Mer än 20 år sen nu, men minnet lever kvar....
Kaffestugan i Hammarstrand. Var på väg till Sundsvall och började känna mig hungrig. Sugen på pizza, så jag åkte dit. På menyn stod det att man kunde få färska grönsaker på pizzan. Gillar paprika så jag beställde det.
Det var inlagd paprika........och lagen hade fällt ut sig i pizzan. Smaken var vedervärdig

.
Två tuggor, sen ilfart till toan och spydde rakt ut.
Köpte några goda varmkorvar på korvmacken istället.