Citat:
Ursprungligen postat av BattleBitch
Måste bara skriva att jag är mäkta imponerad över din orka att föra en diskussion med dom trots att de skiter i din svar och väldigt genomtänkta inlägg.
En eloge till dig för bästa inläggen i JV trådarna!!

Tack =) Det är sant, känns inte som det spelar någon roll vad man skriver. Dom läser nog bara första meningen och slänger ur sig ett standardsvar som dom säkert gjort femtioelva gånger innan.
Citat:
Ursprungligen postat av Gitte
Du har ju humor, BB!
Bättre det än att vara humorbefriad.
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Tydligen är det så att den som ljuger mest, förolämpar sina meddebattörer mest och snackar mest goja är den som skriver de bästa inläggen.

Du är nog släkt med Benny_Hedning, du kommer med lika vettiga inlägg som han.
1. Leta upp ett inlägg där jag ljuger.
2. De personer jag har förolämpat har också förtjänat det.
3. Menar du att jag snackar goja bara för att jag inte tror som du? Då är du rejält skadad.
Gitte, Bella_Donna och Benny_Hedning
Är dessa 3 samma person på tal om treenigheten? Sura och bittra människor. Vem av er är helig ande?
Citat:
Ursprungligen postat av Kalten
WOW!??? En sån kommentar får mig att misstänka att du måste vara lika okunnig som ConDodgy i ämnet JV. Kan det vara därför du så envist försvarar det orimliga? För att du inte vet bättre?

Och så har vi kalten som kallar mig för okunnig i varannat inlägg. Kan du inte ge dig snart? =) Fortsätt du hata JV, det gör inget. Vi har fattat att du inte tror på det som JV tror på. Blir lite väl mycket rundgång här inne.
Till sist. Att ni bara orkar kommentera det faktum att BB tycker att jag skriver vettiga inlägg. Jag förstår varför ni sitter här inne, det har ni gjort ganska klart o tydligt för mig nu. Ni kan gå vidare allihopa. Sluta fokusera på mig, jag vet att ni är avundsjuka, men tråden handlar inte om mig

=)