2012-12-02, 16:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Pausar fortf. Kände mig lite "rädd" senast och fick lite respekt. Men om nån vecka kör jag igen - dock med max 2ggr/veckan-regeln.

Okej ja det gäller att VERKLIGEN att ha den disciplinen också.
Citera
2012-12-02, 19:36
Medlem
svampmannens avatar
Dum fråga kanske men hur skönt är tramadol, morfin gemfört med heroin? Att skjuta morfin ger ju lote intensivare rus men har aldrit skjutit.
Citera
2012-12-02, 20:26
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampmannen
Dum fråga kanske men hur skönt är tramadol, morfin gemfört med heroin? Att skjuta morfin ger ju lote intensivare rus men har aldrit skjutit.

Heroin (Diacetylmorfin) är praktiskt taget morfin, men är mer fettlösligt och passerar på så vis blodhjärnbarriären snabbare än morfin. Det riktiga heroin ruset håller bara i sig i ca 10 minuter innan det övergår till ett vanligt morfin rus. Har aldrig tagit heroin då jag bott större delen av mitt liv i Luleå, men morfinet slår helt klart "hårdare" än allt annat jag tagit. Värmen börjar i bröstet och det kliar som fan, därav lite rock 'n' roll känsla. Heroinet saknar dock det kraftiga histaminpåslaget som morfin har. Att kicken är tyngre, kanske inte hårdare men mer euforisk antar jag stämmer. Heroinet hade dock inte blivit till utan morfin. Detta skulle jag ej skrivit då munnen vattnas som en rabiessmittad best, godnatt folket. 10 månaders drogfrihet!!
Citera
2012-12-03, 04:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Pausar fortf. Kände mig lite "rädd" senast och fick lite respekt. Men om nån vecka kör jag igen - dock med max 2ggr/veckan-regeln.

Har du tänkt ta det IV nästa gång? Du snackade om det innan.
Citera
2012-12-05, 04:23
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du tänkt ta det IV nästa gång? Du snackade om det innan.

Nej, det är aktuellt först till våren. Och inte ens då är det säkert. Jag ville bara vara väl förbered.

Edit: Fan vad dyrt det skulle vara med H nu då. 1g/900 sek.
Senast redigerad av Ovcharka 2012-12-05 kl. 04:33.
Citera
2012-12-05, 09:02
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nej, det är aktuellt först till våren. Och inte ens då är det säkert. Jag ville bara vara väl förbered.

Edit: Fan vad dyrt det skulle vara med H nu då. 1g/900 sek.

För smack eller jonk? Inte dyrt enligt mig om man jämför med priser på morfin o heroin blir ju snabbt till moffe i kroppen så.
Senast redigerad av Slingshot 2012-12-05 kl. 09:46.
Citera
2012-12-05, 17:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
För smack eller jonk? Inte dyrt enligt mig om man jämför med priser på morfin o heroin blir ju snabbt till moffe i kroppen så.

Brunt. OK, har ingen koll på morfin-priser.
Citera
2012-12-05, 19:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Brunt. OK, har ingen koll på morfin-priser.

Okej fortfarande mer prisvärt än moffe, ta det lugnt sedan nu bara.
Citera
2012-12-05, 20:51
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Man vet ju aldrig vad man får ändå, sett dokumentären på youtube där dom pressar i kemikalier och krossat paracetamol för att sen pressa hårda stenar av det för att missbrukarna ska tro att det är högre kvalité?

och i slutet av 70 talet hade sid vicious 80% rent heroin bredvid sig efter sin dödliga ÖD, vad ligger heroin på nu? många 50 åriga horsare säger att förut tog man en liten plutt nu är en likvärdig stark dos 10 gånger så mycket (us-dokumentär där också) vad ligger svenskt horse på? 5-10% resten skit?
Citera
2012-12-05, 21:07
Medlem
återfallet nära igen :/

Vad kan jag göra? Kroppen skriker efter heroinet huvudet vill ha det, jag vill bort.. bort bort från denna falska piss värld....

Jag antar att de bara är o åka imorn o köpa på sig ett gäng bollar.. så man slipper detta ständiga gnagande i skallen..

Varit utan heroin nu i 3 veckor... och jag saknar de fruktansvärt mycket..
Citera
2012-12-05, 21:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Man vet ju aldrig vad man får ändå, sett dokumentären på youtube där dom pressar i kemikalier och krossat paracetamol för att sen pressa hårda stenar av det för att missbrukarna ska tro att det är högre kvalité?

och i slutet av 70 talet hade sid vicious 80% rent heroin bredvid sig efter sin dödliga ÖD, vad ligger heroin på nu? många 50 åriga horsare säger att förut tog man en liten plutt nu är en likvärdig stark dos 10 gånger så mycket (us-dokumentär där också) vad ligger svenskt horse på? 5-10% resten skit?

Nej klart men köper du ifrån Holland är det fan så mkt bättre kvalitet än här i Sverige. 30-50 mg nasalt räckte långt för min del.

30 % ligger det på oftast här i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
återfallet nära igen :/

Vad kan jag göra? Kroppen skriker efter heroinet huvudet vill ha det, jag vill bort.. bort bort från denna falska piss värld....

Jag antar att de bara är o åka imorn o köpa på sig ett gäng bollar.. så man slipper detta ständiga gnagande i skallen..

Varit utan heroin nu i 3 veckor... och jag saknar de fruktansvärt mycket..

Köp sub fort som attan.
Citera
2012-12-05, 21:26
Bannlyst
Citat:
Nej klart men köper du ifrån Holland är det fan så mkt bättre kvalitet än här i Sverige. 30-50 mg nasalt räckte långt för min del.

30 % ligger det på oftast här i Sverige.

15% i hela europa....
Inga 30%. Det kan du glömma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in