2016-11-19, 05:01
Medlem
substanser/kemikalier så att heroin lättare ska kunna injeceras.

Skulle vilja ha bra tips på substanser/kemikalier man kan blanda brunt heroin med så att det lättare ska kunna injeceras....

typ: Acetylinsyra, koncentrerad citronsyra (ni vet sån där tjusig förpackning som ser ut som en citron...m.m)

testade att dra ner smulorna i vätskan från en krossad apelsin, funkade sådär...
har även testat att skjuta med fun light, dock läste jag på förpackningen att det va äppelsyra, spelar det verkligen någon roll? och varför?

mer? använd gärna er fantasi.

(ber om ursäkt om ämnet redan kommit upp, om någon länkar vore den personen en pärla...)

När vi ändå är här: Vad bankar man med? för jag gisssar på att det inte är 100% rent.
Senast redigerad av rocktoy 2016-11-19 kl. 05:11.
Citera
2016-11-20, 13:55
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Vad ska man blanda ut skiten med för att det ska rinna lättare på folie? Något på K var det i alla fall
Citera
2016-11-21, 18:03
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Vad ska man blanda ut skiten med för att det ska rinna lättare på folie? Något på K var det i alla fall

Tänker du på koffazon? Men skit i att blanda ut det med något, pajar bara rökat.
Citera
2016-11-22, 08:38
Medlem
koffaxon ärväll mer förm effa.
Tror man glr bäst i att minska dosen....
Citera
2016-11-22, 08:40
Medlem
koffaxon är väll vanligare att man blander speed med...
Tror man gör bäst i att minska dosen på herorin tills den succecvt blir kassaskräll....
Citera
2016-11-22, 11:51
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocktoy
Tror man gör bäst i att minska dosen på herorin tills den succecvt blir kassaskräll....
Funkar även om man vill röka smack (vitt heroin.) Brunt jonk är bara att hälla ut på foliet och röka på.
Citera
2016-11-22, 20:55
Bannlyst
Någon som tycker H boostas av grapefrukt?
Citera
2016-11-26, 16:24
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocktoy
Förr i tiden så blandade man ut brunt heroin med koffazon (fanns i pulverform i små engångsförpackningar likt salt & peppar på MacD innan det några år försvann och var borta från Apoteket) för att få det att rinna bättre på foliet, alltså inte för någon effektökning utan det blev någon reaktion vid uppvärmning som fick heroinet att rinna några linjer/sträckor längre.
/
Mvh Dinousarien
Citera
2016-12-01, 17:18
Medlem
cdxz11s avatar
hur mkt heroin kan man räkna med att det går åt för en dos när man snortar/röker? kommer köpas från flugsvamp, förstår så klart att det beror på potensen som verkar kunna variera en hel del. Jag och en vän ska pröva heroin nån gång framöver och vi e så klart införstådda med att man får börja försiktigt och se hurpass starkt det verkar, men vi vill så att säga köpa tillräckligt mkt för att det ska räcka ett par dagar, vilka mängder kan man på något ungefär förvänta sig krävs för en dos utan någon tolerans? 20 mg? 50 mg? 100?
Senast redigerad av cdxz11 2016-12-01 kl. 17:26.
Citera
2016-12-02, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
hur mkt heroin kan man räkna med att det går åt för en dos när man snortar/röker? kommer köpas från flugsvamp, förstår så klart att det beror på potensen som verkar kunna variera en hel del. Jag och en vän ska pröva heroin nån gång framöver och vi e så klart införstådda med att man får börja försiktigt och se hurpass starkt det verkar, men vi vill så att säga köpa tillräckligt mkt för att det ska räcka ett par dagar, vilka mängder kan man på något ungefär förvänta sig krävs för en dos utan någon tolerans? 20 mg? 50 mg? 100?

Om man har noll opiattolerans och tex snortar h för första gången kan man iaf dra sjukt små linor för att få effekt. Då får man ett hum också hur mycket man kan ta så det inte blir för mycket. Vet inte i dosmängd, men ja runt 20mg funkar nog för första gången.
Citera
2016-12-03, 08:50
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DialTone
Om man har noll opiattolerans och tex snortar h för första gången kan man iaf dra sjukt små linor för att få effekt. Då får man ett hum också hur mycket man kan ta så det inte blir för mycket. Vet inte i dosmängd, men ja runt 20mg funkar nog för första gången.
Alltså jag undrar en sak har vart sugen att köpa lite H och prova för första gången, men de är ju rätt dyrt, jag kan få oxy för 30kr st för 20mg, är de värt priset eller kan jag köra oxy IV och få typ samma effekt?
Citera
2016-12-03, 21:30
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Alltså jag undrar en sak har vart sugen att köpa lite H och prova för första gången, men de är ju rätt dyrt, jag kan få oxy för 30kr st för 20mg, är de värt priset eller kan jag köra oxy IV och få typ samma effekt?
Oxy är väldigt nära heroin. Funkar utmärkt iv!
Bra pris på oxyn fick du också

Mvh indoo

Edit: men H är ju alltid H hehe finns få grejer som slår H med bra kvalle!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in