2017-12-27, 23:35
Medlem
IllBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
I know det var lite dumt kanske men det är det jag hört av dom som använder att det är cirka 8 doser på en kabbe för en nybörjare!
Fair enough, och det kan mycket väl stämma att det kan vara en vettig nybörjardos(det är faktiskt en lägre dos än den jag rekommenderade) men när det gäller en drog som heroin så är det bra om man har lite erfarenhet innan man kommer med råd. Det var inte menat som ett påhopp på dig personligen.
Citera
2017-12-28, 16:35
Medlem
Nkpgisits avatar
Nej jag förstår helt! Det är ju inte direkt socker det är man sysslar med då!
Citera
2017-12-28, 18:47
Medlem
festispojks avatar
Har tagit ungefär 100-125mg heroin sedan 12 tiden imorse. Är det då farligt att ta en 2.5mg stesolid? Runt 1 timma och 20 minuter sedan sista lina.
Citera
2017-12-28, 22:05
Medlem
IllBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Har tagit ungefär 100-125mg heroin sedan 12 tiden imorse. Är det då farligt att ta en 2.5mg stesolid? Runt 1 timma och 20 minuter sedan sista lina.
Lite sent svar på din fråga men det ska inte vara några större bekymmer.
Citera
2018-01-07, 20:56
Medlem
Cring3s avatar
Är det riskabelt att träna påverkad av heroin?
Citera
2018-01-07, 21:36
Medlem
Hej!

Fick tag på rökvaror idag och undrar lite.

Det rinner som fan på foliebiten, måste liksom forma foliepiten på en flaska så det inte åker överallt.

Färgen blir rödrosa o inte alls som jag är van vid vilket är en gulbrun nyans. Smakar ej heller det klassiska när man röker, dock när jag snortar så finns smaken där.

Är det möjligtvis för att det är så färskt? Är inte van vid att foliebiten är helt klar efter att man rökt färdigt utan brukar alltid lämna ett bränt streck när bubblan rökts färdigt
Citera
2018-01-08, 00:12
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horseman4
Hej!

Fick tag på rökvaror idag och undrar lite.

Det rinner som fan på foliebiten, måste liksom forma foliepiten på en flaska så det inte åker överallt.

Färgen blir rödrosa o inte alls som jag är van vid vilket är en gulbrun nyans. Smakar ej heller det klassiska när man röker, dock när jag snortar så finns smaken där.

Är det möjligtvis för att det är så färskt? Är inte van vid att foliebiten är helt klar efter att man rökt färdigt utan brukar alltid lämna ett bränt streck när bubblan rökts färdigt

Det är bra varor. Ju mindre skit i grejerna, desto cleanare "spår" efter droppen.
Citera
2018-01-08, 01:12
Medlem
Finns det nått heroin med fentanyl i sverige som säljs? För i usa är det ju tydligen väldigt vanligt
Citera
2018-01-08, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Det är bra varor. Ju mindre skit i grejerna, desto cleanare "spår" efter droppen.

Lite halvt så jag tänkte också. Tänkte dock på det här med hur det kommer sig att det inte smakar så mycket, nästan inget egentligen, varken röken eller i käften?

Borde de inte smaka mer horse ju renare det är? Sen att färgen är mer ljusröd/rosa till färgen och inte gul/brun.

Sen, har tagit sub en vecka i rad en 8mg om dagen var nu 3 dagar sedan jag tog den, kan det vara anledningen till att jag inte känner av varorna så mycket? För tycker ja blev bängare av varorna som lämnade spår
Citera
2018-01-11, 04:02
Bannlyst
Jag köper heroin för 600 /gram dessa dagar. (Sjukt att de såldes på darknet för 1000 sek + och jag brukade köpa det) Undrar också om det är vanligt för er att ni får tag i "stenar", alltså hårda ihop tryckta bitar som är en blandning av grå bruna korn som sedan blir ett fint brunt pulver när man krossar det fint. Verkar vara det vanligaste H't just nu i alla fall och är helt ok.
Men tyckte mig minnas att det fanns riktigt mycket potentare saker bara 1-2 år sedan man kunde beställa inrikes via darknet. Åkte även över till Köpenhamn och köpte jonk där, fick tag i ett fint brunt pulver som jag upplevde som väldigt starkt. Fick mycket starkare AT av det än det grå bruna korniga jag fixar här i hemma trakten.

Hur ser ert heroin ut där ni bor rent kvalitets mässigt?
Senast redigerad av BroderQuetzalcoatl 2018-01-11 kl. 04:15.
Citera
2018-01-11, 13:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Tjena halloj!
Är sugen på att testa heroin IV!
Då opiater inte är min match då jag kör på amfetamin IV.
Om jag köper en kabbe så hur ska jag dosera det? Vet att det är lite svårt att säga men så här i runda slängar? Hur många doser får jag ut av en kabbe heroin?
Tacksam för svar!

Simma lugnt
Senast redigerad av Nkpgisit 2018-01-11 kl. 14:27.
Citera
2018-01-13, 13:11
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Tjena halloj!
Är sugen på att testa heroin IV!
Då opiater inte är min match då jag kör på amfetamin IV.
Om jag köper en kabbe så hur ska jag dosera det? Vet att det är lite svårt att säga men så här i runda slängar? Hur många doser får jag ut av en kabbe heroin?
Tacksam för svar!

Simma lugnt

Inleder med att moralkärring-a (?) och säger: Att prova Heroin (eller andra väldigt tunga Opiater) IV är verkligen ingen bra idé! Det ger ett sådant starkt Dopaminpåslag att det är EXTREMT få som inte förr eller senare kommer att börja jaga efter detta igen och igen - Och då går livet verkligen åt helvete för den stora majoriteten...

Men till frågan:

Jättesvårt att säga! sett en snubbe (Tjacktorsk IV 15+ år) ODa på så lite som bara en tredjedels boll, bara för att komma tillbaka dagen efter direkt från sjukhuset och ODa på lite smulor (+ någon fasttorkad droppe kvar i in använda kopp)! men han var ovanligt känslig!

andra kan klara av 75% av en boll IV fast dom inte direkt har någon Opiatvana.. Skulle vara lättare att svara på om du angav vad du tidigare tagi, och vilka mängder, för att bli skön i Opiatväg.

Detta kanske hjälper andra också då du säkert redan tagit, så skriver ändå!

Börja med en fjärdedels boll IV! Utgå sedan efter det.. Skulle det ge väldigt lite (då du råkar höra till skaran med naturligt hög Opiattolerans) så har du ändå 75% av en boll kvar att skjuta i dig vilket bör ge en rejäl skjuts även för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in