2012-07-10, 15:40
Medlem
Crystalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longtimefromhere
Absolut inte! Om man har en stadig & seriös kran så får man aldrig betala mer än 100:- per 01:a...

Gällande premiss var bollarna på plattan....
Du kommer aldrig få köpa 0.1 för 100 som högst, på plattan.
Dessutom är negrerna på plattan raka motsattsen till vad som utgör en "stadig & seriös kran".
Citera
2012-07-10, 17:28
Medlem
Intevetarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Vad betalar folk för en kabbe dom få gånger det finns i västerbotten?

500kr för en kabbe bra smack. Skeå
Citera
2012-07-11, 09:04
Medlem
Akronyms avatar
Tja, jag har kikat lite runt nu i tråden och har bestämt mig för att prova Thaivarianten (vitt) istället för brunt och IV istället för att röka det men här i Örebro verkar det inte finnas nått alls. Känns som man bara blir blåst på pengarna på det bruna med för det är inte bra grejjer. Men om man vill köpa en femma i dessa trakter, vad borde priset ligga på ungefär? Och hur får man tag på verktygen?

Är lite orolig över dosering med och skulle nästan behöva lite hjälp för att vara på den säkra sidan första gången. Tips på guider och annat vore sjyst även via PM. Hur fan vet man hur mycket man får i sig när man inte har våg och höftar typ?

Help plis!
Citera
2012-07-11, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av longtimefromhere
Det är VÄLDIGT varierande, men ofta så får man 0,2: or för 300:-, eller 0,3: or för 400:- och slutligen 0,35-0,4g för 500:- .Givetvis med blandad kvalitet...

...och ALDRIG köpa H av någon som inte kommer från Afrika! Ignorera Zigenarjävlarna & Araberna/blattarna, för dom kör till 99% med blås-bollar.

Hur mycket är det i en kabbe då? Kan inget om H.

Och vad behövs för en som inte testat H? Har testat lite andra opiater och går på sub ofta. Kanske ligger på att jag måste ha minst 4mg för ett rus som håller några timmar nu.

Men det är dom där svarta herrarna allltså.. dom har man ju sett.

Verkar ganska trevliga, men är de reko?
Citera
2012-07-11, 12:21
Medlem
Akronyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Men det är dom där svarta herrarna allltså.. dom har man ju sett.

Verkar ganska trevliga, men är de reko?

Undrar jag med, är ju Örebroare så det får bli att åka dit över dagen, men fan att hålla på o fråga nån man inte känner för att sedan bli blåst på en 2-5 tusen =/

Känns inte bra asså =/ Kan ju gå lite hur som helst =(
Citera
2012-07-11, 13:46
Medlem
sonicboy666s avatar
Nu har jag kört i mig 250 mg brownsugar(andra gången sen 3 v tebax) men ingen nämnvärd effekt. Jag e ingen amatör så va fan, e de dålig kvalité eller e de 1 mg sub jag SNORTADE i mig för 2 dygn sen som spökar....Mycket märkligt.
Fentanylplåster däremot, måste väl gå å lösa upp -dock ska jag var försiktig deluxe. Väntar ett av matris-märket. OT,jag vet men några fina tips?

OCH en KABBE -hur mycket är det eg? 300mg?
Om de nu e så, så har jag fått nada effekt på nära en kabbe utan direkt tolerans..muchos skumos
Citera
2012-07-11, 18:41
Medlem
Slingshots avatar
Tänkte testa heroin inom en snar framtid, har tänkt snorta det och detta ska vara utav bra kvalitet, har tänkt börja med en låg dos o jobba mig uppåt, men hur länge ska man vänta innan man återdoserar om man inte känner något utav första dosen?
Citera
2012-07-11, 19:22
Medlem
Akronyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Nu har jag kört i mig 250 mg brownsugar(andra gången sen 3 v tebax) men ingen nämnvärd effekt. Jag e ingen amatör så va fan, e de dålig kvalité eller e de 1 mg sub jag SNORTADE i mig för 2 dygn sen som spökar....Mycket märkligt.
Fentanylplåster däremot, måste väl gå å lösa upp -dock ska jag var försiktig deluxe. Väntar ett av matris-märket. OT,jag vet men några fina tips?

Om de nu e så, så har jag fått nada effekt på nära en kabbe utan direkt tolerans..muchos skumos

Tråkigt när det inte händer ett jota =(

Vad menar du med att köra i sig? IV eller oralt etc?

Du borde ha känt nånting i alla fall tycker jag.
Öka på med Grapefrukt om du vill.
Men annars om det inte händer nått så kan det vara skitkvalle.
Hoppas du finner bra grejjer så du får känna skillnaden, DET SKA KÄNNAS

Good luck.
Citera
2012-07-11, 19:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666

En kabbe är 250 mg.
Citera
2012-07-11, 21:10
Medlem
papaversomniferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tänkte testa heroin inom en snar framtid, har tänkt snorta det och detta ska vara utav bra kvalitet, har tänkt börja med en låg dos o jobba mig uppåt, men hur länge ska man vänta innan man återdoserar om man inte känner något utav första dosen?

Det var längesen jag snortade heroin, men vad jag minns tog det max 15 min att känna effekterna nasalt. Vet inte hur lätt det är att överdosera nasalt, men risken är nog ganska liten om du tar lite i taget.

Ha det så skönt!
Citera
2012-07-11, 21:28
Medlem
Crystalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
En kabbe är 250 mg.

Nej, en kabbe är 200mg
Citera
2012-07-12, 10:23
Medlem