2013-10-26, 19:58
Medlem
Någon som har koll på vad biotillgängligheten ligger på om man skjuter hästen i röven?

Påtal om inget så är väl den största och mest märkvärdiga skillnaden mellan vanligt moff och diacetylmoff är att det passerar hjärnfettet snabbare så man får en rush? eller är det mycket annat som skiljer sig? Jag tycker själv att det är en annan känsla helt emot alla andra morfin sorter(oxy,dolc osvsv).
Tex att det ruset känns stadigt som fan i några timmar istället för att vara kanon ett tag och sedan avta sakta.
Har dock bara snortat det och skjutit upp i prutten så vet inte hur IV är.

Tack.
Citera
2013-10-29, 12:28
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jag har ingen erfarenhet av Heroin och tvåan (eller tvåan öht), men såhär står det i förstainlägget:

Rektal administration sägs kunna ligga i paritet med intravenös sådan, men jag har inte kunnat styrka denna uppgift. LD50 för rent heroin i en opioidnaiv individ på 75 kilo uppges vara mellan 75 och 375 mg. Notera att ovanstående tabell främst består av tillgängliga och verifierade data men även min egna uppskattningar.

Eftersom du inte vet hur rent ditt heroin är så hade jag börjat lågt, som man alltid ska göra.

Tack för svaret! För testa mig fram tills min rinnande näsa försvunnit eller tills jag får mina verktyg.
Men vad tror du om 50mg, för mycket/för lite?

Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Någon som har koll på vad biotillgängligheten ligger på om man skjuter hästen i röven?

Påtal om inget så är väl den största och mest märkvärdiga skillnaden mellan vanligt moff och diacetylmoff är att det passerar hjärnfettet snabbare så man får en rush? eller är det mycket annat som skiljer sig? Jag tycker själv att det är en annan känsla helt emot alla andra morfin sorter(oxy,dolc osvsv).
Tex att det ruset känns stadigt som fan i några timmar istället för att vara kanon ett tag och sedan avta sakta.

Tack.

Skulle också vilja veta lite mer om biotillgängligheten ligger på reklalt/nasalt för h.
Men jag skulle tro att ta de i rumpan har bättre än nasalt.

Hur gör du din rp på h? Gör man bara som vanlig rövpanna eller gör man de som en vanlig fix? Alltså kokar, har syra osv..
Citera
2013-10-29, 13:52
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:

Inte nog med att det står i trådstarten så skrev Mandic detta på förra sidan.

Läs trådstarten för dina övriga frågor och sluta slösa allas tid och din egen...
Citera
2013-10-29, 13:57
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Hur gör du din rp på h? Gör man bara som vanlig rövpanna eller gör man de som en vanlig fix? Alltså kokar, har syra osv..

Yes, du måste lösa som om det vore IV. Är det Hydroklorid behövs bara vatten, annars behöver du c-vitamin för att lösa skiten om det är Bas.
Citera
2013-10-29, 23:07
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Yes, du måste lösa som om det vore IV. Är det Hydroklorid behövs bara vatten, annars behöver du c-vitamin för att lösa skiten om det är Bas.

med c-vitamin? de har jag aldrig hört om. själv kör jag med askorbinsyra.
Citera
2013-10-29, 23:16
Bannlyst
Fattar inte hur man kan frånvälja nålen. Det finns ju ingen skönare känsla när man ser shoot outen och sen trycker långsamt...

Det är som att dricka öl utan att röka. Det hänger ihop. Fast 25ggr starkare. Nålen och heroinet ihop med ens egna blod, undra fan om det finns någon mer intim, varm och kärleksfull relation p s v?

Jag säger bara Quantum Satis.

Tyg får du från gratis om du inte har, bara att säga att du är diabetiker. Råd: ta apoteket som helst ligger på sjukhuset. Så det inte blir något trubbel.
Senast redigerad av sandiego83 2013-10-29 kl. 23:18.
Citera
2013-10-30, 00:06
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
med c-vitamin? de har jag aldrig hört om. själv kör jag med askorbinsyra.

C-vitamin är askorbinsyra.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Askorbinsyra

Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Fattar inte hur man kan frånvälja nålen. Det finns ju ingen skönare känsla när man ser shoot outen och sen trycker långsamt...

Jag själv var väldigt mån om att inte bli fast... Ville bara ha testat det liksom.
Senast redigerad av SwirlyShirley 2013-10-30 kl. 00:10.
Citera
2013-10-30, 00:12
Medlem
När jag körde pruttpump på phantasys h så använde jag mig av citronsyra(pulver) och lösning blev klar fast lite brun aktig. Är det rätt eller räcker det inte med att det löst sig bra och inte är i klumpar?

mvh
Citera
2013-10-30, 00:49
Medlem
timetoendits avatar
Citat:

Tack.

Jag har provat 50mg IV och rövpanna av samma H och skillnaden var extrem för mig iallafall. Blev bara lite småpåverkad av rövpannan men totalsänkt av IV. Trodde inte det skulle göra så stor skillnad som det faktiskt gjorde så man får vara försiktig.
Citera
2013-11-02, 23:33
Medlem
Är det någon som vet vilken sida av foliet man ska röka på?

och om grill-folie är mera onyttigt än vanligt? kör på grillfolie då vanligt folie brukade brännas igenom efter ett tag vilket inte händer med grillfoliet
Citera
2013-11-03, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pewdiepie
Är det någon som vet vilken sida av foliet man ska röka på?

och om grill-folie är mera onyttigt än vanligt? kör på grillfolie då vanligt folie brukade brännas igenom efter ett tag vilket inte händer med grillfoliet

Båda funkar faktiskt. Men det riktiga är att den matta sidan upp som du lägger varorna på. Elda 8-10 cm ifrån, får du mycket sot under så bränner du för mycket. Det finns olika sorter folie, vissa sämre än andra. Det jag har använt är "Ullareds" bl a.
Citera
2013-11-09, 00:11
Medlem
Varför håller folk på och tar brunt skit som manfmåste blanda ut med askorbinsyra istället för att ta vitt rent H?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in