2013-06-17, 00:29
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Nä har aldrig varit torsk på något förutom rökmix Men har testat många olika opiater och så, blev bara lite skraj nu när det är Heroin man tar, finns så mycket runt omkring det hela. Men idag blir sista dagen då, sen testar jag nån annan grej
Det ska inte vara några större bekymmer för dig att "kliva av", på sin höjd känns livet lite extra värdelöst & trist något dygn men du kommer ju inte att få några fysiska abstinensbesvär iaf.

Så hoppa du över till något annat att roa dig med något dygn så är det klart sen.
Citera
2013-06-17, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Alltså. Rökte så bra horse i förrgår. Bollarna här i GBG går alltid på 500; dom innehåller allt mellan 0,25- 0,35 oftast, standardbrunt, helt okej varor oftast, även Gambiabollarna som faktiskt brukar innehålla en smula mer brukar oftast vara en smula bättre.

Min kille lägger upp 0,5 på vågen, sen pytsar han på lite till, samtidigt som han sticker till mig en plåt under tiden som jag får röka tills han har vägt klart.

Hursomhelst. Sprang på han igår av en stund och han undrade om jag hade plåt,

-Visst, sticker upp och hämtar i lyan. Vi ses i parken.

På morgonen hade jag smält en hel sub (går på sub dagligen), efter sex längor var jag så bränd så jag knappt kunde resa mig. Directors cut från Nepal, det godaste, mest prisvärda, och det mest potenta jag någonsin immundigat.

Tog en minifix av den här skiten en gång, blev varnad "JAJAJAJA...."

Blev så sänkt så jag bestämde mig där och då för att aldrig mer ta en nål.

Usch...farligt gott, går bara på sub, men oj vad ljuvligt det är när Gud tar en i handen...

nah, 250-300 kr för 0.20-0.25. Köp på centrala hisingen...
Citera
2013-06-18, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
krävs det inte jävligt stora mängder för att "slå genom" det subben blockerar? vet att det går men att det krävs så stora mängder att det inte är värt det och man känner ändå inte av opiaterna fullt ut ändå

Jag tycker att mitt inlägg besvarar din fråga...
Citera
2013-06-20, 19:36
Medlem
När man snortar H hur lång tid tar det innan det kickar in? När är det safe att ta lite mer om man råkar ta för lite först linan?

Tack på förhand.
Citera
2013-06-21, 21:04
Bannlyst
edit
Citera
2013-06-22, 09:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeComte
När man snortar H hur lång tid tar det innan det kickar in? När är det safe att ta lite mer om man råkar ta för lite först linan?

Tack på förhand.

En kvart drygt, vänta en timme innan du fyller på.
Citera
2013-06-23, 19:00
Medlem
i1s avatar
För folk som är erfarna och kan svara på mina frågor nedanför.

1. Var det värt att pröva på skiten oavsett konsekvenserna det har medfört i ditt liv?

2. Associerar ni erat första rus med något positivt såsom kärlek, lycka eller något negativt såsom sorg, personlig förlust etc?
Citera
2013-06-23, 19:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i1

1. Var det värt att pröva på skiten oavsett konsekvenserna det har medfört i ditt liv?

2. Associerar ni erat första rus med något positivt såsom kärlek, lycka eller något negativt såsom sorg, personlig förlust etc?

Antar du åsyftar dom som skjutit och åtnjutit det ultimata ruset? Finns ju en miljard som "provat skiten" - dock på olika sätt...
Citera
2013-06-28, 22:56
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i1

1. Med tanke på att det inte medfört några negativa konsekvenser i mitt liv så var det helt klart värt det.

2. Jag associerar det med spänning, lika spännande att sätta sig en lösning H varje gång.
Citera
2013-06-29, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
1. Med tanke på att det inte medfört några negativa konsekvenser i mitt liv så var det helt klart värt det.

2. Jag associerar det med spänning, lika spännande att sätta sig en lösning H varje gång.

Det här är ett livsfarligt svar. De flesta som skjuter vill bara ha mer... Sen e det klippt. Nöj dig med det du har gjort redan. Sen när man har börjat med nålen, så går det inte att gå tillbaka bara. Not.
Citera
2013-06-29, 11:42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Det här är ett livsfarligt svar. De flesta som skjuter vill bara ha mer... Sen e det klippt. Nöj dig med det du har gjort redan. Sen när man har börjat med nålen, så går det inte att gå tillbaka bara. Not.
I mitt fall är det inte alls ett livsfarligt svar.

Jag tycker heroin och andra tunga opioider är härligt att ta emellanåt och självklart är det kul att fylla på mer men jag vet alltid när det är dags att bryta och inte ta mer.

Jag är inte rädd för något svar du kopierat ur "knark är bajs"-boken.
Citera
2013-06-29, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
I mitt fall är det inte alls ett livsfarligt svar.

Jag tycker heroin och andra tunga opioider är härligt att ta emellanåt och självklart är det kul att fylla på mer men jag vet alltid när det är dags att bryta och inte ta mer.

Jag är inte rädd för något svar du kopierat ur "knark är bajs"-boken.

Jag tror jag kan mer om det här än du då jag har läkare i släkten osv, och mer bildad än vad du är i whatever I guess. Alltså, hur lätt man blir beroende är i botten hjärnkemi - som är genetisk. Nämligen ens normalnivå av D2-dopamin receptorer. Miljön är sekundär, men inte irrelevant så kkart. En liten grupp av individer reagerar tämligen likgiltigt om man får säga så t o m på heroin. Å andra sidan får de inte den highen som de med få dopaminreceptorer.
Så jag tror inte du vet vad du pratar ty du tillhör den gruppen som får relativt liten behållning - men du tror den är stark! Jag vet en sån person till bland mina kompisar. Det är alltså inte din "starka vilja"... Resten får high, de flesta får sådan nasty AT att de totalt sett inte gillar de flesta drogerna. Men såna som jag var tvungen att fortsätta. Det var inget fritt val. Men det kan du aldrig fatta.

Så därför bör du inte skriva i generella ordalag...pucko.
Men detta borde du fattat ändå!!! idiot
För du vet att det finns en massa naiva ungdomar, och de läserdin skit. Håll den för dig själv. Men du är ju dum i huvudet tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in