2013-10-04, 11:55
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Hade tänkt IV:a phantasys H imorgon och har noll opiat-tolerans. Spyr extremt lätt också, redan vid 100-150mg tram kommer fontänen

Har dock aldrig provat med postafen innan som jag skall göra nu, men vad skulle ni rekommendera för dos? Det skall ju tydligen vara ganska medioker kvalitet och min våg är väl inte riktigt 100% när det gäller milligram, men att försöka hamna på något runt 50-100mg, låter det vettigt?

Jag tycker också det later lite väll med 50-100mg men självklart beroende på kvalitén, men det är alltid att börja med mindre. Om du inte är nöjd så vänta ungefär 20-30 minuter sedan är det bara att köra på igen!
Snart bär det av till posten och hoppas att man har fått sitt bruna från Amsterdam då jag hann précis beställa innan SR blev seized.
Citera
2013-10-04, 13:58
Medlem
Citat:
Hade tänkt IV:a phantasys H imorgon och har noll opiat-tolerans. Spyr extremt lätt också, redan vid 100-150mg tram kommer fontänen

Har dock aldrig provat med postafen innan som jag skall göra nu, men vad skulle ni rekommendera för dos? Det skall ju tydligen vara ganska medioker kvalitet och min våg är väl inte riktigt 100% när det gäller milligram, men att försöka hamna på något runt 50-100mg, låter det vettigt?

50-100 som ovanstående talar sade lät lite väl mycket. Börja på 15-25 om du ska testa kvalitet, speciellt om du tar IV.
Citera
2013-10-04, 19:30
Medlem
timetoendits avatar
Det blev 50mg, mår helt ok och verkar som postafen fungerar riktigt bra mot illamåendet. Men det verkar som sagt inte vara något dunderheroin, var en del klumpar kvar trots att jag fyllde på med småduttar askorbin, värmde och blandade om vartannat.
Citera
2013-10-04, 20:06
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Det blev 50mg, mår helt ok och verkar som postafen fungerar riktigt bra mot illamåendet. Men det verkar som sagt inte vara något dunderheroin, var en del klumpar kvar trots att jag fyllde på med småduttar askorbin, värmde och blandade om vartannat.

Om inte allt löstes upp så var det säkert något dom blandat ut grejerna med.
Citera
2013-10-07, 14:06
Medlem
sandra92s avatar
om man ska skjuta brunt h, gör själva injektionen ont, eller de gör bara ont om man missar?
Citera
2013-10-07, 14:37
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
om man ska skjuta brunt h, gör själva injektionen ont, eller de gör bara ont om man missar?

Det gör inte ont alls.

Det är underbart att bo I UK jag gick in på ett pharmacy idag på lunchen och fick ut ett sånt här paket http://en.wikipedia.org/wiki/File:Who_needs_a_virtual_world%3F.jpg
Så sprang tillbaka till kontoret för att göra min lösning på mitt Heroin #3 och vad kan jag saga nu? Jag mår som en kung och allt är så underbart! inte nog med det så jobbar jag bättre än vad jag skulle göra nykter :P
Detta heroin #3 är det starkaste jag provat som jag fick av c63amg från SR précis innan SR blev busted.
Citera
2013-10-07, 15:23
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Det gör inte ont alls.

Det är underbart att bo I UK jag gick in på ett pharmacy idag på lunchen och fick ut ett sånt här paket http://en.wikipedia.org/wiki/File:Who_needs_a_virtual_world%3F.jpg
Så sprang tillbaka till kontoret för att göra min lösning på mitt Heroin #3 och vad kan jag saga nu? Jag mår som en kung och allt är så underbart! inte nog med det så jobbar jag bättre än vad jag skulle göra nykter :P
Detta heroin #3 är det starkaste jag provat som jag fick av c63amg från SR précis innan SR blev busted.

blir ju inte liiite avundsjuk/frustrerad nu när man sitter här utan något jonk.
min kran får jag inte tag på heller. :/
Citera
2013-10-08, 10:47
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Fan vad fint det känns när man har lyckats med att göra en heroin lösning med den perfekta dosen så det känns som alla problem som finns kan jag lösa och allt som jag gör är det bästa jag gjort på länge. Jag är I himmelriket!
Citera
2013-10-14, 04:24
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Vad betyder tex Heroin #3 ? är det kvaliten?
Citera
2013-10-14, 10:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Vad betyder tex Heroin #3 ? är det kvaliten?
https://www.flashback.org/sp45479726
Citera
2013-10-18, 16:16
Medlem
Nån som fått stenhårda klumpar som är omöjliga att göra pulver på i sina bollar i stan på senaste? Plockade upp en boll igår - helt omöjligt att krossa, går att platta till men stelnar och har sig. Inte testat att koka det än, blev sub istället när jag inte fick till det. En polare svär på att han lyckades koka det iaf, men hade föredragit pulver. Jävla skitstad. :-)

Edit: stavning.
Citera
2013-10-23, 18:19
Medlem
sandra92s avatar
finns det något som boostar heroin?
eller att boosta denna underbara opiat är samma grej som att boosta andra opiater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in