2014-06-03, 12:39
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Heroin är något som står kvar min min lista, hittade nu en ny säljare på flugsvam men hon tog 1700:-/g
Känns inte värt med tanke på att man bara hade tänkt prova de, "bli av med de så att säga"

Nåt som är värt att påpeka är att jag tänker ta de nasalt eller röka då jag inte har några verktyg.

Vi säger att jag tar de nasalt (waste möjligtvis) men vill bara prova horset

Så, hur stor dos nasat kan man börja med? De är brunt heroin av hör kvalite

Kontakta henne på flugsvamp, hon kanske kan sälja en boll till dig.
Citera
2014-06-03, 12:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Kontakta henne på flugsvamp, hon kanske kan sälja en boll till dig.
Mm, jag skickade ett PM till henne men de försvann. Skrev också i hennes tråd på forumet, så nu är de bara att hoppas att hon svarar på PMet eller i hennes tråd.

De verkar vara bra tryck i hennes heroin!

Edit: Nästa fråga är: Hur stor dos nasalt på potent heroin? 5-15mg?
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-06-03 kl. 13:04.
Citera
2014-06-04, 10:29
Medlem
danberoses avatar
Köpa sprutor på Apoteket?

Jag undrar vad för spruta som säljs på apoteket som kan användas? Jag har läst lite om det här med 28G osv och ml men praktiskt förstår jag inte vad i apotekets sortiment går bra att använda. Tydligen är det ju EU-beslut om att man får köpa det numera.

Tacksam för svar.
Citera
2014-06-05, 04:41
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danberose

Jag undrar vad för spruta som säljs på apoteket som kan användas? Jag har läst lite om det här med 28G osv och ml men praktiskt förstår jag inte vad i apotekets sortiment går bra att använda. Tydligen är det ju EU-beslut om att man får köpa det numera.

Tacksam för svar.
Det finns olika märken och modeller på både pumpar och nålar från Apoteket.
Dock råder en viss förvirring hos Apoteket-personal ang. om det är tillåtet att sälja verktyg utan recept på dessa eller inte, så det är inte säkert att de går med på det. Kronans Droghandel har fungerat bäst för mig, och Apoteket Hjärtat sämst då Läkemedelsverket tror sig stå över lagen och bett (i alla fall tidigare) dessa att inte sälja utan recept.
Citera
2014-06-05, 05:43
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danberose

Tacksam för svar.

Alla apotek jag har provat änsålänge har fungerat, dock alltid beställningsvara. säg att du bygger modellflygplan, radiostyrda bilar från grunden eller något dylikt om de undrar.

Må väl
Citera
2014-06-05, 10:43
Medlem
danberoses avatar
Schysst! Då är det bara att bege sig till ett apotek.
Citera
2014-06-14, 01:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Mm, jag skickade ett PM till henne men de försvann. Skrev också i hennes tråd på forumet, så nu är de bara att hoppas att hon svarar på PMet eller i hennes tråd.

De verkar vara bra tryck i hennes heroin!

Edit: Nästa fråga är: Hur stor dos nasalt på potent heroin? 5-15mg?

Läser man runt lite här på forumet så tycks 5-15mg var ytterst lite, även för potent heroin.

vad jag förstår de ska man dra på med 50-100mg, men de är inget jag vill bekräfta då jag inte har nån effarenhet av H what so ever. än så länge..
Citera
2014-06-14, 14:30
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Läser man runt lite här på forumet så tycks 5-15mg var ytterst lite, även för potent heroin.

vad jag förstår de ska man dra på med 50-100mg, men de är inget jag vill bekräfta då jag inte har nån effarenhet av H what so ever. än så länge..

Kan man inte bara göra en skoljoppe? Typ ut med tobaken blanda de med H & suga upp de igen sen byta ut filtret till ett meckfilter, eller? Hur gör man?
Citera
2014-06-14, 16:49
Medlem
bilens avatar
Citat:
Kan man inte bara göra en skoljoppe? Typ ut med tobaken blanda de med H & suga upp de igen sen byta ut filtret till ett meckfilter, eller? Hur gör man?

även på helt rent heroin så är 5-15mg för lite. vid nasalt så behövs 50-100mg om det är riktigt potent, kanske lite mindre om du inte är opiatvan.

sen går det inte att blanda i en "joppe" för det bränns då och går upp i rök istället Det är därför som man eldar på ett folie, för att det ska vaporiseras.
Citera
2014-06-14, 18:07
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilen
även på helt rent heroin så är 5-15mg för lite. vid nasalt så behövs 50-100mg om det är riktigt potent, kanske lite mindre om du inte är opiatvan.

sen går det inte att blanda i en "joppe" för det bränns då och går upp i rök istället Det är därför som man eldar på ett folie, för att det ska vaporiseras.

Nån skrev att man kunde suga upp de i en cigg wtf
Citera
2014-06-16, 20:30
Medlem
bilens avatar
Citat:
Nån skrev att man kunde suga upp de i en cigg wtf

Du kanske kan få i dig 10% eller något.. vet faktiskt inte, största delen kommer i alla fall att brännas och gå upp i rök, så det är bara slöseri

men om du tänkt ta H bara en gång för att testa, och måste få i dig det öppet bland folk eller liknande och inte bryr dig om att största delen går upp i rök så kan du ju röka i cigg, bara du tar mycket. det mesta kommer som sagt gå upp i rök

är inte så speciellt svårt att suga upp det i näsan bara. slår antagligen snabbare än ciggen (och jo, det går utmärkt att snorta brunt)
Citera
2014-07-01, 02:21
Medlem
muipoaldos avatar
Hej finns det någon vänlig själ där ute som kan tipsa mig om var jag kan köpa heroin? (Brunt er vitt spelar ingen roll)
har nu gått ca 6-7 år på opiater (morfin, oxy, horse osv).
Men nu senaste halvåret har det blivit mkt sub (som är totalt värdelöst) så nu har jag kört fentanyl ett par veckor och det är alldeles för dyrt och ruset är inget speciellt..

Tänkte precis beställa från Fs men såklart så fanns det inte kvar
Så snälla om någon vet vart jag kan köpa/beställa horse så hade jag blivit evigt tacksam!
Jag kan lätt betala 1500-1700 grammet om det är okej varor, har länge funderat på silkroad (har någon erfarenhet därifrån?)
Jag bor i sverige i Stockholm ifall det skulle ha någon betydelse.

Är otroligt tacksam för svar.
Mvh Muipoaldo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in