Mitt under mina prone trap raises sa gymturken till mig att jag måste lyfta tungt för att växa.
För jag lyfter inte alls mycket tyngre än honom i alla basövningar.
Mitt under mina prone trap raises sa gymturken till mig att jag måste lyfta tungt för att växa.
För jag lyfter inte alls mycket tyngre än honom i alla basövningar.
Du skall inte tolka hans välmenande råd som att det är hans vikter du skall jämföra med och försöka överträffa.
Jämför hela tiden med dina egna föregående resultat och håll koll på utvecklingen.
Du skall inte tolka hans välmenande råd som att det är hans vikter du skall jämföra med och försöka överträffa.
Jämför hela tiden med dina egna föregående resultat och håll koll på utvecklingen.
//Brute
God poäng.
OnT: Plocka undan vikter. Har varit ett överflöd av skivstänger som bara ligger och skräpar med vikter på nyligen. Irriterande när man inte vet om någon använder den.
Någonting jag kan bli störd av på gymmet är när det finns dom som luktar svett, då menar jag svett som i gammal sur svett, precis som att man inte tvättat sig på flera veckor så det blir så att svettet ligger som en tjock illaluktande smog i lokalen.
Det är någonting som för mig är grymt störande och störande av min koncentration.