2012-11-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltSatansGalen
Förstår inte. Varför skulle man träna för någon annans skull?
Uppmärksamhet.
2012-11-10, 19:54
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Uppmärksamhet.

Och alla skulle gå efter detta resonemanget enligt dig?
2012-11-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Och alla skulle gå efter detta resonemanget enligt dig?
Trådtiteln heter "Typer på gymet som stör en. Del 2". Vet inte om du har missförstått trådens innebörd eller om du bara trollar.
2012-11-10, 20:36
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Trådtiteln heter "Typer på gymet som stör en. Del 2". Vet inte om du har missförstått trådens innebörd eller om du bara trollar.

Okej och du stör dig på typerna som säger att de tränar för sin egen skull..? Jag omformulerar mig för att förtydliga min fråga då.

Menar du att de inte tränar för sin egen skull eller att du stör dig på de som gör det?
2012-11-11, 13:29
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Uppmärksamhet.

Pratar du om uppmärksamhet i relation till själva gymmandet eller uppmärksamhet som i "Fan vad du har blivit bitig!"?
2012-11-11, 14:16
Medlem
Tyrs-Vinges avatar
Inte säker på om jag blev störd eller inte...

Mitt under mina prone trap raises sa gymturken till mig att jag måste lyfta tungt för att växa.
För jag lyfter inte alls mycket tyngre än honom i alla basövningar.
2012-11-11, 14:38
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrs-Vinge
Inte säker på om jag blev störd eller inte...

Mitt under mina prone trap raises sa gymturken till mig att jag måste lyfta tungt för att växa.
För jag lyfter inte alls mycket tyngre än honom i alla basövningar.

Du skall inte tolka hans välmenande råd som att det är hans vikter du skall jämföra med och försöka överträffa.

Jämför hela tiden med dina egna föregående resultat och håll koll på utvecklingen.

//Brute
2012-11-11, 15:47
Medlem
Tyrs-Vinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Du skall inte tolka hans välmenande råd som att det är hans vikter du skall jämföra med och försöka överträffa.

Jämför hela tiden med dina egna föregående resultat och håll koll på utvecklingen.

//Brute

God poäng.

OnT: Plocka undan vikter. Har varit ett överflöd av skivstänger som bara ligger och skräpar med vikter på nyligen. Irriterande när man inte vet om någon använder den.
2012-11-12, 07:26
Medlem
ElizabethDeanss avatar
Vet inte om det här kommit upp, men killen som fiser varje gång han tar sista på bänkpressen
2012-11-12, 21:52
Medlem
Ryder188s avatar
Svennen som går runt som att han äger gymmet och tror att han är biffig med sina kycklingarmar...
2012-11-12, 22:24
Medlem
Skallpans avatar
Någonting jag kan bli störd av på gymmet är när det finns dom som luktar svett, då menar jag svett som i gammal sur svett, precis som att man inte tvättat sig på flera veckor så det blir så att svettet ligger som en tjock illaluktande smog i lokalen.
Det är någonting som för mig är grymt störande och störande av min koncentration.
2012-11-12, 22:56
Medlem
FINSK-ARIERs avatar
nu senaste tiden har det blivit rena zoo på gymet apor överallt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in