Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Tjena halloj!
Är sugen på att testa heroin IV!
Då opiater inte är min match då jag kör på amfetamin IV.
Om jag köper en kabbe så hur ska jag dosera det? Vet att det är lite svårt att säga men så här i runda slängar? Hur många doser får jag ut av en kabbe heroin?
Tacksam för svar!
Simma lugnt
Inleder med att moralkärring-a (?) och säger: Att prova Heroin (eller andra väldigt tunga Opiater) IV är verkligen ingen bra idé! Det ger ett sådant starkt Dopaminpåslag att det är EXTREMT få som inte förr eller senare kommer att börja jaga efter detta igen och igen - Och då går livet verkligen åt helvete för den stora majoriteten...
Men till frågan:
Jättesvårt att säga! sett en snubbe (Tjacktorsk IV 15+ år) ODa på så lite som bara en tredjedels boll, bara för att komma tillbaka dagen efter direkt från sjukhuset och ODa på lite smulor (+ någon fasttorkad droppe kvar i in använda kopp)! men han var ovanligt känslig!
andra kan klara av 75% av en boll IV fast dom inte direkt har någon Opiatvana.. Skulle vara lättare att svara på om du angav vad du tidigare tagi, och vilka mängder, för att bli skön i Opiatväg.
Detta kanske hjälper andra också då du säkert redan tagit, så skriver ändå!
Börja med en fjärdedels boll IV! Utgå sedan efter det.. Skulle det ge väldigt lite (då du råkar höra till skaran med naturligt hög Opiattolerans) så har du ändå 75% av en boll kvar att skjuta i dig vilket bör ge en rejäl skjuts även för dig.