2013-01-15, 16:44
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad menar du? Jag ringde ju bara vårdcentralen igår och fick Coccillana utskrivet för jag hade... "hosta"...

(Inte var det värt det - smakar illa och effekten var noll trots över en deciliter... )

Jag menar det här..

Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vet ni vad jag gjorde? Såklart ni vet. Jag tog heroin varje dag i en vecka. Det var dumt. Som tur väl tog jag minidoser. Kanske - max - 50mg utspritt över hela dagen, varje dag.

Igår frös jag som en sophög och hade lite "influensa". Det rådde jag bot på med... heroin! Dock en minimal mängd. Uppskattningsvis 5-10mg. Sen var det lugnt.

Idag är jag också lite smårisig, men inget som inte går att leva med.

Note to self: Gör inte om det.

Igår hade jag metylfenidat, klonazepam och heroin/morfin i kroppen. Bragging rights? Nähe...

Du balanserar ju bokstavligen på en knivsegg. Där fallet är.., tja.. gå och fråga en jonkare som behöver pengar 24/7, årstid efter årstid. År efter år..
(uj, uj..uj..)
Citera
2013-01-21, 18:29
Medlem
KUSEs avatar
När jag först testade H gjorde jag samma sak. Lite över en vecka i streck varje dag och mådde kanon. Ganska imponerande hur snabbt man blev sjuk/fick fysisk abstinens.

Det är sant det som sägs att man aldrig riktigt blir fri från längtan efter drogen. I vissa perioder kan saknaden bli överväldigande känner jag. Jag sköter det genom att införskaffa någon gång ibland, med månaders mellanrum. På så vis spelar jag säkert ett tag till.

Men lika införstådd är man ändå att man antagligen kommer sitta där om några år med kanylen i armen i någon sunkig knarkarkvart och troligen dö av en överdos, och hittas först när grannen klagar på lukten i trapphuset.

Nu målade jag upp ett dystert scenario, för att inte nyfikna ungdomar ska bli sugna.

Men det ligger en hel del sanning i det om man väljer den vägen är jag säker på. Oavsett hur mycket självdisciplin man har så kommer det en period där man är oförmögen att fatta kloka beslut och så sitter man där i skiten.
Citera
2013-01-21, 21:55
Medlem
Tog min sista fix H nu ikväll, usch ångest ångest ångest.. va inte tillräckligt, men de gjorde mig frisk vilket som, nu när jag fått veta att jag eventuellt får Sub/Metadon, så får jag helt enkelt hålla mig till det tills jag blir antagen, fick även en LVM anmälan på mig.. Helvetespiss..

Men antar att de blir att jaga Metadon som en idiot på gatorna nu, Sub är inget för mig, spyr som en kalv och får konstiga utslag.. så sub är helt uteslutet, detta har kommit på senare tid någon som vet vad det kan bero på?
Citera
2013-01-22, 18:30
Medlem
Insulin spruta 1 ml 0.3x 8 mm, är det för litet för jonk?
Citera
2013-01-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa
Insulin spruta 1 ml 0.3x 8 mm, är det för litet för jonk?

Duger väl, beror ju på vilka doser du går på lr hur?...
Citera
2013-01-23, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Duger väl, beror ju på vilka doser du går på lr hur?...

Tack, går på rätt så små doser. Hade tänkt beställa 0.3 x 12.7 men det hade dom inte.
8 är ju bara lite kortare så borde inte vara några problem.
Var inga problem att beställa.
Citera
2013-01-23, 12:31
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Men antar att de blir att jaga Metadon som en idiot på gatorna nu, Sub är inget för mig, spyr som en kalv och får konstiga utslag.. så sub är helt uteslutet, detta har kommit på senare tid någon som vet vad det kan bero på?
Ptja, din kropp har väl insett att det är gift och säger ifrån. Det är min gissning iallafall!
Citera
2013-01-23, 14:53
Medlem
KUSEs avatar
Då har man precis snortat lite jonk efter ett långt uppehåll från allt vad opiater heter. Detta har man saknat.

Funderar på att dra en rövpanna nån dag, är det någon som har erfarenhet av det och har koll på biotillgängligheten och sånt där? Bra, dåligt? Slösaktigt, sparsamt?
Citera
2013-01-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Ptja, din kropp har väl insett att det är gift och säger ifrån. Det är min gissning iallafall!

Förmodligen, var tvungen att testa igår, så slog i mig en subexone som jag fick av en god vän under min H avtändning.. och fick verkligen JORDENS utslag över hela höger arm, inte ens i armen jag iv:ade

Och nej det är inte farligt att skjuta subexone, värdelöst ja, men jag klarar inte av smaken.. så jag Iv:ar de hellre.
Citera
2013-01-23, 21:28
Bannlyst
Citat:
Förmodligen, var tvungen att testa igår, så slog i mig en subexone som jag fick av en god vän under min H avtändning.. och fick verkligen JORDENS utslag över hela höger arm, inte ens i armen jag iv:ade

Och nej det är inte farligt att skjuta subexone, värdelöst ja, men jag klarar inte av smaken.. så jag Iv:ar de hellre.

Pröva att ta antihistaminer en halvtimme innan. Finns billiga på apotekena.
Citera
2013-01-23, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T55
Pröva att ta antihistaminer en halvtimme innan. Finns billiga på apotekena.

Naj naj, de blev som typ finnar lr nått.. små små prickar med var i.. märkligt och de har börjat att bli så på senare tid...
Citera
2013-01-24, 09:35
Medlem
catt-disens avatar
ponera att en person hittat en gubbe H som ska vara av bra kvalitet, ljusbrunt till färgen men ingen våg att tillgå, går det med något vardagligt mäta upp en bra nybörjarsnortningsdos (5-20mg?)? har för mig att jag hört att dosen för rökning är ungefär som ett tändstickshuvud, stämmer detta och är detta även snorbart?

romantiserar snortning som aktivitet så helst skulle administrationen ske på detta vis, just nu inget intresse för att lära sig jaga drakar och iv är inget alt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in