2009-09-17, 16:34
Medlem
Disco-Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
sämsta indiern är iaf Indian Inn på verkstadsgatan i hornstull/stockholm.

skabbigt och folktomt lunchhak. Inte speciellt billigt heller med tanke på hur det smakar. Inte äckligt, men tråkigt och slaffsigt.

varning för tandoorikycklingen för 50 spänn!

Håller med Indian Inn är fan skabbigt, det finns betydligt bättre indiska resturanger i Stockholm.

varning för "Lamb Koray Gosht" segt och torrt lamm
Citera
2009-09-17, 17:59
Medlem
Mayflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Ja Pizza Hut är då inte va det har varit. Om jag inte missminner mig så var det väl rätt skapligt under 90-talet. Kan ju vara barndomsnostalgin som spökar i och för sig. Dyrt har det då alltid varit.
Pizza hut i Sverige är helt värdelöst, jag har däremot testat pizza hut i London och New york vilket var något helt annat.
Citera
2009-09-17, 18:48
Avslutad
Restaurang Räken i Västervik. Man blir inte ens mätt för pengarna.
Citera
2009-09-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Ja Pizza Hut är då inte va det har varit. Om jag inte missminner mig så var det väl rätt skapligt under 90-talet. Kan ju vara barndomsnostalgin som spökar i och för sig. Dyrt har det då alltid varit.

Dom håller fortfarande en vettig standard där.
Var där förra veckan
Citera
2009-09-17, 22:12
Medlem
cerns avatar
Solna Kebab & Grill. Beställde en kebabtallrik där salladen bestod av 90% Lök och bara en fjuttig pepperoni. Köttbitarna var långa, platta och smakade som skolans kebab. Pommes smakade Bajs och var ens inte klara. Juste glömde tomatsåsen som lika gärna kunde varit tacosås utblandat med vatten
Citera
2009-09-17, 22:23
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Coleslaw?
Om det ändå var så väl. Nej, det var en äcklig kopia med sur underton. Vätskan var tunnare än vatten och den var dessutom alldeles för saltad. Svårt att beskriva smaken jag upplevde.
Citera
2009-09-17, 22:25
Medlem
Worezs avatar
Var på "Natti Natti" i Gävle för ett tag sedan. Skulle ta ett anslutande tåg från tågstationen i närheten och maken till skabbighet var svåröverträffad. Först fick jag inte maten jag betalt för, de hade gett den till någon annan. Sedan när jag väl fick maten var det fel mat, tredje försöket blev det ändå fel.
Citera
2009-09-17, 22:35
Medlem
PacmanSwes avatar
Delfinen i lysekil är typ en kombinerad pizzeria-gatukök-neandertalarhak.

För några år sedan höll dom hyffsad klass och pizzorna smakade gott.
Men sen bytte dom ägare till den grisigaste kvinna du kan tänka dig!
Colan var slut så jag tog ett glas vatten. Dåligt val.

Vattnet var varmt, skitigt och smakade kemikalier. Jag har inga stora krav på vatten, men det behöver för fan inte vara varmt!
Pizza-salladen vill jag inte ens gå in på.

Pizzan smakade smakade ingenting alls och var givetvis snordyr. Och när grottkvinnan i egen hög person skulle leverera den till vårat bord gick hon fel trotts att jag vinkade så att jag fick träningsverk.

GORDON RAMSEY VART FAN ÄR DU????!!!
Citera
2009-09-17, 23:25
Medlem
Imperishables avatar
Risken att ni stöter på denna äckliga matplats är visserligen minimal, men berättar ändå på grund av chocken jag fick. Detta var på Telepizza i Andalusien och förutom allmänna otrevligheter (alla där var feta/barn som skrek medan de satt på fula plaststolar) och menyer vars erbjudanden "inte gällde där utan bara på andra restauranger i kedjan" så hände det.

Vi hade beställt hamburgare och pommes frites och vad får vi? Hamburgare och vitlöksbröd. Tydligen hade de inte pommes frites, trots vad som stod på menyerna och de stora bilderna utanför. Att vi bara åt där för att allt annat var fullt borde ju förvarnat oss, men... vitlöksbröd?
Citera
2009-09-18, 00:05
Medlem
Quorthons avatar
En italiensk restaurang i Paris, inte långt från Notre dame. 15 Euro för en pastarätt som smakade mindre än falukorv och kungsörnens snabbmakaroner. All riven parmesan i hela världen kunde inte rädda skiten.
Citera
2009-09-18, 02:21
Medlem
Diabates avatar
Är vegetarian och har fått lära mig att äta vad det bjuds på så länge det inte är kött i, första gången jag inte klarat av att käka en vegetarisk måltid på restaurang var på, Govindas vegetariska restaurang. Roliga var att morsan fyllde år och vi var där med våra respektive flickvänner, några av morsans vänner och det var min idé att käka där...

Fan vilken flopp det blev alltså, allting smakade antingen för sött eller för surt. Sött och surt är ju absolut det sista en jävla måltid ska vara och kombinationen de körde med var absolut FRUKTANSVÄRD!

Så slutligen vill jag avsluta detta inlägg med, SUG MIN KUK GOVINDAS!
Citera
2009-09-18, 03:28
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Om det ändå var så väl. Nej, det var en äcklig kopia med sur underton. Vätskan var tunnare än vatten och den var dessutom alldeles för saltad. Svårt att beskriva smaken jag upplevde.

Surkål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in