2009-09-18, 11:12
Moderator
skunkensunes avatar
Mingus i den gudsförgätna hålan Falköping.

Var på genomresa med familj men stannade för att äta lunch och värre skämt till mat får man leta efter. Pasta Bolognesen som åts kan ungefär beskrivas som följande:

Tacokryddad klumpig skolmatsköttfärs.
Sönderkokt pasta som påminde om någon budgetvariant liknande Eldorado.
Dränkt i ICAs färdigrivna och paketerade ost, variant taco.
Citera
2009-09-18, 11:21
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabate
Roliga var att morsan fyllde år och vi var där med våra respektive flickvänner

Blev morsan bi-curious på äldre dar eller menar du väninnor?
Citera
2009-09-18, 13:29
Medlem
meepers avatar
Citat:
Är vegetarian och har fått lära mig att äta vad det bjuds på så länge det inte är kött i, första gången jag inte klarat av att käka en vegetarisk måltid på restaurang var på, Govindas vegetariska restaurang. Roliga var att morsan fyllde år och vi var där med våra respektive flickvänner, några av morsans vänner och det var min idé att käka där...

Fan vilken flopp det blev alltså, allting smakade antingen för sött eller för surt. Sött och surt är ju absolut det sista en jävla måltid ska vara och kombinationen de körde med var absolut FRUKTANSVÄRD!

Så slutligen vill jag avsluta detta inlägg med, SUG MIN KUK GOVINDAS!

Sötsur sås? Kalv i dillsås?
Citera
2009-09-18, 13:38
Medlem
Citat:
Är vegetarian och har fått lära mig att äta vad det bjuds på så länge det inte är kött i, första gången jag inte klarat av att käka en vegetarisk måltid på restaurang var på, Govindas vegetariska restaurang. Roliga var att morsan fyllde år och vi var där med våra respektive flickvänner, några av morsans vänner och det var min idé att käka där...

Fan vilken flopp det blev alltså, allting smakade antingen för sött eller för surt. Sött och surt är ju absolut det sista en jävla måltid ska vara och kombinationen de körde med var absolut FRUKTANSVÄRD!

Så slutligen vill jag avsluta detta inlägg med, SUG MIN KUK GOVINDAS!

HAHAHAHAHA!!! Underbart.
Citera
2009-09-18, 16:33
Medlem
carebears avatar
För länge sen fanns det på Gbg C ett fik eller liknande som hade det mesta i matväg för trötta stressade resenärer.
Nu kanske inte maten var så hemsk som jag minns den, men bara ljudnivån, draget från perrongerna, samt de igen-gulnade rutorna till stället gjorde ju att man inte fick nån direkt matlust. Minns inte priserna, men det var säkert dyrt också.
Citera
2009-09-18, 23:12
Medlem
Värsta hamburgaren har jag iaf haft i Tyskland på ett nöjesfält.
Beställde en hamburgertallrik och stod och kikade när de gjorde iordning den, stekte som vanligt men sen när den var klar doppade de den stekta hamburgaren i ett vattenbad och slängde på brödet. Jag var mycket skeptisk men det hela var värre än vad jag trodde, den smakade ingenting för den var ju avsköljd och brödet var ju helt blött.
Enda positiva är att pommesen var god, men det var den i hela Tyskland.
Citera
2009-09-20, 16:55
Medlem
mcdonalds och valfri korvkiosk
Citera
2009-09-20, 19:49
Medlem
killenmedfisks avatar
spareribs som var brända utan någon sås eller salt ens tror jag. var typ 30g man kunde äta från 4ribs totalt också. förhöjde ju inte upplevelsen direkt
Citera
2009-09-20, 20:13
Medlem
lafemmefatales avatar
Med pizzor tunna som blad, riktigt otrevlig personal och obekväma platser är Venezia (pizzeria) i Skanstull, Södermalm, utan tvekan det sämsta stället jag ätit på.

Om jag ska fortsätta vidare angående den otrevliga personalen så har något inträffat varje gång jag ätit där (anledningen till att jag ibland dras dit ändå är pizzasugna polare). Det har varit allt från spydiga ironiska kommentarer till utskällningar och utslängningar. De är högljudda, allmänt bittra och ser verkligen ut att hata sina jobb, stackarna.
Citera
2009-09-20, 20:18
Medlem
Nymphlixs avatar
Nån pizzeria inne i göteborg, kebabrullen var så jävla smal och kebabsåsen bestod av typ vatten och salladsdressing. Själva köttet var alldeles vattnigt och smakade inte ens kebab..
Citera
2009-09-24, 19:09
Medlem
Winniemontanas avatar
Restaurangen på kolmårdens djurpark.
Minns bara att det var allmänt äckligt och väldigt barnvänligt.
Verkar som kombinationen barnvänligt = äcklig mat.
Dyrt var det med i jämförelse med vad man kan få för samma pengar på andra ställen.

Annars var en frozen margarita på wallmans salonger nåt utav det snuskigaste jag druckit. De hade färgat den blå/grön. Potatisen som intogs på samma ställe var snustorr med ett torrt och segt skinn runt.

På Naglo vid operan så serverade de en förrätt med räkor och ouptinad smet av grädde/pepparrot/creme fraiche. Den var otinad och osmaklig.

Turistfällor!
Citera
2009-09-25, 20:34
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Blev morsan bi-curious på äldre dar eller menar du väninnor?

Menade min och brorsans, my bad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in