Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Byt genast tillbaka till din gamla avatar!
Det där med respiratorn har redan dementerats. Sen är det faktiskt som du säger. Det har aldrig bekräftats att denna mordmisstänkta läkaren har florerat i behandlingen överhuvudtaget
Hörru, jag och flera andra
gillar faktiskt min nya avatar! Eftersom det var du som började gnälla vill jag förmana dig att sluta säga det där fula ordet som börjar på f och slutar på itta, det skär i mina ögon att läsa det som ett skällsord!
Ja, jag upprepade det där med respiratorn för att inleda mitt inlägg på lämpligt sätt; jag ville visa att jag visste att respiratorn tycks vara borta ur bilden.
Det har aldrig bekräftats skriver du. Betyder det att denna läkare
eventuellt kan ha varit inblandad då också? Är det kanske någon som har sett någon antydan till det någonstans.
Kan det vara ett sammanträffande; felaktig behandling i samband med förlossning och barnets första dygn
och misstag även nu i och med dödsfallet? Eller har denna läkare eller någon annan faktiskt medvetet dödat barnet?
Hur detta än slutar så är det väldigt tragiskt. Det har ju inte sipprat ut någon information om att det skulle vara något personligt agg från läkaren, så mord av den anledningen är inte troligt. Alltså barmhärtighetsmord eller slarv eller feltolkning av uppgifter om barnets hälsotillstånd.
Det är nog inte lätt att vara läkare. De har ofta mycket att göra och minsta misstag eller felbedömning kan få förfärliga konsekvenser.