2010-10-11, 04:03
Medlem
Menas avatar
Go kväll på er,

detta kanske är en dum fråga men är de något sätt som man kan testa sitt pulver om de verkligen är H eller inte, tänkte om kanske kunde koka de och märka på nyansen (jag är intresserad av IV men i rent prov syfte)

tack på förhand

EDIT: Pulvret är vitt (så inte jonk (om de nu bara betyder brunt))
Senast redigerad av Mena 2010-10-11 kl. 04:17.
Citera
2010-10-11, 11:26
Medlem
15 mg. Skulle inte vara helt fel med varor med sådan potens att det hade räckt med 15 mg. Hörde av en kille om när han drog ETT bloss av något vitt i Thaliand, han låg däckad hela dagen på det. Är väl bara det riktigt rena vita som är enkelt att röka? Jobbigt det där med olika styrkor, det bästa är att köpa av en sort som man redan kört på ett tag, då vet man alltid hur mycket man ska ta. Jag hatar att slå i mig en för liten fix som gör att man genast går och kokar upp en till, detta gör att jag oftast chansar och kokar upp en ganska stor mängd på en gång. Vilket kan bli förödande den dagen jag kommer över riktigt potenta varor. Men är det något extra med varorna i fråga så får man oftast höra om det så jag är väl inte direkt orolig, och oftast är jag med något när jag skjuter och oftast är det jag som skjuter först då jag är en jävel på att koka upp fort, stormtändare som gäller enligt mig, det blir som en svetslåga under skeden, varje sekund man får vänta är som bekant en sekund för mycket även om det ibland kan vara ganska rogivande att koka upp, jag hade t.ex inte bangat på att sitta och koka upp en stadig jävel just nu.
Citera
2010-10-11, 12:15
Bannlyst
Vad för pump/nål ska man ha från sprutor.com som är lämpliga till jonk IV samt kanske amfetamin IV?

Finns det någon video guide hur man gör det? Ska man bara lägga det bruna i en sked och koka upp i vatten för att sedan dra upp i sprutan?
Senast redigerad av SvenskaLagret 2010-10-11 kl. 12:24.
Citera
2010-10-11, 12:38
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Vad för pump/nål ska man ha från sprutor.com som är lämpliga till jonk IV samt kanske amfetamin IV?

Finns det någon video guide hur man gör det? Ska man bara lägga det bruna i en sked och koka upp i vatten för att sedan dra upp i sprutan?

ts länkade en tråd ibörjan av tråden

http://img9.imageshack.us/i/brownheroinivhow.mp4/ enjoy
Citera
2010-10-11, 12:52
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Jag personligen använder alltid en 2.5ml pump med en nål på 25g. Tycker 25or är den ultimata allround nålen till allting och i synnerhet jonk. Vissa personer längre upp i landet verkar föredra smalare, insulinliknande nålar för dom är väl vana vid det helt enkelt.. men här nere i skåne och danmark har jag nog faktiskt aldrig sett någon som använt något annat än 25g och i vissa fall 23g om dom skjuter i ljumsken (23g nålar kallas även lokalt för "tjacknålar" här pga storleken).

Du måste blanda brunt heroin med en syra innan du kokar upp det... den absolut bästa är utan tvekan askorbinsyra, efter det kommer citronsyra, efter det kommer pressad citronjuice i sånnadär plastflaskor du vet, och sist i absolut nödfall kan man använda en citrusfrukt som citron, lime eller apelsin (minst effektivt)

Och du suger upp det i sprutan genom ett filter av bomull, människor norrut suger tydligen upp det genom bomullen med nålen på men här nere tar vi av nålen och suger upp det genom pumpen direkt..det är INTE större risk att få in skit i lösningen av att göra såhär sålänge du har ett ordentligt filter och du riskerar inte att skrapa nålen mot skeden.
Citera
2010-10-11, 13:00
Bannlyst
Hur röker jag det? Finns det någon fin guide till de?

