig!

andra kan klara av 75% av en boll IV fast dom inte direkt har någon Opiatvana.. Skulle vara lättare att svara på om du angav vad du tidigare tagi, och vilka mängder, för att bli skön i Opiatväg.

Detta kanske hjälper andra också då du säkert redan tagit, så skriver ändå!

Börja med en fjärdedels boll IV! Utgå sedan efter det.. Skulle det ge väldigt lite (då du råkar höra till skaran med naturligt hög Opiattolerans) så har du ändå 75% av en boll kvar att skjuta i dig vilket bör ge en rejäl skjuts även för dig.
Okej tack! Jag är absolut ingen opiat snubbe! Utan det är amfetamin IV jag går på, och där slår jag i mig stora doser upp emot grammet. Samt pv-analoger kör jag då och då med. Inte inhandlat kabben men så med andra ord dela upp en kabbe på fyra högar?
Citera
2018-01-14, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Okej tack! Jag är absolut ingen opiat snubbe! Utan det är amfetamin IV jag går på, och där slår jag i mig stora doser upp emot grammet. Samt pv-analoger kör jag då och då med. Inte inhandlat kabben men så med andra ord dela upp en kabbe på fyra högar?

Ta det väldigt vackert med heroin IV.. 0.1 kan vara för mycket för en grön om det är bra grejer.

Kör halva kolven först, väntade 30 sekunder innan du tar resterande, börja du känna dig snurrig bör du sluta, annars är slutet nära
Citera
2018-01-14, 16:43
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandejo
Ta det väldigt vackert med heroin IV.. 0.1 kan vara för mycket för en grön om det är bra grejer.

Kör halva kolven först, väntade 30 sekunder innan du tar resterande, börja du känna dig snurrig bör du sluta, annars är slutet nära

Exakt, en halv boll (0,1g) kan, och är troligtvis för mycket om du handlar dina bollar i Sthlmsområdet just nu (det är mer eller mindre samma kvalité alla kranar emellan, om du inte handlar av en mongo-kran som bara tänker kortsiktigt och har spätt ut det till hälften - men då är det ju svagare förvisso!)

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Återigen, börja med en fjärdedels (25%).. Skulle det visa sig vara väldigt lite för dig, så har du ändå 3/4 (75%) kvar av bollen att smacka på i ett skott och bollen har således inte gått till spillo..

Må väl
Citera
2018-01-15, 09:57
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Jag köper heroin för 600 /gram dessa dagar. (Sjukt att de såldes på darknet för 1000 sek + och jag brukade köpa det) Undrar också om det är vanligt för er att ni får tag i "stenar", alltså hårda ihop tryckta bitar som är en blandning av grå bruna korn som sedan blir ett fint brunt pulver när man krossar det fint. Verkar vara det vanligaste H't just nu i alla fall och är helt ok.
Men tyckte mig minnas att det fanns riktigt mycket potentare saker bara 1-2 år sedan man kunde beställa inrikes via darknet. Åkte även över till Köpenhamn och köpte jonk där, fick tag i ett fint brunt pulver som jag upplevde som väldigt starkt. Fick mycket starkare AT av det än det grå bruna korniga jag fixar här i hemma trakten.

Hur ser ert heroin ut där ni bor rent kvalitets mässigt?

Väldigt hög kvalitet, där jag får tag i det så har styrkan så sakta bara gått upp, upp.. Så pass att vi nu känner oss manade att varna de som är gröna, lätt att OD:a på detta.
Nu bor jag i en av de tre storstäderna och köper inget "gatu"-heroin, och det jag får är avsevärt mycket bättre än standard, men enligt ovan ser det ut för mig iaf. Får alltid i stenar eller ägg..
Citera
2018-01-24, 12:59
Medlem
storpungens avatar
Ungefär 3 mg är en bra startdos i venen för standardheroin i sverige idag för en utan tolerans. Kvaliten är dålig . Japanerna som kränger heroinet i zinkensdamm säljer skit. Kvaliten på heroin i sverige är nästan alltid dåligt. Högst 10 mg som stardos.
Citera
2018-01-24, 16:14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ungefär 3 mg är en bra startdos i venen för standardheroin i sverige idag för en utan tolerans. Kvaliten är dålig . Japanerna som kränger heroinet i zinkensdamm säljer skit. Kvaliten på heroin i sverige är nästan alltid dåligt. Högst 10 mg som stardos.
Skriver du fel när du säger 3mg pga den dåliga kvalitén? I sthlm finns det (iaf för ett halvår sen då jag slutade handla) bra heroin på gatan. Under 2017 tycker jag kvalitén på varorna gått upp, bland nästan alla kranar.

Men till nån som kör första gången så är det ett bra tips som skrevs ovan. Oavsett vilken dos du tar, skjut i dig ca hälften och känn efter. Hellre lägga totalt typ 80mg på att hitta en säker och schysst dosering än att ta en överdos.
Citera
2018-01-24, 16:45
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Skriver du fel när du säger 3mg pga den dåliga kvalitén? I sthlm finns det (iaf för ett halvår sen då jag slutade handla) bra heroin på gatan. Under 2017 tycker jag kvalitén på varorna gått upp, bland nästan alla kranar.

