Citat:
Ursprungligen postat av Big89Daddy
Ja det är precis vad jag menar, och precis vad jag är ute efter om man säger så...
Den stora frågan är då vad det var jag fick, ruset kom extremt fort, i princip samma stund som hon tryckte nålen i mig. Det var flera dagar sedan och jag kommer fan inte över det, bästa känslan jag någonsin haft. Och när jag fick en "stor dos".. Hon sa att det skulle kännas mycket det gången och det gjorde det, o fy fan jag har aldrig varit så belåten i hela mitt liv.
Det var liksom en skön värme som fyllde kroppen inuti och man kände en rejäl avslappning... Om heroin är bättre än det så är det väl det man skall överdosera om något. Det finns värre sätt att dö på!
Finns fentanyl på gatan så att säga? Och är det starkare än heroin?
Läste också om något kallat "wildnil" som man söver noshörningar, elefanter och andra monster med... Låter som om att det skulle vara nästan lättare att få tag på.
Jag älskar också att sövas... synd man inte blir det så ofta bara =/
Men som "tur är" så går det ju att uppleva liknande grejer även utanför sjukhuset

Fentanyl finns på gatan men personligen så tycker jag inte man ska "leka" med det... speciellt inte som ovan.
Fent är för de flesta ganska svårt att komma över men när det sker så är det oftast i plåsterform. Sätter man på sig plåstren, eller röker dem, så känns det inte som när man blir sövd på sjukhus. Vissa kan injicera plåstren också (alltså de gör så att de får ut Fentet ur plåstren) men det är fan livsfarligt! Fentanyl är farligt att leka med på alla vis.
Många tycker att riskerna med att missbruka Fentanyl är överdrivna men det tycker jag verkligen inte att det är. Många har hamnat på sjukhus eller t.o.m. dött av överdoser. Har själv en kompis som råkade illa ut... och då var det en väldigt erfaren missbrukare och där injicerades det inte ens. Det blev koma och flera månader av rehab för att komma tillbaks till livet.
Finns även en tråd om Fent här på FB där nån frågar hur det bör tas osv... Där varnar en del personer för drogen, medan andra skriver att riskerna är SÅ överdrivna! Den tråden slutar med att TS testar... och hamnar på sjukhus =/
Fent är lite osäkert... det kan gå bra många ggr men plötsligt händer det... det går illa. De ggr jag testat Fent så har jag "bara" rökt det, samt haft plåstret på mig, men jag är tydligen inte så mottaglig för det eller nåt. Har inte fått det att funka riktigt och jag vet andra som har svårt att få det att funka också. Jag har dessutom bara testat när jag haft väldigt hög tolerans mot opioider, men fått slut, så jag blivit "tvungen" att ta det. Kan dock ha varit toleransen som spökat då.
Ja, ja... lång moralisering om Fent. Ska man börja greja med Fent så tycker jag nog man ska ha lite erfarenhet iaf. Nu vet jag ju inte vad du har för erfarenheter men, men... Kan ju gå illa även om man har erfarenhet.
Gillade du känslan på sjukhuset, och måste börja leta efter liknande rus på gatan, så finns det andra bättre opioider... tycker jag då iaf, men alla har ju sina åsikter.