Citat:
Ursprungligen postat av BattleBitch
1. Du litar blint på de som kittlar dina öron.. Men sanningen kritiserar du för kung och fosterland tillsammans med de andra ...
2. Se dina tidigare inlägg .. jag kan tyvärr inte rapa upp vad du dkrivit på beställning så mitt minne är sämre än en guldfisk
3. - " " -
4. Uteslutna osv
5. Ingen aning, men eftersom du lyssnar på motståndare så har jag svårt att se att du skulle kunna få del av den.
Hoppas du förstår nu vad jag menar med att jag inte kan svar på din frågo utan att citera till dina inlägg för att styrka mina påståenden ... Men 180 sider har jag varken tid, ork eller lust med

Har du inte tid ork eller lust kanske du inte ska kasta ur dig vad som helst utan att först ta reda på fakta....
Se nu på mina svar på dina anklagelser och ta dem på allvar....
1. Nej jag litar INTE
blint på "de som (
du tror) kittlar mina öron" (??)....
Jag tycker det är intressant med olika vinklar och erfarenheter. Jag har själv varit utesluten, jag har inte haft ett spikrakt bekymmersfritt svartvitt liv.
Jag har för inte så länge sen varit med om tråkiga saker som kanske har hjälpt mig att ändra mitt beteende mot andra. Översittarkänslan som jag har sett bland medtroende är inget jag gillar.
Och bara för att jag inte håller med om ngt så behöver jag ju inte ta till strid, eller tycker du att det är rätt?
I så fall får du visa mig vilket bibelställe som stöder det.
Jag säger emot om jag tycker ngt är åt pepparn fel och det gäller åt bägge håll...både åt de som säger sig vara JV och de som inte är det.
2.
Den anklagelsen går alltså bort eftersom det tydligen var ngt oviktigt du bara kastat ur dig i farten.
4. Jag vet hur det kan gå. Alldeles för väl. Alla har vi vår egen ansvarsbörda. Och där är det inte heller din uppgift att pusha i den riktningen, det är ju helt galet av dig.
5. Ang vem som får del av helig ande så tycker jag att det är förmätet av dig att säga vem som har del av den eller inte...det borde inte vara ngt mellan mig och dig utan mellan mig och Jehova...
Och hur vet du hur mitt liv ser ut? Hur vet du vad jag får del av eller inte i vardagen?
Du vet ju ingenting!...absolut ingenting om mitt liv utanför FB.
Ska man inte lyssna på människor?
Lyssnade inte Jesus på människor? Är inte alla människor omfattade i Jesu offerdöd? Är vissa redan färdigdömda?
Nej
BattleBitch...du är ute och cyklar på långtur nu.
Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga.