2013-02-10, 22:47
Medlem
PAIN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 05ragstr
okej, tackar för infon. får återkomma om jag får mer plobrem.

En polare till mig körde vitt Heroin rektalt några gånger och det fungerade riktigt dåligt... Medan när han snortade det så fungerade det betydligt bättre... Vet inte om det beror på att det fungerar dåligt just rektalt eller om det bara var en slump! Själv har jag ingen riktig aning då jag bara IVar det!
Citera
2013-02-11, 00:18
Medlem
Zot^s avatar
Ordna heroin här i stockholm, nån som har lite tips?

Har inte köpt heroin på år och dar, men det borde väl gå att ordna på plattan? Problemet är ju bara att allt jävla nerknarkat patrask där försöker blåsa en på pengar. Jag vill fort in och fort ut så att säga, inte stå och jiddra med någon som ska ha "pengar först" eller liknande.

Tappat bort numret till gambianerna som mest höll till söder om stan och hade skitbra varor. Går det ens att ordna något av kvalité på sergel? Och är det kabbar eller bollar? Vad är standard pris idag?
Citera
2013-02-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAIN-
En polare till mig körde vitt Heroin rektalt några gånger och det fungerade riktigt dåligt... Medan när han snortade det så fungerade det betydligt bättre... Vet inte om det beror på att det fungerar dåligt just rektalt eller om det bara var en slump! Själv har jag ingen riktig aning då jag bara IVar det!

har provat alla ROA förutom spruta och det fungerade mycket bättre nasalt o rökt än rektalt. får väl hålla mig till det då, jag som hoppades på att kunna knarka lite mer ekonomiskt
Citera
2013-02-14, 02:02
Medlem
joims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 05ragstr
har provat alla ROA förutom spruta och det fungerade mycket bättre nasalt o rökt än rektalt. får väl hålla mig till det då, jag som hoppades på att kunna knarka lite mer ekonomiskt
Om du inte skjuter kan du lika bra skita i att använda skiten.
Citera
2013-02-22, 16:00
Medlem
heroinsunrises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Ordna heroin här i stockholm, nån som har lite tips?

Har inte köpt heroin på år och dar, men det borde väl gå att ordna på plattan? Problemet är ju bara att allt jävla nerknarkat patrask där försöker blåsa en på pengar. Jag vill fort in och fort ut så att säga, inte stå och jiddra med någon som ska ha "pengar först" eller liknande.

Tappat bort numret till gambianerna som mest höll till söder om stan och hade skitbra varor. Går det ens att ordna något av kvalité på sergel? Och är det kabbar eller bollar? Vad är standard pris idag?

Klart det går att styra på plattan. Fråga någon efter numret till senegaleserna, om de inte är där själva just då så är de alltid inne i stan iaf på dagtid. Brukar möta senegaleserna på odenplan, eller den bästa (imho) S***mon på Söder (hornstull eller längre söderut).

Om du tvunget måste handla på plattan, var beredd att betala 400 för en boll på 0,25 cognacsvaror. Skitdyrt mao. Hos S betalar jag 300 för en 0.4, och hos senegaleserna 500 för en halva thaismack.
Citera
2013-02-22, 20:09
Medlem
Jag sniffade vad jag tror var minst 0,5 g heroin inom loppet av ca 1,5 timme. Efter ett tag tog jag varje andetag i otroligt långa intervaller, typ 1 gång var 10e sekund, och jag höll på att däcka hela tiden så jag försökte konstant hålla mig vaken. Kunde inte stå upp heller och mina läppar var nästan helt blå. Hade jag somnat in för gott ifall jag tillåtit mig att däcka? Allting kändes otroligt skönt men det var någonting som sa att jag inte fick stänga ögonen för varje gång jag gjorde det kändes det som att jag sjönk ner i en otroligt bekväm dvala.
Citera
2013-02-26, 22:32
Medlem
vart köper jag askorbinsyra? som är lämpligt för iv?

Edit:någon som vet vad låten heter som Kapillär använder i sin heroin iv guide?
Senast redigerad av Svartjobb 2013-02-26 kl. 23:09.
Citera
2013-02-26, 22:46
Medlem
omyndigforklarads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
vart köper jag askorbinsyra? som är lämpligt för iv?

Ica/Coop/Willys osv..
Citera
2013-02-27, 22:29
Medlem
Hattpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
någon som vet vad låten heter som Kapillär använder i sin heroin iv guide?
Golden Brown med The Stranglers. Länkar: Spotify, YouTube.
Citera
2013-02-28, 14:45
Medlem
Någon som har testat phantasys jonk från sr? skulle tydligen vara medium bra och jag behöver veta hur mkt jag ska injicera. har ingen tollerans
Citera
2013-02-28, 20:05
Medlem
Vet inte var jag ska fråga så jag testar här. Finns det en chat funktion på flashback? Skulle vilja komma i kontakt med någon som har erfarenheter av heroin nämligen! Vill inte be om några tjänster eller annat jobbigt utan bara bolla tankar.
Citera
2013-03-01, 00:49
Medlem
vad menas med #1 #2 #3 etc? har sett folk skriva det i denna tråden men har ej fattat vad dem menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in