2021-01-23, 21:41
Medlem
De mesta funkar ju så länge man kokar
Citera
2021-01-23, 22:53
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
Jag har i ärlighetens namn testat 38-40%iga grejer från Thailand och när det var slut var det ett helvete att gå på dom vanliga grejerna igen.

20-25% finns i omlopp, till och från men det är inte ofta, har också fått bra grejer från Frankrike faktiskt. Snabb leverans också dock är tullen jobbiga nuförtiden och som horsare hinner man inte vänta några dagar på att få sin fix så man får nöja sig med 10-15%igt skit.

Grejen med flugsvamp och dylikt är nog att färskningar som inte har kranar beställer, får effekt för dom har noll tolerans och ger ett omdöme att det är duuunder o därmed spär på säljarna falska marknadsföring

Jag gick efter vad som stod ok, om det stämmer eller inte kan jag inte veta men jag kände då en jävla skillnad mellan 40%, 60% och 80%....
80 var för starkt, 60 va rätt lagom och 40 för svagt.
Citera
2021-01-24, 05:22
Medlem
Har lång erfarenhet av opiater men aldrig testat heroin. Men nu har jag köpt 0,8g vitt heroin.

Jag kommer inte börja med att skjuta och röka vitt verkar lite omständigt, eller har jag fel? Så snorta återstår.

Läst mig till att 0.05g är en bra start dos och att jag kan fylla på med samma mängd om inte så mycket händer. Låter det som en bra plan? (Fan om 0.05 är en dos då har jag köpt 40 doser).

Nästa steg blir att testa att röka. Är doserna ungefär den samma då? Har förstått att jag måste smällts tillsammans med koffazon för att det ska fungera med vitt. Är grejen att det inte får brännas?

Sista steget blir kanske att jag skjuter någon gång men det får vi ta när det är dags.

Har en polare som nästan dog då han skjutit H eftersom det visade sig vara Fentanyl iblandat. Är det vanligt? Går det att testa innan man använder?

Mest sygen på att röka. Finns det någon riktig bra guide på rökning av vitt med kombon av koffazon och låta rinna mm.

Hur mycket sämre är nasalt jämförelse med rökning?

Om om man jämför oxynorm nasalt med vitt H sasalt vad har jag då mig att vänta?
Citera
2021-01-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
Jag har använt Fanta, kolsyrat vatten, vattenpölsvatten, toavatten (inte de som är i toaletten) så de funkar.

Tänkte att det kanske är farligt med kolsyran in i blodet, typ propprisk eller nåt sånt, eller bara oskönt i armen. Men såklart det fungerar. Jag har också använt pölvatten och SNÖvatten! Snövattnet kändes fint och lyxigt på nåt sätt
Senast redigerad av kallopshejhopp 2021-01-24 kl. 13:18.
Citera
2021-01-25, 00:35
Medlem
Fan, är det ingen som kan säga om 0.05g är en bra startdos för att snorta vitt heroin.

Är det samma startdos om man röker vitt heroin?
Citera
2021-01-25, 18:15
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Har lång erfarenhet av opiater men aldrig testat heroin. Men nu har jag köpt 0,8g vitt heroin.

Jag kommer inte börja med att skjuta och röka vitt verkar lite omständigt, eller har jag fel? Så snorta återstår.

Läst mig till att 0.05g är en bra start dos och att jag kan fylla på med samma mängd om inte så mycket händer. Låter det som en bra plan? (Fan om 0.05 är en dos då har jag köpt 40 doser).

Nästa steg blir att testa att röka. Är doserna ungefär den samma då? Har förstått att jag måste smällts tillsammans med koffazon för att det ska fungera med vitt. Är grejen att det inte får brännas?

Sista steget blir kanske att jag skjuter någon gång men det får vi ta när det är dags.

Har en polare som nästan dog då han skjutit H eftersom det visade sig vara Fentanyl iblandat. Är det vanligt? Går det att testa innan man använder?

Mest sygen på att röka. Finns det någon riktig bra guide på rökning av vitt med kombon av koffazon och låta rinna mm.

Hur mycket sämre är nasalt jämförelse med rökning?

Om om man jämför oxynorm nasalt med vitt H sasalt vad har jag då mig att vänta?
Största misstaget av ditt liv

Välkommen till heroin beroende
Citera
2021-01-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Största misstaget av ditt liv

Välkommen till heroin beroende

Ja, jag tror också det. Kanske häller ut det.
Talar du av egen erfarenhet?
Citera
2021-01-25, 22:28
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ja, jag tror också det. Kanske häller ut det.
Talar du av egen erfarenhet?

Jag kan glatt informera dig att du ännu inte är i något beroende, då hade inte tanken att hälla ut någonsin varit ett alternativ
Citera
2021-01-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jag kan glatt informera dig att du ännu inte är i något beroende, då hade inte tanken att hälla ut någonsin varit ett alternativ

Jag har ännu inte provat. Bla för att jag är osäker på startdos på vitt heroin (snorta eller röka).
Jag självmedicinerar med mycket annat, oxy och benzo.
Citera
2021-01-26, 11:36
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Jag har ännu inte provat. Bla för att jag är osäker på startdos på vitt heroin (snorta eller röka).
Jag självmedicinerar med mycket annat, oxy och benzo.

Petar eller snortar du oxy, mer än 40mg i stöten, så kommer 0.05mg vitt inte studsa mycket om vi säger så iallafall
Citera
2021-01-26, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Petar eller snortar du oxy, mer än 40mg i stöten, så kommer 0.05mg vitt inte studsa mycket om vi säger så iallafall

Snortar 30-60mg oxy lite då och då. Men på sistone har jag hållit ner det till 10-20 för jag mår nästan bättre på det. Kan inte sova när jag tar mer än 40mg oxy.

Får se hur det blir med det vita heroinet. Kanske ditchar det men troligtvis inte. Nyfiken som fan på att prova och inbillar mig att jag inte kommer fastna. Jag är så jävla nyfiken på alla droger.

Vad är det för biverkningar på heroin? Bortsett från Andningsdepression och död?
Blir man svettig och jävlig dagen efter. Jag mår oftast helt OK dagen efter oxy men ser febrig och sliten ut. Svettas mycket. Folk i min närhet tror nog att jag har influensan.
Citera
2021-01-26, 13:00
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Snortar 30-60mg oxy lite då och då. Men på sistone har jag hållit ner det till 10-20 för jag mår nästan bättre på det. Kan inte sova när jag tar mer än 40mg oxy.

Får se hur det blir med det vita heroinet. Kanske ditchar det men troligtvis inte. Nyfiken som fan på att prova och inbillar mig att jag inte kommer fastna. Jag är så jävla nyfiken på alla droger.

Vad är det för biverkningar på heroin? Bortsett från Andningsdepression och död?
Blir man svettig och jävlig dagen efter. Jag mår oftast helt OK dagen efter oxy men ser febrig och sliten ut. Svettas mycket. Folk i min närhet tror nog att jag har influensan.

Det är väl egentligen bara illamående man råkar ut för på varor om man är lite halvkänslig, men du kommer nog inte få några direkta biverkningar efter någon enstaka gång på det, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in