2016-11-11, 13:08
  #2329
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WayneClooney
Riktiga bilder:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12208476_674291769273952_6242497803553213210_n.jpg ?oh=2c3a546b1dcfa13ff25576279226497e&oe=583A7361

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/12227211_674450619258067_532785536040679370_n.jpg? oh=9c50ee7f7c777656bdad83f0a4ac5afe&oe=58862450
Har inte testat där själv, men jag misstänker att fotografen var mer sunkig än själva maten.
Citera
2016-11-19, 20:27
  #2330
Medlem
xyklopfs avatar
Mer än 20 år sen nu, men minnet lever kvar....

Kaffestugan i Hammarstrand. Var på väg till Sundsvall och började känna mig hungrig. Sugen på pizza, så jag åkte dit. På menyn stod det att man kunde få färska grönsaker på pizzan. Gillar paprika så jag beställde det.

Det var inlagd paprika........och lagen hade fällt ut sig i pizzan. Smaken var vedervärdig .
Två tuggor, sen ilfart till toan och spydde rakt ut.

Köpte några goda varmkorvar på korvmacken istället.
Citera
2016-11-20, 14:57
  #2331
Medlem
Storfetdases avatar
Käka nån gång på nåt sunkigt jävla ställe nära motorvägen i linköping tror jag. Fyfan vad vidrigt, om nån känner igen stället så gå aldrig dit, det var iofs helt tomt så dom lär ha konkat
Citera
2017-01-09, 19:52
  #2332
Medlem
Sibylla Möllevången Malmö "Äkligt ställe"

Köpte hamburgare på Sibylla Möllevången Malmö, smakade fan som dom hade spottat eller förgiftat hamburgaren på något sätt. känt mig dålig som fan och haft halsbränna nu i två dagar. Äkligaste upplevelsen jag haft. Inget säkert ställe!!!
Citera
2017-01-09, 19:54
  #2333
Avslutad
Intressant, jag har vistats i närheten av den i runda slängar 15 år och aldrig ätit där vad jag kan minnas.
Citera
2017-01-09, 19:54
  #2334
Medlem
Då bör du väl tala om det för stället?
Citera
2017-01-09, 21:01
  #2335
Medlem
Laxons avatar
Härligt förstainlägg! Gillar speciellt att du väntade i tre år efter din registrering att starta denna eftertänksamma och givande tråd.

OnT: Klart som korvspad att hamburgarna på Sibylla (på Möllan dessutom!) inte ger dig Michelin-mat, vad hade du väntat dig?
Citera
2017-01-09, 21:26
  #2336
Medlem
Jag får väl lägga in att jag ätit där ett par gånger och fått bra käk, så bra det blir på Sibylla iaf. Senast cirka två månader sen.
Citera
2017-01-09, 21:31
  #2337
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
OnT: Klart som korvspad att hamburgarna på Sibylla (på Möllan dessutom!) inte ger dig Michelin-mat, vad hade du väntat dig?

Nu är det ju inte den kulinariska upplevelsen TS är besviken på, utan han hävdar att han blev dålig av maten. Det väntar man sig inte när man köper mat.
Citera
2017-01-09, 21:53
  #2338
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelle200
Köpte hamburgare på Sibylla Möllevången Malmö, smakade fan som dom hade spottat eller förgiftat hamburgaren på något sätt. känt mig dålig som fan och haft halsbränna nu i två dagar. Äkligaste upplevelsen jag haft. Inget säkert ställe!!!

Har du precis fått sparken därifrån?
Citera
2017-01-09, 21:56
  #2339
Medlem
Nu var det ett tag sedan jag åt där. Men så vitt jag vet och från vad vänner säger är grillen på Möllan helt ok. Framförallt deras korv.

Men sen är väl Sibylla alltid Sibylla. Tycker det smakar sådär överlag faktiskt.
Citera
2017-01-09, 22:25
  #2340
Medlem
burialhexs avatar
Beställde vegetariskt mål där.när jag fick den var det mos där se ska vara en veg.burgare. det var kul, men inte så gott..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in