Tack för svaret btw
Citera
2010-10-11, 13:17
Medlem
Xalterads avatar
Det är inte helt lätt att röka på folie, bäst är att ha någon som kan så att denna kan visa dig hur det ska göras.

Annars kör IV med 27G(Grå) till 1ml eller 25G(Orange) till ~2ml om du vill ha lite snabbare påslag och det inte gör något med ett lite större märke.
För att lösa jonket tillsätt ½ så mycket askorbinsyra som jonk, sedan lite vatten, efter det är det bara att värma upp och sila.
Citera
2010-10-11, 15:27
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Det är inte helt lätt att röka på folie, bäst är att ha någon som kan så att denna kan visa dig hur det ska göras.

Annars kör IV med 27G(Grå) till 1ml eller 25G(Orange) till ~2ml om du vill ha lite snabbare påslag och det inte gör något med ett lite större märke.
För att lösa jonket tillsätt ½ så mycket askorbinsyra som jonk, sedan lite vatten, efter det är det bara att värma upp och sila.

Man behöver absolut inte 1/2 syra, brukar sällan behövas en 1/4.
Citera
2010-10-14, 15:46
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Hur röker jag det? Finns det någon fin guide till de?

Tack för svaret btw

http://www.smokingheroin.com/Smoking-Heroin-Steps-How-to-Smoke-Heroin.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=nNSiAAvFKG8

Kanske hjälper något.
Senast redigerad av Kapillär 2010-10-14 kl. 15:54.
Citera
2010-10-14, 20:49
Bannlyst
För förhoppningsvis det jag har beställt imorgon.

0.5g heroin. Vet inte ifall det är brunt eller vitt. Vad är bäst?

Hursomhelst så skriver jag när jag har fått det. Tänkte röka det.

Vad är en bra förstagångs dos när man röker det? Är van vid opiater/opioder, kodein, spasmofen. Har käkat tramadol ganska länge.
Citera
2010-10-14, 21:01
Bannlyst
Citat:
För förhoppningsvis det jag har beställt imorgon.

0.5g heroin. Vet inte ifall det är brunt eller vitt. Vad är bäst?

Hursomhelst så skriver jag när jag har fått det. Tänkte röka det.

Vad är en bra förstagångs dos när man röker det? Är van vid opiater/opioder, kodein, spasmofen. Har käkat tramadol ganska länge.

Det bästa är att ha ett litet aluminium eller stålrör typ 10-15 cm, med en diameter på typ 5-8 mm.
Sen en tändare som kan ge ordentligt med flamma så att du kan bädda in folien i snabb, direkt värme. Tänk på hur man wokar asiatisk mat.
Det gäller alltså att få i sig röken när det börjar ryka under ett kort intervall. Du ska ha ett en litet rör helst så att du fångar upp röken med ett riktat starkt, kort sug. Sen hålla in.

Det beror på. 0.5g kan vara livsfarligt. Det beror på kvaliten och din tolerans.
Men det bruna rökheroinet som säljs i gbg (i nordstan) är för en casual user som mig kanske lagom med 0,5g för ett rök.
Senast redigerad av Zilo 2010-10-14 kl. 21:06.
Citera
2010-10-14, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Det bästa är att ha ett litet aluminium eller stålrör typ 10-15 cm, med en diameter på typ 5-8 mm.
Sen en tändare som kan ge ordentligt med flamma så att du kan bädda in folien i snabb, direkt värme. Tänk på hur man wokar asiatisk mat.
Det gäller alltså att få i sig röken när det börjar ryka under ett kort intervall. Du ska ha ett en litet rör helst så att du fångar upp röken med ett riktat starkt, kort sug. Sen hålla in.

Det beror på. 0.5g kan vara livsfarligt. Det beror på kvaliten och din tolerans.
Men det bruna rökheroinet som säljs i gbg (i nordstan) är för en casual user som mig kanske lagom med 0,5g för ett rök.

En dos på jonk är ju förfan inte 500mg...

0.5g = 500mg.
0.05g = 50mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in