Citat:
Ursprungligen postat av
lah-mi
Det låter skumt, har aldrig fått kletigt heroin. Måste gå att torka på samma sätt som man torkar tjack, men ja testa en annan (torr) batch så går det säkert bättre.
Finns inga dumma frågor. Alltså det är ju inte bra att röka något alls, men det lär krävas en väldigt hög värme för att själva aluminiumet ska förbrännas och bli till rök, så oroa dig inte för det. Och du har helt rätt i att man inte ska elda sönder foliet utan bara värma försiktigt.
Tack för att du svarar så bra på allt! Fick tag i torrt och detta funkade väldigt bra. Tog c 60mg i näsan och det funkade utmärkt. Vågar inte lita helt på vågen, när ja mätt up pulvet såg det ganska mkt ut så jag tog nästan allt men sparade lite och tog det nyss typ. Men fick bra effekt av de första så väntade med att fylla på med resten

Brukar lägga ett folie sen TARE på vågen och hälla på pulvret när ja mäter upp.
Nu till det andra jag har lite kvar av som jag sa ser fuktigt ut. Det är jätte svårt att förklara, det är inte fuktigt men det är väldigt poröst, det är typ som vanlig jord man har till växter, åt det hållet. Eller torkad modellera är kanske en bättre beskrivning. Försöker bara beskriva det önskar ja kunde ta en bild och lägga upp. Men har bara lite kvar av detta och det är inget bra.
Har ju endel av det här nya torra ja köpte som fungerar skit bra. Men jag vill använda upp det dåliga först, det smakar ju heroin, är det värt att röka upp detta? Sniffa det var väldigt svårt, gav inte mkt effekt, tror jag kan röka upp resten på 1-2 folie. Vill bara bli av med det haha. Är max en 0.2 kvar av skiten.