Någon som tycker det är skillnad på vitt och brunt när det kommer till kicken? Det ska ju inte vara någon större skillnad eller inte någon alls enligt dom flesta och är det någon skillnad så tycker de flesta att det vita slår på lite kraftigare och bättre, men är båda av samma styrka lär väl den skillnaden som beror på styrkan försvinna och kvar har vi enligt mig en viss skillnad. Tänkt en del på det innan och jag tycker kicken på det vita är sämre än kicken från brunt, det vita är ju kraftigare men samtidigt känns kicken mer artificiell. Körde vitt i ett par dagar, starka grejer men sen fick jag tag på lite hederligt standard/hyfsat bra brunt och kicken är ju så mycket skönare kom jag att tänka på ännu en gång, det går ju inte beskriva i ord hur det känns men det bruna känns tillfredsställande på fler plan tycker jag, en naturlig, mjuk och invaggande känsla, det vita lutar åt samma håll fast mer hård och kantig känsla även om man absolut inte mår dåligt på något sätt, men som sagt jag tycker brunt är skönare i alla fall. Det är ju exakt samma substans, så vad ligger skillnaden eller inbillar jag mig bara? Det trodde jag med länge men har nu testat så mycket olika sorter vitt/brunt, vitt är ju oftast renare och det är enligt mig dess enda fördel.
Någon annan som tycker det är någon skillnad? Kan det beror på att jag är uppvuxen med brunt? Men vi är ju alla olika, påstår inte på något sätt att brunt ÄR bättre, undrar mest om det är fler som känner samma sak? Som sagt det är väldigt personligt hur det känns när det kommer till droger.
Någon annan som tycker det är någon skillnad? Kan det beror på att jag är uppvuxen med brunt? Men vi är ju alla olika, påstår inte på något sätt att brunt ÄR bättre, undrar mest om det är fler som känner samma sak? Som sagt det är väldigt personligt hur det känns när det kommer till droger.