Men till nån som kör första gången så är det ett bra tips som skrevs ovan. Oavsett vilken dos du tar, skjut i dig ca hälften och känn efter. Hellre lägga totalt typ 80mg på att hitta en säker och schysst dosering än att ta en överdos.
Föll bort nollor. 300 mg som startdos. Intravenöst.
Citera
2018-01-26, 21:55
Medlem
zero414s avatar
Rökt circka 250mg bra brunt idag. Tänkte ta några Ksalol 1mg för att sova sen? Har Hög benz tolerans men var länge sen jag rökte boll, och särskilt så här bra. Så vilken dos rekommenderas för sömnen?
Rökte även lite lite 3F-PVP förut runt 12-13 tiden men har Hög tolerana mot den med. Så lugnt. Behöver bara 1 natts ordentlig sömn.
Är det det handlar om.
Citera
2018-01-27, 22:16
Medlem
zero414s avatar
Blev circka 5-7 timmars paus från att röka dom bruna varorna (som var av riktigt hög kvalité, är det starkaste jag köpt i Göteborg sen 2006).
Rökte circka 5-7st bloss, lätt räknat sådär 100mg på ett ungefär. Inte sovit bra nu 4 nätter i rad, kanske sammanlgt 8 timmar give or take. Legat på sjukhus 3 nätter i rad, första natten på medicon akuten sen akuten för psykatri på samma sjukhus. Anledningen är i grunden rätt svårt Fentanyl (mest spray) missbruk sen 3,5 månad tillbaka. Tog sista måndag/tisdag och dumpa flaskan kort efter sista dosen där. Var ca. 1/5:e del kvar i den då. 2-Methyl- Maf, 75mg/10ml men den var lite utspädd men var ändå stark..Tog sista dosen någon av dom dagarna och blev väldigt svårt abstinent direkt jag vaknade, var knappt att tog mig till mitt apotek som är 3-5min promenad ifrån lägemheten för att hämta mina lugnade (Stedolid 5 & 10mg, tänkt att jag sja följa ett schema men dom var helt slut redan dag 3, så då fck jag tag i 3F-PVP som jag rökte ungefär 500mg (?) MAX(!)
Citera
2018-01-29, 12:24
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen

Nä du, kanske kvalitén överlag i riket är dålig men det jag får tag i nuförtiden håller nästan utan undantag väldigt hög kvalitet. Någon gång får man tag i en batch som inte är riktigt lika mycket tryck i men det senaste året har kurvan pekat mer eller mindre rakt uppåt - och på senaste tiden har det varit så starka varor att det börjar likna styrkan man får utomlands.. Visst, det är trevligt med grejer med tryck i, men tyvärr så blir landningen desto hårdare när det är slut i påsen..

Och siffrorna? 3mg? Det är ju ingenting, och om kvalitén är så dålig som du säger så känner du ingenting. Du råkar möjligtvis inte ha missat en nolla eller två?
Citera
2018-01-30, 00:39
Medlem
Hej fb!

Har bara en fråga och om någon har någon koll på detta?

Skulle igentligen posta igår men pallade inte för var lite horsad och vet inte igentligen vart jag ska posta

men Iallafall så undrar jag om man kan få någon allergisk reaktion av heroin/morfin "morfin öht" ?
För har aldrig riktigt lagt någon vikt i de men ALLTID när jag drar i mig moffe eller h så blir de som att de ser ur som man har bränt sig på brännäslor, Ni vet hur de ser ut om man tex. bränner sig på brännäslor, de ser typ exakt likadant ut och de blir bara när jag tar moffe eller h speciellt vid området där jag sticker men fortsätter upp lite över armen också menn försvinner inom 15min, går på sub i vanliga fall o när jag drar i mig de så blir de inte så och inte på oxy heller utan som sagt bara på h o moffe. Tog en bild på det om någon vill se? Och om någon vet vad de beror på, Är jag allergisk mot att dra i mig moffe eller vad är det frågan om
Citera
2018-01-31, 18:36
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Nä du, kanske kvalitén överlag i riket är dålig men det jag får tag i nuförtiden håller nästan utan undantag väldigt hög kvalitet. Någon gång får man tag i en batch som inte är riktigt lika mycket tryck i men det senaste året har kurvan pekat mer eller mindre rakt uppåt - och på senaste tiden har det varit så starka varor att det börjar likna styrkan man får utomlands.. Visst, det är trevligt med grejer med tryck i, men tyvärr så blir landningen desto hårdare när det är slut i påsen..

Och siffrorna? 3mg? Det är ju ingenting, och om kvalitén är så dålig som du säger så känner du ingenting. Du råkar möjligtvis inte ha missat en nolla eller två?
Heroin no 4 är bra. Köpt av thaid bredvid plattan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in