Citat:
Ursprungligen postat av
Denom
I mitt fall är det inte alls ett livsfarligt svar.
Jag tycker heroin och andra tunga opioider är härligt att ta emellanåt och självklart är det kul att fylla på mer men jag vet alltid när det är dags att bryta och inte ta mer.
Jag är inte rädd för något svar du kopierat ur "knark är bajs"-boken.
Jag tror jag kan mer om det här än du då jag har läkare i släkten osv, och mer bildad än vad du är i whatever I guess. Alltså, hur lätt man blir beroende är i botten hjärnkemi - som är genetisk. Nämligen ens normalnivå av D2-dopamin receptorer. Miljön är sekundär, men inte irrelevant så kkart. En liten grupp av individer reagerar tämligen likgiltigt om man får säga så t o m på heroin. Å andra sidan får de inte den highen som de med få dopaminreceptorer.
Så jag tror inte du vet vad du pratar ty du tillhör den gruppen som får relativt liten behållning - men du tror den är stark! Jag vet en sån person till bland mina kompisar. Det är alltså inte din "starka vilja"... Resten får high, de flesta får sådan nasty AT att de totalt sett inte gillar de flesta drogerna. Men såna som jag var tvungen att fortsätta. Det var inget fritt val. Men det kan du aldrig fatta.
Så därför bör du inte skriva i generella ordalag...pucko.
Men detta borde du fattat ändå!!! idiot
För du vet att det finns en massa naiva ungdomar, och de läserdin skit. Håll den för dig själv. Men du är ju dum i huvudet tydligen.